Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 15 דקות, DareDevil כתב:

ממליץ להיכנס לקבוצת פייסבוק "חיסוני קורונה בין חברים". כמו כן התחילו לחסן בני 35 ומעלה.

 

 

אני אכן שם וראיתי שכמה כתבו על זה, אבל בכל זאת פייסבוק וזה, סומך על האנשים פה הרבה יותר.

 

איפה התחילו לחסן 35+? גם מכבי? (למרות שלא ממש עוזר לי, עוד חצי שנה 30 😁)

פורסם

בקצב שפותחים , חכה שבוע שבועיים ויגיעו גם לגילאי 30. 

מצד אחד מכבי הכי איטיים , מצד שני הם הכי מסודרים.

חבר בכללית חיכה שעתיים בתור שקבע מראש,  ואני במכבי 5 דקות. 

 

נכון לעכשיו באתר של מכבי ניתן לקבוע תור (לזכאים ) לעוד שבועיים קדימה,

אבל כל הזמן הם פותחים עוד תורים ואנשים זזים מבטלים,   כך שעוד שבועיים שיפתחו לגילך פשוט שב על האתר עד שתמצא תור לאותו יום או יום קדימה. 

פורסם (נערך)

מה שנפתח פורמלית זה מגיל 40.

 

הסדר בתחנות החיסון הוא עניין נקודתי במקום ובזמן. בני משפחה שלי שחוסנו ב"כללית" יצאו מהמרפאה אפילו לפני השעה המיועדת, כי באותן תחנות הכל היה מתוקתק להפליא, למרות שקיבלו גם לא מעט מתחסנים מחוץ לתור (למשל - בני 80 שמגיעים למרפאה מסיבה אחרת מופנים לביצוע חיסון במקום).

 

ולפי משרד הבריאות למעלה מ-10% מבני 20-29 כבר קיבלו מנה ראשונה. בגילי 40-49 זה  30% בני 50-59 50%, וקצב החיסונים מתאושש יפה, לפי משרד הבריאות ניתנו אתמול 180,000 מנות ושר הבריאות דיבר על למעלה מ-200,000. אבל אני מאמין יותר ל"לוח הבקרה".

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

אתמול בוצעו מעל ל-200 אלף חיסונים ביום אחד. מטורף.

יום לפני כן בוצעו כ-185 אלף חיסונים.

 

מעל לחצי מיליון כבר קיבלו את המנה השניה של החיסון.

עריכה אחרונה על ידי gadik6

פורסם
לפני כשעה, Blaz00r כתב:

אני אכן שם וראיתי שכמה כתבו על זה, אבל בכל זאת פייסבוק וזה, סומך על האנשים פה הרבה יותר.

 

איפה התחילו לחסן 35+? גם מכבי? (למרות שלא ממש עוזר לי, עוד חצי שנה 30 😁)

מתברר שכללית ומאוחדת פתחו מגיל 35, מכבי ולאומית עדיין לא. אבל צעד כזה לא יבוצע בלי אישור משהב"ר, כך שאני מניח שמדובר במשהו טכני שיושווה מהר מאד. גם בצעדים הקודמים מכבי פיגרה באיזה שעתיים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני כשעה, korola כתב:

בקצב שפותחים , חכה שבוע שבועיים ויגיעו גם לגילאי 30. 

מצד אחד מכבי הכי איטיים , מצד שני הם הכי מסודרים.

חבר בכללית חיכה שעתיים בתור שקבע מראש,  ואני במכבי 5 דקות. 

 

נכון לעכשיו באתר של מכבי ניתן לקבוע תור (לזכאים ) לעוד שבועיים קדימה,

אבל כל הזמן הם פותחים עוד תורים ואנשים זזים מבטלים,   כך שעוד שבועיים שיפתחו לגילך פשוט שב על האתר עד שתמצא תור לאותו יום או יום קדימה. 

יותר בכיוון חכה ליום ראשון וייפתח.

פורסם

מה זה יעזור שמכבי יפתחו, אין אצלהם תורים לשבועיים הקרובים.

איכשהו מכבי מפגרים במבצע החיסונים מההתחלה, 

מהיום הראשון כללית משכה כמויות של חיסונים וחיסנה חופשי את כל מי שהגיע,

 

צריך לראות את כל הנתונים, יכול להיות שכללית חזקה מאד במגזר הערבי והחרדי לכן נותרים לה הרבה חיסונים ללא דורש.

לעומת מכבי שחזקה יותר באיזורים חזקים .. ולכן יותר קשה להם כי אחוזי ההתחסות במכבי גבוהים יותר

אבל זה רק השערות, אין לי נתוני פילוח. 

פורסם
לפני 6 שעות, save כתב:

יש לנו קרובים רחוקים. חרדים. גם היום הם לא יתחסנו. הוראה של הרב. גם חצבת באותו משקל. על בדיקות אין בכלל מה לדבר.
השגחה עליונה.

ועל זה כבר ענה רשב"ג ב"ק ע"א ד"ה אבל בשאר שני שבוע

(הכוונה היא לרב ולא לקרובים)

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם

תקן אותי אם אני טועה @sperial

 

חיסון ראשון נגיד התחילו למען הנוחות 1.1.21

חיסון שני ניתן אחרי 21 ימים ומעלה זה אומר החיסון השני נגיד ב22.1.21

ועד שמגיעים ל95 אחוז חסינות, יש עוד בערך שבועיים.

 

בעצם יקחו לנו חודשיים בערך, שבוע לפה שבוע לשם בשביל לראות תוצאות בשטח?

זה אומר גם שהירידה שאנחנו חווים היא בכלל מהסגר עצמו ולא מהחיסונים.

אז זה אומר שבמרץ רק נראה את השפעת החיסון?

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם (נערך)

@DareDevil
התאריכים שלך לא נכונים - התחילו לחסן ב20.12 (ביבי ב-19.12), והחיסון מגיע לשיא שבוע אחרי הזריקה השנייה.
זה כבר מקצר בערך שבועיים וחצי מהתחזיות שלך. לגבי כמה אחוזים דרושים לחסינות והשפעה אני לא מבין יותר מדי אז אחכה לדוקטור.

אם אתייחס להודעה של קורולה לגבי הגרף חולים קשה, ובהנחה שלא היה באמת סגר, כנראה שכבר רואים את ההשפעה.

עריכה אחרונה על ידי יובל .מ.
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)

לפייזר אתה טועה בשבוע - החסינות המלאה היא שבוע אחרי המנה השניה, כלומר אם אתה מקבל אותומלפי הספר זה 28 יום מהראשונה.

 

במודרנה זה שבועיים אחרי המנה השניה, כלומר 42 יום מהראשונה. שוב, אם אתה מקבל אותה ביום ה-28.

 

כל זה לפי המחקרים של החברות, שלא בדקו לוחות זמנים אחרים.

 

עכשיו תוסיף את הזמן עד הצטברות מסה של מחוסנים. בעוד שבוע יהיה לנו 5% מהאוכלוסיה.

 

עריכה - צריך להוסיף עוד איזה 7% מהאוכלוסיה שמחוסנת ישירות על ידי הנגיף, אם כי יש חשש שחלקה בחיסון לא מספק. מכל מקום, אין דרך לבדוק את טיב החסינות הטבעית חוץ מחיפוש חולים בין המחלימים.

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

image.png.81ff7e8b47d44c60daeb95c1dfae12d4.png

 

ביום ה' ה 7/1 כבר חוסנו 1.7 מיליון איש (אחר כך היה שבוע מבוזבז), רובם בני 60 פלוס)

בסוף השבוע הבא 28/1 , יהיו 1.7 מיליון איש אחרי המנה השנייה.

לפי הבדיקה הסרולוגית של שיבא , שבוע אחרי החיסון השני ל 98% היו רמות נוגדנים גבוהות מאוד. 

לכן ב 4/2 יהיו לנו 1.7 שרובם מעל גיל 60 וחלקם צוות רפואי .  98% מהם כנראה מוגנים בפני מחלה או מחלה קשה. 

 

זה כבר אמור להספיק על מנת לראות שינוי בגרפים ,  אבל ... 

חלי קשה מגיע כ-10 ימים אחרי ההדבקה, לכן הגרפים של החולי הקשה יתחילו לרדת ב 14/2.

תמותה מגיעה 20 יום אחרי ההדבקה  -  בהנחה שרוב המתים הם מעל גיל 60,  אז ב 24/2 ,  אמורים לראות ירידה מהותית בגרפים של התמותה. 

מבחינת מאובחנים,  כבר ב 7/2 , צריכים לראות ירידה של בני ה-60 מטבלאות המאובחנים , 

אבל לא בטוח שנראה ירידות בכמות המאובחנים בסה"כ, עדיין יאבחנו צעירים ויהיה גל של חולים.  

 

אם כל זה נכון, אז אני לא מבין את מי שכותב שב 1/2 יפתחו את בתי הספר ?  הוא מחכה לנס?

הוא מאמין בחבר דימיוני?

 

 

לגבי גרף החולים הקשה, זה היה מ6:00 בבוקר, עד 9:00 הם הוסיפו עוד קצת , עכשיו רואים רק שיטוח של העקומה

אין את תחילת הירידה, אבל עדיין יש תקווה לראות את הירידה בימים הקרובים.

 

 

image.png.29247ad6dd44dc1b0c960de913d4ed3b.png

עריכה אחרונה על ידי korola
פורסם

למה חבר דמיוני? היו כמה ח"כים גשמיים מאד שלחצו לפתוח הכל ומהר, אני מניח שלקראת הבחירות התחרות על כך תהיה יותר עזה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 2 דקות, korola כתב:

אם כל זה נכון, אז אני לא מבין את מי שכותב שב 1/2 יפתחו את בתי הספר ?  הוא מחכה לנס?

הוא מאמין בחבר דימיוני?

פשוט מאוד, הכסף נכנס כאשר הבית ספר פועל. אם לא אז לא מקבלים את הדינרוס

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
×
×
  • תוכן חדש...