Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיכום 5000 ק"מ ראשונים עם DS3 (או - איך קניתי את ההוט האץ' הראשון שלי)


nadavd4

פוסטים מומלצים

בתאריך 12.4.2020 בשעה 18:48, lanosforce כתב:

מצחיק אותי קצת שהם בכוונה השאירו בזווית הדלת הקידמית מתכת חשופה בצבע החיצוני של הרכב - אבל שוב, מוזרים הצפרדעים האלה. 

 

מרד אלור! ביאן דא'קור! 

 

אותו הדבר הם עשו גם בפיגו 208- לדעתי זה ממש מגניב הקטע עם המתכת החשופה.

וסורי על ההקפצה במקרה נתקלתי בפוסט הזה.

ולעניין הפוסט- נראת מהממת תתחדש וסע בדרכים טובות!

2015-2018:  Mazda 3 1.6 auto 07'

2018-2021: Peugeot 208 1.2 manual 15'

2021-2023: Volkswagen polo GTI 1.8 manual 16'

2023- today: Honda Civic TYPE R manual 17'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 91
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

נתקלתי בזה בלא מעט רכבים, זה לא משהו ייחודי לפיג'ו/סיטרואן.

 

עדכון 8000 ק"מ - רשמית עשיתי עם הרכב יותר ק"מ מהבעלים הקודם. נראה לי שתקופת ה honeymoon הרבה מאחורינו ואפשר לשפוט את הרכב יותר באובייקטיביות.
עקב הקורונה, התקופה האחרונה היתה עם משמעותית מעט יותר נסיעות "שגרתיות" כך שחלק גדול יותר מהק"מ נצבר בטיולים או נהיגה נמרצת - וזה נתן לי הזדמנות להכיר את הרכב כמו שצריך.
אפילו הלכתי לפצאל, לראשונה בחיי (ותודה להדר קמינסקי על התמונה):

IMG_1685.thumb.png.6545a6d3f8dec06cbf237d8c7f03afce.png

 

אני חייב להגיד שמאוד נהנתי לראות שיפור של כשניה ממקצה למקצה, כשבכל מקצה נראה שהתוצאה היתה יותר קונסיסטנטית בין ההקפות.
עדיין יש המון מה לשפר במחלקת ה"נהג", אבל גם עלו לי תהיות לגבי כמה שיפורים במחלקת "ההתנהגות", "הכוח" ואולי גם "הסאונד" שיכולים להוציא אצלי יותר חיוכים לק"מ מהרכב הזה, או לשפר קצבים.

נושא אחד שעלה במיוחד הוא צמיגים, בעיקר כשהמצב שלהם לא משהו - הרכב נועל צמיגי מישלין PS3 משנת 2016 ואחרי המסלול הם כבר התחילו להיסדק בשולי הסוליה אפילו שנשאר לא מעט "בשר". יכול להיות שאני מדמיין - אבל מאז המסלול אני חושב שהם אוחזים אפילו פחות. חשבתי על PS4 שקיבלו הרבה המלצות כצמיגים שמתאימים גם לדיילי, אבל גם לא מעט דיס-המלצות מאנשים שהמליצו בחום על צמיגים יותר "ספורטיביים". למישהו יש דעה מלומדת בנושא?

מעבר לכך, נתקלתי בלא מעט ממליצים להנמכה וגם למעבר לקיט בילטשיין של בולם B8 עם קפיץ קצר יותר במעט. האם הדבר מותר בחוק ואיזה אישורים צריך להמציא כדי שזה יעבור טסט? למישהו יש ניסיון עם הבולמים האלה (או ה B6 הגבוהים יותר) ויכול לתת את חוות הדעת שלו, אם זה בכלל שווה את ההשקעה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי הצמיגים, ממליץ על המישלין PS4 - אמנם פחות אחיזה מצמיגים ספורטיביים יותר, אך בסופו של יום אתה לא חי על המסלול ולדיילי המישלין מצויינים עם פשרה טובה בכל הגזרות.

לגבי חוקיות ההנמכה, תנסה את לובינסקי - לדעתי אמור להיות חוקי, כי דגם ה-Performance (שלא יובא לארץ) מונמך ביחס לדגם שלך.

 

ד"א, לא מפתיע שהצמיגים המקוריים פחות אוחזים ומתחילים להתפורר, בכל זאת הם בני יותר מ-4 שנים. עייפות החומר.

  • אהבתי 1

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אנחנו חיים במדינה שבה שוטר תנועה יכול להוריד אותך מהכביש ולמרר לך את החיים גם אם הכל תקין ברכב שלך... אז מה זה משנה חוקיות גרידא?

השאלה היותר טובה האם זה יעבור טסט או לא - אני מכיר שאפילו על קוילאוברים בצבעי הקשת עוברים טסט בלי שום בעיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Just now, menir1 כתב:

לגבי חוקיות ההנמכה, תנסה את לובינסקי - לדעתי אמור להיות חוקי, כי דגם ה-Performance (שלא יובא לארץ) מונמך ביחס לדגם שלך.

נשמע לי קצת כמו שאלת קיטבג - אני מניח שלא תהיה להם סיבה טובה להגיד "כן"?
מעבר לזה, אני חושש שזה יפגע בשימושיות של הרכב - הוא גם ככה לא גבוה (110 מ"מ, מדדתי) והיציאה מהחניה בבית יכולה להיות מאתגרת אחרי הנמכה, כמו גם נסיעה על שבילי עפר בטיולים וכו'. בגלל זה עלתה לי האופציה של B6 ללא שינוי גובה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המחלקה הטכנית שלהם עוזרת לא מעט לבעלי מכוניות סמי/ספורטיביות שלהם באישורים על צמיגים וכד , אז לא רואה למה הם לא יענו לך.

בכל מקרה, הנמכה תפגע בנוחות הנסיעה במידה כזאת או אחרת, לכן כדאי שתהיה משוכנע היטב ב"שיפור".

  • רעיון טוב! 2

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 דקות, menir1 כתב:

בכל מקרה, הנמכה תפגע בנוחות הנסיעה במידה כזאת או אחרת, לכן כדאי שתהיה משוכנע היטב ב"שיפור".

שאלה שלא ממש הצלחתי למצוא עליה תשובה היא, בהנחה וההבדל המורגש בהנמכה בלבד הוא X, האם ההבדל המורגש בהחלפת בולמים בלבד (ל B6/B8) הוא גם X, גדול יותר או קטן יותר משמעותית?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מומלץ להחליף רק בולמים (לטובת הנמכה), כי זה גורם לכיווץ של הקפיץ המקורי וקיצור חייו. אם להנמיך, אז עם סט של קפיץ+בולם תואם.

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפוך גוטה, הפוך

בילשטיין B6 - תואם לגודל של הבולם המקורי. פשוט בולם יותר "ספורטיבי" (לטענת הרשת). יכול לעבוד עם קפיצים מקוריים.

B8 - כמו ה B6 אבל קצר יותר ומתאים להנמכה.
הנמכה בלבד, עם בולמים מקוריים - נותן סיבה טובה להחליף את המקוריים לבילשטיין מוקדם יותר ;)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כיביתי כמעט מההתחלה - זה פשוט מאפשר לי לנצל את הרכב במלואו, לא משהו שישפר הרגשה שפחות גלגול, יותר קשיחות או כוח יתנו.
ובכל מקרה, אני מחפש משהו שיהיה רלוונטי גם מחוץ למסלול - מבחינתי כיבוי בקרה בכביש ציבורי זה big no-no.

Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk
 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתור בעלים של ds3 לבעלים של ds3 אני ממליץ להשאיר סטוק. היא עוד לא קטנה עליך כנהג. תתחיל לשפר כשבאמת תרגיש שברוב השימושים שלך חסר לך. או שבכלל תחליף אותה למשהו יותר מתאים לך. אצלי זה בא מכיוון מפתיע של מיני אצל אישתי שלצערי הרבה יותר טובה בכל פרמטר. אז אין טעם לשפר את הds.

Sent from my SM-T590 using Tapatalk

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 6.8.2020 בשעה 11:01, menir1 כתב:

לא מומלץ להחליף רק בולמים (לטובת הנמכה), כי זה גורם לכיווץ של הקפיץ המקורי וקיצור חייו. אם להנמיך, אז עם סט של קפיץ+בולם תואם.

קפיץ לא יתקצר ('ילחץ') אם תרכיב איתו בולם קצר יותר. מה שקובע את גובה הרכב הוא הקפיצים בלבד, טכנית אפשר לנסוע גם בלי בולמים (וזה מה שקורה אחרי שבולם הולך ואתה נוסע עם בולם גמור עד שאתה מחליף), ההתנהגות תפגע, אבל הרכב יסע בכיף כל עוד זה ברוגע.

לעניין ההנמכה והשיפורים - קודם כל להנמכה יש יתרון של הנמכת מרכז הכובד זה מתורגם לאחיזה יותר טובה והעברות משקל פחות 'תלולות'.
מצד שני - הקשחה פוגעת באחיזה בפניות איטיות.
אתה ממש חייב להבין מה בדיוק מפריע לך, אחרת אתה סתם זורק כסף שאולי ישפר במעט את האחיזה במסלול, אבל יהרוס את השימושיות של הרכב ביומיום.
למשל - אם מפריעות לך זוייות גלגלול - למה לא לנסות אנטירולים עבים יותר לפני הנמכות והקשחות?

אם חסר לך חדות תגובה - תותבי פוליאוריתן.
תגובת דוושה אפשר לשפר עם הקשחת תושבת גיר תחתונה למשל.

  • אהבתי 1
  • מעניין 1

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 חודשים מאוחר יותר...

עדכון החלפת צמיגים -
התקנתי רביעיית מישלין ps4 כמו שכמה המליצו כאן, ואיזה שיפור...


אחרי טיול אחד הספקתי להרגיש הבדל מורגש מאוד באחיזה, וגם קצת להבין על מה המהומה בטענות שה ps4 לא מספיק ספורטיביים:
מצד אחד, הם רכים כמו ה ps3 ככה שהנוחות לא נפגעה, אולי אף השתפרה.
מצד שני, האחיזה גבוהה באופן משמעותי לעומת הצמיגים הקודמים ולכן דפנות הצמיג חווים כוחות גדולים משמעותית - מה שמדגיש עוד יותר את הרכות שלהם. הייתי אפילו מגזים ואומר שבגלל זה ה ps3 הרגישו לי יותר ספורטיביים בקצת מה ps4.


אבל לדעתי, ברכב שנוסע יותר לסופר מאשר לנס הרים - הצמיגים עושים את העבודה מצוין, ועל הדרך הרווחתי עוד כמות מכובדת של אחיזה בגלגלים.

עריכה אחרונה על ידי nadavd4
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 12.4.2020 בשעה 00:51, nadavd4 כתב:

אחרי 5000 ק"מ ראשונים ובעידוד הבידוד (תישארו בבית, באמא'שכם) אני חושב שהגיע הזמן לכתוב את החוויה שלי עד כה עם DS3, ידנית עם מנוע THP165 מבציר 2017.

 

הקדמה (ואיך קניתי רכב חמים):


לפני בערך חצי שנה החלטתי שזהו, הגיע הזמן להחליף את הספארק ששירתה אותי נאמנה במשך 3.5 שנים. אותה רכשתי במגבלות התקציב של איש קבע טרי, אבל בחיפוש המחליפה כבר הייתי אזרח עובד מן השורה שיכול להרשות לעצמו רכב בתקציב יותר גבוה. פרסמתי פה פוסט, שאלתי חברים ומשפחה, "מביני עניין", מכונאים, והייתי מאוד מפוזר בכיוון שאליו רציתי ללכת - אבל עם כמה נקודות שמבחינתי חייבות להיות  "בזנט": יד שניה בלבד, נוח, לא גדול מידי, ואני צריך ליהנות מכל הסיפור הזה גם מבלי להיות לקוח קבוע במוסך.

 

אחרי הרבה מחקר שוק, הרשימה הידלדלה לכדי רשימת כלי הרכב הבאים:

רנו קליאו 0.9 ידנית - לא התחברתי.

סיאט איביזה 1.0 ידנית, בגימור FR -

מועמדת ראויה, אבל מהר מאוד הבנתי שהיא לא תהיה המיועדת. הסיבה: ההתרשמות שלי מרוב המודעות שנתקלתי בהן נתנו רושם של בעלים מהסוג ש"לא נחמדים למכלולי הרכב או למשתמשי הדרך האחרים".

מאזדה 2 מהשנתונים החדשים -

אם לא הייתי קונה את ה DS, כנראה שהייתי קונה מאזדה 2. היא התאימה טוב מאוד לצרכים שלי, נהגתי על אחת של חבר ומאוד אהבתי את הרכב מבחינת התנהגות, נוחות, איכות חומרים ונראות.

פיג'ו 208 -

בהתחלה בדקתי את דגמי ה-1.2 האוטומטית וה-1.6 דיזל, אבל מהר מאוד התעניינתי גם ב gti, שבהמשך מאוד התלהבתי ממנו אחרי נסיעת מבחן. עם זאת, פחדתי להיכנס למסלול של הוצאות הרבה מעבר למה שתכננתי, ולאנרגיות הדרושות למציאת אקזמפלר במצב טוב כשיש לי 0 קשרים בתחום ולא מספיק הבנה בספורטיביות.

 

ואז, לגמרי במקרה נתקלתי ב-DS3, ללא המנוע ה "נבילה". מדובר בצאצא של ה DS3 של סיטרואן, לאחר מתיחת הפנים ב-2016 וזה למעשה הדגם הראשון ששווק כחלק מ DS שנהפכו בינתיים למותג נפרד.
זו חבילה שנראית ומרגישה שונה לחלוטין כמעט מכל מה שבדקתי, גם חיצונית וגם פנימית. בקטע טוב כמובן. שילוב מושכל של חומרים באיכות טובה, "שיק" צרפתי, מושבים טובים יותר מכורסת טלוויזיה ואבזור מפנק. אה, והביטוח לא דורש קודנית. פלוס ענק בשבילי בתור hater של מתקן העינוי הזה.
ה DS גם היתה מעל התקציב שלי, אבל לאחר המון התלבטויות (ויסלח לי חבר יקר על החפירות) ונסיעת מבחן קצרצרה - החלטתי ללכת עם הלב. נותרו כמובן המתנה ליום הקנייה שסגרנו עליו, בדיקה אצל מוסך גבע והפרוצדורות הכרוכות בהעברת בעלות - וזהו, יש לי הוט האץ'.

 

אחרי שזרקתי את המסמכים בתא הכפפות – שבימי הקורונה קיבל סוף סוף משמעות אמיתית – הגיע הזמן להתרווח בכסא ולהציג את ההתרשמות שלי מהרכב במהלך 5000 הק"מ הראשונים:

 

נוחות (נתחיל ממנה, בכל זאת הדרישה הכי חשובה שלי אחרי "יד שניה"):


הרכב פשוט נוח. כמה נוח? המושבים תומכים מאוד ומחזיקים טוב מאוד את הגוף בסיבובים, אבל רכים יחסית. אלה לא מושבי "באקט", אלא משהו יותר פשוט ונוח, זהים לאלה שב gti. יעידו בת הזוג שנרדמה תוך 5 דק' במושב הנוסע, וסבתא שאמרה לי שזה הרכב הכי נוח שישבה בו מאז ה BX של סבא. לחבר גדול גוף היה פחות נוח, לצערי...
המתלים מאוד מרוסנים, אבל כשנוסעים על בור גדול במיוחד מרגישים נזיפת "נו נו נו" לא נעימה מהאוטו, וזהו. לא משהו שיפרק לי חוליה מהגב בצד הכביש.
אבל, בכל זאת מדובר ברכב עם גלגלי 17" בחתך נמוך ולכן מורגשים ונשמעים שיבושים קלים על הכביש, וזה מסתכם רק ב"מורגשים ונשמעים". אתה יודע שזה שם, וזהו.
מעבר לזה, בידוד הרעשים מצוין גם במהירות בינעירונית.

 

ביצועים+התנהגות:

 

זה הרכב ה"ספורטיבי" הראשון שאני נוהג עליו, ואני נהנה ממנו מאוד. למי שלא מכיר, השלדה זהה ל 208gti עם מנוע טיפה יותר חלש (165 כ"ס לעומת 200/208, ממה שהבנתי ההבדל בגלגלים הוא סה"כ כ 25-30), בלמים קטנים יותר (282 מ"מ מקדימה לעומת 302) ורכב קצר ב 10 ס"מ. במקום כל אלה באים עיצוב ואבזור שאגיע אליהם בהמשך.

 

מנוע+גיר - אין טענות, הרכב מספיק חזק עבורי. יש מספיק כוח בכל הילוך (שישה במספר) ובכל סל"ד (יש למנוע רצועת כוח רחבה מאוד), ואם בכל זאת ארצה שלא להישאר "סטוק מת" אפשר בקלות יחסית לעשות כמה שיפורים במחלקת הכוח, השיכוך והבלימה.
תפעול הגיר והקלאץ' - נוח כמו לנהוג על רכב דיזל, ידית ההילוכים "קליקית" והקלאץ' פשוט לשימוש.

מבחינת היגוי - הצרפתים עשו עבודה טובה גם עם ההגה. זה ההגה החשמלי שהרגיש לי הכי פחות "צעצוע" עד כה.

צליל המנוע - מצוין בסל"ד גבוה אבל לא רועש מידי עבורי בשום שלב. הרבה יחשיבו אותו שקט מידי, לי זה די מתאים.

 

הרכב מהנה לנהיגה - האחיזה מצוינת גם עם צמיגי PS3 שבאו עם הרכב (השמועות מדברות על שיפור עם צמיגים חדשים יותר), וקל יחסית להרגיש את תגובת הרכב לתפעול הנהג, מצב האחיזה, העברות משקל וכו' וזה מתגמל כשמפתחים קצב יפה. (דיסקליימר - עוד לא לקחתי את הרכב למסלול. גם זה יקרה בסוף)

אני רוצה לציין כאן לטובה את פיליפ שעברתי אצלו הדרכה של כמה שעות, למדתי המון על התנהגות הרכב וקיבלתי יותר ביטחון. אני ממליץ לכל אחד לעבור איזשהי צורה של הדרכת נהיגה מתקדמת, מלמדים שם דברים שלא מלמדים בשיעורי נהיגה.

 

אחזקה:

 

באופן כללי, יש כמה אלפי רכבים עם מנוע THP165 בכבישי הארץ - ולא שמעתי על מחלות מיוחדות שקשורות אליו. גם רוב המכלולים משותפים לרכבים אחרים של הקונצרן ולא שמעתי על בעיות רציניות כלשהן בשנתון הרלוונטי. בתחילת ההתעניינות ב 208gti עשיתי מחקר מקיף ברשת של התקלות האפשריות למנועי THP מתקן יורו 6, והבנתי שה DS אמורה להיות אמינה פחות או יותר כמו כל רכב ממוצע.

טיפול קטן עלה לי כ-670 ש"ח במורשה, מאמין שטיפול גדול לא יעלה הרבה מעל 1000.

 

לצערי כבר הספקתי לחוות תקלה לא נעימה אחת, אבל האשם הוא דווקא החפיפניקיות הישראלית ולא מדינת האם:
אחרי סופת הגשמים הראשונה של החורף, נכנסתי לרכב וגיליתי שלולית באיזור הרגליים של צד הנהג. אחרי קצת ניסוי ותעיה הבנתי שכנראה כשהתקינו את מרימי השמשות, לא אטמו בחזרה את הדלת כמו שצריך והתוצאה היתה חדירת מים דרך הדלת. אחרי שייבשתי את המים בכל שיטה שמצאתי באינטרנט (קערה עם מלח ואורז, המון מגבות, מפזר חום), בוצע תיקון באחריות ע"י החברה המתקינה ומאז לא מצאתי שום רטיבות בפנים הרכב. חשוב לי לציין ששרשרת השירות לא היתה אופטימלית, כשבתחילה לא הצלחתי בכלל להשיג את שירות הלקוחות של לובינסקי אלא רק את של DS, שהעבירו ללובינסקי, שהעבירו למוסך המורשה, שהעבירו בסופו של דבר לחברה המתקינה.
האירוע הזה חידד אצלי פעם נוספת את התחושה שישראל היא אמנם מעצמת הייטק ומעצמה גרעינית (לפי פרסומים זרים), אך כשמדובר בפיינטיונינג ובגימור, אנחנו מתנהלים יותר כמו מסגרייה בסודאן ולכן תמיד אעדיף מינימום התקנות מקומיות. אם בכל זאת ארצה להתקין משהו - אעשה זאת בעצמי או אצל בעל מקצוע שאני סומך עליו.

 

צריכת דלק -
בתוואי הנהיגה הנוכחי שלי, צריכת הדלק עומדת על 13 ק"מ לליטר (במשאבה). להשוואה, באותו תוואי עשיתי 15-16 עם הספארק.
בנסיעה בינעירונית, לפחות לפי מחשב הדרך הצריכה יורדת ל 17 ולפעמים גם 20 ק"מ לליטר. שאפו לצרפתים!

 

כל השאר:

 

ייחוד ומראה -
מבדיקה קצרה יש יחסית מעט DS אחרי מתיחת הפנים בארץ. בגלל שהמותג לא מוכר כאן כל כך הרכב לא ימשוך עודף תשומת לב, אבל בהחלט יגרום להרמת גבה ושאלה "איזה רכב זה?". העיצוב כבר בן יותר מעשור וקיים עוד מהימים שלפני המעבר למותג נפרד אבל עד היום נראה מעניין, בעיניי לפחות.


הנדסת אנוש -
קצת לוקה בחסר. לחצני המולטימדיה נמצאים בכלל בתחתית הקונסולה, לקח לי לא מעט זמן להבין איך בדיוק להשתמש במנופי השליטה שמאחורי ההגה, ומשענת היד מפריעה לבלם היד כשהיא למטה. לחלק מזה מתרגלים, לחלק לא.
 

אבזור -
למעט אנדרואיד אוטו ואבזור בטיחות אקטיבית שלא קיימים, יש די הכל:

מערכת תאורה שהיא overkill לרכב כזה - תאורת קסנון לאורות דרך, לדים לאור חניה ואור גבוה, לדים נוספים ל DRL, עוד לדים לפנסי ערפל, ואם כל זה לא הספיק אז גם פסי תאורה "רצים" לאיתות מקדימה ומנורות עם אפקט "תלת מימד" חללי מאחורה. אני רוצה את היין שהצרפתי שעיצב את זה שתה, ואני רוצה אותו עכשיו.

מושבים - כמו שכבר כתבתי.

שילוב מעניין של חומרים - עור, מתכת, כרום, בד, אלקנטרה, פלסטיק בטקסטורה מעניינת... זה לא נמצא בכל נקודה באוטו, אבל כל מקום שהנהג או הנוסע כנראה ייגעו בו הכי הרבה, מצופה בחומרים האלה ובטיב טעם. כל זה הופך את השהות לנעימה מאוד ועדיין בתמחור סביר.

מולטימדיה - מערכת קצת ישנה אבל סה"כ יעילה, עם מסך מגע ומערכת אנדרואיד מלא בשילוב (באותו מסך) עם המערכת המקורית. זה לא אנדרואיד אוטו וזה לא מסך הטאץ' הכי מתקדם אבל זה סה"כ בסדר מבחינתי.

בקרת שיוט, מגבים ותאורה אוטומטיים, מצלמת רוורס וחיישני חניה מכל הכיוונים - גם זה מוסיף.

מזגן - בקרת אקלים חד איזורית שעובדת טוב, אין תלונות.

מובילאיי - לא כזה נורא כמו שחלק מתארים אותו פה. הוא לא מושלם ולרוב אני מגיב לפניו. אבל, זה "עוד זוג עיניים" על הכביש מבחינתי לפחות - וזה יכול להציל חיים. ובכל מקרה בנהיגה מנהלתית הוא כמעט ולא משמיע קול, לפחות במקרה שלי.

 

שימושיות -

תא מטען בגודל ממוצע+ לסופרמיני, שבא על חשבון מקום צפוף יחסית מאחורה. יש לרכב 2 דלתות ולכן בכל מקרה קשה להיכנס למושבים האחוריים. יש תא כפפות ענק והמון מקום לנוסע, בשביל מי שנוהג עם לכל היותר עוד נוסע אחד זה אחלה.

 

מקווה שהתקופה הנוכחית תעבור במהרה ויהיה אפשר להנות מה DS שוב כמו שצריך.
תודה על הקריאה, תמונות בהמשך

 

היי אני יודע שזה כול כך קשור לפוסט אבל אני אשמח עם תיצור איתי קשר בפרטי אני מחפש אנשים עם רכבים כמו שלך שאוהבים לנהוג ולטיל בארץ עם הרכב לי אישית יש פורד st lien עם 182 סוסים גם רכב חזק ויש לי עוד חבר עם סקודה וכול שישי/שבת יוצאים לנסוע בכמה קטעי נהיגה עם עם בא לך להצטרך דבר איתי 

20201120_162037.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...