Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שרשור הקורונה של הפורום


garicho

פוסטים מומלצים

לפני 18 דקות, sperial כתב:

לונדון היא דוגמא למי שאחר בסגר במידה קיצונית.

 

גם ישראל היא כרגע דוגמא לאיחור בסגר. כלומר - כתוצאה מהכשלים של הפוליטיקה בחודשיים הקודמים היה צריך להטיל את הסגר המלא לפני 2-3 שבועות. כנראה שאם זה היה נעשה היינו כבר עם רגל וחצי מחוץ לסגר.

 

דרך אגב - למרות אי הסבילות שלי את אורלי וגיא ראיתי את הסרט. מה שיש שם הוא בעיקר האשמת הפוליטיקאים באי ביצוע המלצות בעלי המקצוע וניהול אינטרסנטי של המשבר. זה לא חידוש. אבל גם ההתעלמות של אותם "בעלי מקצוע" (שמתלוננים על כך שמערבים אנשים מדיסציפלינות אחרות, אבל גם הם עצמם לא בדיוק אפידמיולוגים וזיהומולוגים) ממה שהתרחש במדינות לדוגמא כמו איטליה, ספרד, בריטניה ושוודיה מוזרה. בדקתי את המספרים, התמותה מקורונה בבריטניה ושוודיה גבוה משלנו פי 3, האנגלים נכשלו לחלוטין בסגרים אזוריים ושתי הכלכלות ניזוקו קשות.

האם זה קשור לוויטמין D שנטען שעוזר במניעת המחלה במספר מקומות?

חורף כזה שמשי לא היה הרבה שנים. 

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה שהעקומה משתטחת, אבל בערכים גבוהים. גם השפעת החיסונים עדיין בחיתוליה. ניא תתחיל להיות משמעותית בסוף החודש.

ויטמין D מקבל יחס של פאנאציאה כבר הרבה שנים, אז לא מפתיע שזה גולש גם לקורונה. 

 

חוץ מזה, אנחנו בסגר, אז איפה החשיפה לשמש?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 41 דקות, yor2 כתב:

 

 

קראתי ושמעתי אותו , הבעיה שיש הרבה משתנים כרגע בנודע למוטציה + החיסון.

נתחיל בהנחה ראשונה שאנחנו מאמינים לבריטים והמוטציה מדבקת 50% מהוירוס הרגיל. 

ובהינתן שיש כ-10% מהמאומתים הם עם המוטציה.. ו 90% בוירוס הרגיל ,אז מה נראה? 

ולצורך הדיון נניח שיש 10,000 מאומתים ביום.

אז 9,000 עם הוירוס הישן , בעקבות הסגר מקדם הדבקה של 0.8. 

1,000 עם המוטציה  הבריטית , אז גם בסגר מקדם ההדבקה הוא 1.2. 

אז מה רואים בכל מחזור (3-4 ימים).

מחזור ראשון   הרגיל ירידה ל 7200  המוטציה 1200 .. יופי ירידה ל 8400.

מחזור שני  הרגיל  5700 המוטציה 1440 - מעולה. עדיים רואים ירידה ל 7100 

מחזור שלישי - הרגיל 4200 המוטציה 1800 - מעולה עדיין ירידה ל 6000. 

מחזור שלישי 3200 ו 2160 - ירידה ל 5360 

מחזור רביעי (שבועיים מעכשיו)  -  2500 ו 2500. ירידה ל 5000..

 

ומפה .. בדיוק הפוך .. עכשיו ה 20% עלייה של המוטציה גדולה יותר מה 20% ירידה של הרגיל.

התקווה היא שהחיסונים פה נכנסים למשחק... שבועיים מהיום יש כבר באיזור ה 20% והם מקטינים של המקדמים גם של המוטציה וגם של הרגיל.

ואז ממשיכים בירידות גם בעוד שבועיים.

 

אם בשבועיים הקרובים יחסנו 200,000 ביום וימשיכו להגביר, אז גם אחרי שבועיים המחוסנים החדשים מהווים איזה הגנה מסויימת. 

 

 

 

  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים שניה אני צריך פה עזרה.

אני בבידוד שבוע, ונכנסתי לעוד בידוד בגלל הילד.

שאלה קטנה ברשותכם,

אני יכול לנסוע עם אופניים חשמליים לבדיקת קורונה באיצטדיון טדי בירושלים?

אין לי רכב כרגע.

אני רוצה לעשות בדיקת קורונה.

 

תודה לעוזרים

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עניין טכני שמסקרן אותי: איך שומרים את החיסונים בקירור העמוק, ואים מבקרים אותו בטיסות ובדרך אליהן ןמהן.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סתם שאלה בלי לפגוע , לא נמאס עם ההשערות ? זאת אומרת , לאף אחד אין שום סיכוי לדעת מה יקרה או יתפתח , אז למה לטחון את הלא נודע? מחרתיים ימצאו מוטציה שישר הורגת והחיסון לא עמיד בשיט ואז מה?

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

gladen pro25+rs audio 100m -tru technology billet 4100

ad neo800w- mosconi pro 4/30

gladen pro10-mosconi pro 1/10

fiio 11m plus coax mosconi dsp aerospace 6to8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואז כולם יישבו בבית בלי להוציא עף החוצה...

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 דקות, 98civic כתב:

סתם שאלה בלי לפגוע , לא נמאס עם ההשערות ? זאת אומרת , לאף אחד אין שום סיכוי לדעת מה יקרה או יתפתח , אז למה לטחון את הלא נודע? מחרתיים ימצאו מוטציה שישר הורגת והחיסון לא עמיד בשיט ואז מה?

Sent from my SM-G955F using Tapatalk
 

 

הפוסל במומו פוסל.

 

גם אתה בסוף מטיל השערה וספוקולציה. 

וחוץ מזה, סגר , נמאס לשמוע את התקשורת טוחנת מים.. חיסונים, ביב, יעלון ועוד. 

אז כותבים , לא רוצה אל תקרא

  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 דקות, 98civic כתב:

סתם שאלה בלי לפגוע , לא נמאס עם ההשערות ? זאת אומרת , לאף אחד אין שום סיכוי לדעת מה יקרה או יתפתח , אז למה לטחון את הלא נודע? מחרתיים ימצאו מוטציה שישר הורגת והחיסון לא עמיד בשיט ואז מה?

Sent from my SM-G955F using Tapatalk
 

היתה כזו, המגפה גוועה מהר מאד. קראו לה SARS. אבל לא היתה לה הפצה בדגירה. אם תהיה מוטציה עזו עם הפצה בדגירה נזקק לסגר עם מנות קרב.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עניין טכני שמסקרן אותי: איך שומרים את החיסונים בקירור העמוק, ואים מבקרים אותו בטיסות ובדרך אליהן ןמהן.

יש התקנים מיוחדים שמדווחים בזמן אמת על הטמפרטורה, הלחות, זווית המטען, כמות האור ועוד פרמטרים של המטען (נכון הן לשינוע אווירי והן לשינוע יבשתי).
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראיתי בתמונוץ מכולות ייעודיות, אבל אלה שייכות לחברות תובלה. כאן ההטסה בוצעה בבטן של מטוס נוסעים, לא בכלי ייעודי.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש התקנים בגודל של dok שעושים את כל הנ"ל, פשוט "מוסיפים" למטען (כמובן שיש דרך לשים אותם ככה שיתנו קריאות כמו שצריך וכו'). לדוגמה: https://controlant.com/, טבע משתמשים בהם.

כמובן שיש גם את הקונטיינרים המיוחדים שאתה מדבר עליהם (שאגב לאו דווקא שייכים לחברת התעופה).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב עכשיו כבר אין מלונית אז אין לאנשים על מה לריב

אז מצאו דבר חדש

לא מוכנים להיבדק

 

רק במדינה הזאת  זה פשוט עובר מתחת לרדאר בלי מעצר מיידי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, sperial כתב:

ראיתי בתמונוץ מכולות ייעודיות, אבל אלה שייכות לחברות תובלה. כאן ההטסה בוצעה בבטן של מטוס נוסעים, לא בכלי ייעודי

החיסונים שוחים בקרח יבש

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ולדעתי גם פייזר וגם מודרנה , המשלוח הראשון שלהם כלל רק 100,000 חיסונים.

לדעתי זה פיילוט לבדיקת איכות ההובלה .

לוודא שאכן החיסונים עוברים את כל המסלול בלי פגיעה  

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...