Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 4 שעות, halperin96 כתב:

@Transporter נראה סבבה יחסית.

תבוא למרכז זיו בחיפה תראה מה הולך פה.

אפשר יהיה לקנות למשטרה סופרב L&K חדשה מכל הדוחות שיחולקו בחצי שעה.

 

אין יותר מדי L&K בארץ

הבנתי שהרכב גניב בטירוף ובגלל זה משתגעים עם העלויות ביטוח

אלא שכן שמים מסכה  שמים אותה על חצי פנים

פורסם (נערך)
לפני 4 שעות, korola כתב:

 

מה זאת הבדיחה הזאת? לא מצחיק.

היום יביאו לאישור הממשלה פתיחת אירועים לשבוע בלבד? 

מי יצליח להתארגן?  

ומה יקרה שבוע לאחר מכן ? 

 

 

כולם כבר התארגנו כי ידעו  שיהיה פתוח

מדברים על אירועים שכבר קיימים ביומן. אף אחד לא באמת ילך מחר לסגור אירוע למחרתיים

 

הבעיה היא לא כזאת

יש עובדים שמדווחים לביטוח לאומי שהם בחל"ת

ויצטרכו לדווח ביום ראשון שחזרו לעבודה

ואם עוד שבועיים יחליטו להחזיר אותם הבייתה הם יהיו בבעיה כי לא עבדו 90 יום 

היום בערב-מחר בבוקר תהיה לי תשובה\נבואה בשבילך לגבי התוקף האמיתי של ההקלות האלה

הקפה של הבוקר אמר לי שב 21.6 הולכים לאפשר עוד הקלות

אבל לא סומכים על כוסות קפה אפילו שעד עכשיו כל מה שהבטחתי קרה 

לפני 3 שעות, halperin96 כתב:

ישלח תמונות בלייב,נראה אם שומרים על ההנחיות או לא.

 

מכל הדיונים פה לא הבנת בין השורות שלמרות שהייתי בכמה מקומות שהגיעו לכותרות לא העלתי אף פעם תמונה?

זה בעיה של בעל האירוע....יש מספיק טיפשים שמעלים סטורי משם ומראים דברים שאולי  מתפרשים כמו הפרה של הנחיות

 

לפני 3 שעות, korola כתב:

עוד חלק מהניסוי הענק שעושים, רוצים לקבל תשובות מהר האם אירועים מדבקים או לא.

אז יוצאים בניסוי המוני של מאות אירועים בשבוע..ושבועיים אחר כך כבר נקבל תשובה. 

 

הכי חשוב לסיים מהר את כל הניסויים לפני תום אוגוסט, כי החורף בפתח ...ואז לא ניתן יהיה לנסות דברים חדשים. 

 

 

 

דווקא לא ראיתי שסגרו את כל בתי הספר בגלל בית ספר אחד שהיה בו חולה קורונה

אמרתי לך קראתי בקפה בבוקר ויש לי תחושה שהולכים לכיוון של עוד הקלות

היום בערב עם הקפה של שבת  ננסה לראות מה הקפה משדר לי לגבי ההמשך 🧐

לפני כשעה, farkash7 כתב:


אני הפסקתי לעקוב אחרי נתוני ההדבקה. מספיק להסתכל על מספר העמוד של השרשור ולחזור למחרת ולהסתכל שוב. מזה תורידו שני עמודים של דיבורים על וואגיו במגדל, חצי עמוד של "אמרתי", עמוד אחד על סוף העולם, עמוד וחצי של אקסלים וחצי עמוד של תגובות של עובד ציבור שלא מבין למה כולם לא יושבים בבית וחיים מאבטחת הכנסה או מכלום אם הם עצמאים. תכפילו הכל ב23.23 בריבוע, תנרמלו במספר הפעמים שהוזכר "סודנים" + "ערבים" על כל זה שורש ותקבלו את כמות המאובחנים החדשים מאתמול.

 

ואחרי כל זה אנחנו עדיין תקועים על 24 מונשמים ולא  עלינו אפילו באחד

אז מישום מה אני לא דואג

לפני 10 דקות, halperin96 כתב:

ראיתי כמה,הרכב מאוד יקר כחדש.

כיד שניה הוא עסקה מעניינת 

 

לא שווה יד שניה

אנשים מרסקים אותו

אני כבר מפחד להגיד איזה מגזרים אוהבים אותו כי יגידו תורת הגזע וזה

כמו אוקטביה 2000 טורבו

עריכה אחרונה על ידי Transporter
  • אהבתי 1
פורסם (נערך)

בכל מקרה אני נשאר עם המאזדה לפחות לעוד 3 שנים.

אחרי זה תגיע קופרה או BRZ, נראה מה יהיה מצבי.

 

אלא אם כן יגיע ספריאל ויגיד לי שעד גיל 60 עלי לסוע בתחבורה ציבורית כדי לחסוך לעתיד וכמובן אקשיב.

 

צריך לאזן עם קצת רכבים,בכל זאת קארספורום.

עריכה אחרונה על ידי halperin96
  • אהבתי 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 3 דקות, halperin96 כתב:

בכל מקרה אני נשאר עם המאזדה לפחות לעוד 3 שנים.

אחרי זה תגיע קופרה או BRZ, נראה מה יהיה מצבי.

 

צריך לאזן עם קצת רכבים,בכל זאת קארספורום.

 

האמת  שלפני שעשיתי תאונה  הייתי ממש קרוב לקנות רכב אחר

אחרי התאונה החלטתי להסתפק ב L&K שיש בו בגז'  הרבה יותר גדול ולא נחריב אותו יותר מדי בעבודה

פורסם

לסוג הדברים שאתה מעביר אולי RAV4 היה מתאים יותר,מרווח ועם הטענה נוחה יותר בערך באותם מחירים.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)
לפני 10 דקות, halperin96 כתב:

לסוג הדברים שאתה מעביר אולי RAV4 היה מתאים יותר,מרווח ועם הטענה נוחה יותר בערך באותם מחירים.

 

יש לי 3 משאיות

הרכבים הכי קומפקטי שלי הם דוקאטו ומאסטר

הפרייבט זה בשביל הזמן הפנוי שלי..אבל מסתבר שב"ימי חופש" שלי אני מקפיץ ציוד לעובדים מפה לשם, מעביר דברים, קונה ציוד קטן ושם באוטו

רציתי אוטו שיהיה בו מספיק מקום לשים את הכל במקום לשים מאחורה ולקרוע את העור ולשבור את הדלתות

ב L&K יש מקום בבגז' גם לארגזי ציוד גדולים שבפרייבט אחר מהקטגוריה הזאת או יותר גבוהה לא נכנס וסתם חבל לשבור את הרכב

עריכה אחרונה על ידי Transporter
  • אהבתי 1
פורסם

בינתיים מצטיירים דברים חדשים לגבי פרשת טדי שגיא - גרוטו.

 

מה שקראתי כעת הוא שככל הנראה גרוטו פעל לפי נוהל שקבעה סדצקי - אדם שמביא מסמכים מחו"ל בהם מתועד שהיתה לו בדיקה חיובית לקורונה והחלים, ויש לו לפחות בדיקה שלילית אחת מחו"ל - יכול לקבל בארץ פטור מבידוד בתנאי שבדיקה נוספת שנערכה בארץ שלילית גם היא. הפטור הזה יכול להנתן על ידי כל רופא. אז כיוון שפרופ גרוטו הוא בעל רשיון לעסוק ברפואה בישראל ככל הנראה הפעולה שלו עמדה בדרישות שנקבעו על ידי משרד הבריאות עצמו. יתכן שלאור מעמדו היה מקום שיעביר את ההחלטה למישהו אחר, אבל לפחות לפי הטענה הזו פעולתו היתה תקינה, ומכתבו של בר סימנטוב הוא בגדר פעולת חיסול ממוקד נגדו.

 

כאמור, מדובר במה שהצטייר לי כעת, ואולי החקירה תעלה עוד תהיות, אבל זה נכון לעכשיו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

השאלה היא האם זה נוהל חדש או לא. משהו שהמציאו עכשיו. הרי משרד הבריאות לא פרסם את הנוהל ברבים, נכון? והוא לא יפרסם למי (אם בכלל) נתנו אישור, כי זה חדירה לצנעת הפרט.

פורסם

הנוהל דווקא מפורסם. המסמך שמופיע כעת הוא מ-9.6, אבל מדובר במסמכים שמתעדכנים והמסמכים הקודמים יודים מהאתר, כך שאין לדעת מתי הנוהל הספציפי הזה הופץ, מה גם שהיו בשבועיים האחרונים לא מעט שינויים בנהלי הגדרת מחלימים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מתגבשת אצלי תאוריה שספיריאל הוא גרוטו, בגלל זה שומר על סודיות באשר לתפקידו, חסרים לי כמה פיסות להוכחה הסופית.

 

  • מצחיק 1
  • מעניין 2
פורסם (נערך)

דרך אגב, לפי הטלגרם מספר המאובחנים הרשמי בקצת פחות מיממה האחרונה 226. דומה לאתמול (214) אלש שזה יום מספר הבדיקות המדווח חצי מאתמול, אבל סביר שעוד יתעדכן. גם המספר מאתמול התעדכן היום פי 3.

@khalilאולי תסדר לי את המשכורת שלו? פרופסור וסמנכ"ל משרד הבריאות צריך להרויח לפחות 80 אש"ח בחודש.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 8 דקות, sperial כתב:

 

@khalilאולי תסדר לי את המשכורת שלו? פרופסור וסמנכ"ל משרד הבריאות צריך להרויח לפחות 80 אש"ח בחודש.

 

ואז תתחיל להעיף זיקוקים במגדלי U בתל אביב?

 

  • מצחיק 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

×
×
  • תוכן חדש...