Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 12 דקות, vladclar כתב:

ממשיכים כאילו אין עליה במספר הנדבקים בביתי ספר.

מקשיבים לחברינו.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 30 דקות, sperial כתב:

לב המפרץ, שהיוןם קורא לעצמו "סינמול" כי יש בו אגף עם איזה 30 אולמות הקרנה. במקור היה בנוי מ-3 אגפים, האמצעי ספג את הטיל (לדעתי התפוצץ, אני עדיין זוכר את הפיצוץ בליל שבת). בפתיחה הופעלו שני האגפים הצדדיים, המרכזי נזקק לשיפו ממושך, אפשר היה לצפות בו דרך חלונות בגירות הזמניים.

 

אבל זה off off topic, צריך לחזור לנושא השרשור.

 

נכון אבל זה קשור לנושא.. יש פה צעירים שבטוחים שהעשור האחרון הוא המייצג,  מסיבות , זיקוקים ובילויים.

אבל האמת היא שהיו תקופות גרועות גם בעבר.   גם אם בסוף ימותו 3% מכל התושבים במדינה , נעבור את זה ויהיה בסדר.

ועוד 30 שנה הצעירים שפה ידברו על זה באיזה פלטפורמה שאנחנו לא יכולים אפילו לדמיין אותה.

 

לפני 18 דקות, vladclar כתב:

אני לא מבין את מה שקורה במשרד החינוך.
במקום להחזיר הביתה ללמידה מכוונת את מי שלא זקוק להשגחת הורים ולא בתקופת הבגרויות,
ואת אלה שכן צריכים להמשיך להגיע לבתי ספר - לחלק לקבוצות קטנות ולהרחיק אחד מהשני למרחק סביר,
ממשיכים כאילו אין עליה במספר הנדבקים בביתי ספר.
ועוד רוצים להאריך את שנת הלימודים ולפתוח בית ספר של החופש הגדול במתכונת רחבה.
יותר ויותר הורים מפסיקים לשלוח את ילדיהם ללימודים, המורות פוחדות, אין שום אפשרות לשמור על הנחיות של משרד הבריאות שבכלל לא מתאימות למציאות במוסדות לימוד.

 

לפני 6 דקות, David32 כתב:

מקשיבים לחברינו.

 

בדיוק, בסוף עוד יסתבר שהם בחרו בדרך לחיסון העדר. 

אבל האמת שכל עוד אין סימנים להצפה של בתי החולים אין באמת סיבה לתת ברקס מטורף. 

הורים משחקים בכאילו, לא שולחים לבתי הספר, אבל הילדים משחקים ביחד בשכונה, הולכים לחוגים.

 

לפי החישוב של האתרים הזרים היום יש גידול של 118 נדבקים חדשים, לעומת 92 אתמול ו 116 שלשום. 

אבל משרד הבריאות מציג גרפים כאילו עברנו את השיא ואנחנו בשלבי ירידה.

אז איך אפשר לבוא בטענות לציבור ?

 

 

image.png.18ab025e8d534bc63dcddccad79551f0.png

 

 

 

פורסם
לפני 13 שעות, m3x7r3m3 כתב:

לא הבנתי למה, תסביר יותר למה הוא variadic variadic template template

כי הוא חמקמק, משפיע בצורות עקיפות, אף אחד לא מבין אותו באמת מה שלא מונע ממאסות של קשקשנים לדבר עליו, ובקרוב הוא יעלם מהמפה חוץ מברומניה 😉

 

  • אהבתי 1
  • מצחיק 1

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם (נערך)
לפני 2 שעות, korola כתב:

לפי החישוב של האתרים הזרים היום יש גידול של 118 נדבקים חדשים, לעומת 92 אתמול ו 116 שלשום. 

אבל משרד הבריאות מציג גרפים כאילו עברנו את השיא ואנחנו בשלבי ירידה.

אז איך אפשר לבוא בטענות לציבור ?

 

 

image.png.18ab025e8d534bc63dcddccad79551f0.png

 

 

 

 

אני לא יודע איך אתה מגיע לנתונים האלה ורואה עליה

אני רואה ירידה

ואני ממש לא מרגיש שמשרד הבריאות משקר כדי שיראה כאילו מחלימים

ההפך, אני כל הזמן שומע אותם מדברים על עליה

אבל הגרף שלהם מראה ירידה מובהקת

שים לב שכבר שבוע ברצף רק יורדים מיום ליום באחוז המאומתים

 

כל יום אצה אומר בוא נחכה למחר שיתקנו

אני מחכה ומסתכל אחורה ולמרות כל התיקונים אנחנו בירידה

חשוב לזכור שעכשיו בודקים גם אנשים שבעבר לא הסכימו לבדוק!

כלומר אנשים שהיו עוברים את המחלה בבית בתור "הצטננות" כי לא הסכימו לבדוק ולאמת אותם

עכשיו בודקים אותם והם נכנסים לספירה

אולי אם היו בודקים את אותם אנשים לפני 3 שבועות היינו רואים את אותן תוצאות בדיוק

 

מישום מה בתקשורת שוכחים את הנתון הזה

 

 

 

122112.png

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

המחקר שטען שהממצאים על האפקטיביות של Hydroxychloroquine  לא קיימת "נמשך" (retracted לא מכיר את הפירוש המדויק בעברית) עקב "בעיות באימות הנתונים שהתסמכו עליהם"  

https://www.thelancet.com/lancet/article/s0140673620313246?utm_campaign=tlcoronavirus20&utm_source=twitter&utm_medium=social

 

פוליטיזציה של המדע זה חרא, כנופיות עיתונים שממנפים ממצאים מדעיים לאג'נדה פוליטית זה בור ביוב.

פורסם (נערך)
לפני 3 שעות, vladclar כתב:

ממשיכים כאילו אין עליה במספר הנדבקים בביתי ספר.
 

 

עם כל הרעש סביב בתי ספר תכנס ותראה שאין שם באמת "התפרצויות"

מוצאים תלמיד אחד בבית ספר וסוגרים את כל הבית  ספר

זה לא התפרצות בבית ספר. תהיה בטוח שיהיו בתי ספר שאף אחד לא ידבק מאותו תלמיד

חוץ מהבלאגן שהיה בירושלים נראה שבשאר המקומות הכל תקין.

 

301 תלמידים ועובדי הוראה נמצאו חיוביים מתוך 87 מוסדות חינוך

זה  3.4 תלמידים בממוצע על בית ספר

אם חושבים על זה שבערך 150 מתוך הנדבקים הם התלמידים מבית ספר אחד בודד בירושלים

אז זה בערך 1.7  תלמידים על כל שאר בתי הספר

שזה כלום ושום דבר

 

פשוט דואגים לפמפם את זה בתקשורת.

הילדים הם בני אדם וכשמוצאים 40 חוליים ביום הגיוני שיהיה ביניהם תלמיד ביצפר

אז עושים מזה כותרות

 

במקום להתעסק ברכבי יוקרה של השרים ובמיסים שביבי צריך לשלם ומנסה להתחמק מהם

שידאגו לעוד 200 300 פקחים שיאכפו את ההנחיות

כנראה זה לא באמת מעניין מישהו

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

הגימנסיה בירושלים זה הבית ספר היחיד שעשו בדיקה לכל ה 1200 תלמידים שלו , למורים ולבני המשפחה של אלו שהתגלו חולים. 

אני מאמין שרובם היו ללא תסמינים (מעל 90%) .

שאר בתי הספר לא עושים בדיקות לאף אחד, רק אם למישהו יש תסמינים של קורונה בודקים אותו ושולחים את כל שאר התלמידים לבידוד 14 יום בלי לבדוק אף אחד מהם.

 

אני מאמין שבכל בית ספר שרושמים שיש חולה אחד או שניים , יש עוד הרבה ללא תסמינים . פשוט לא בודקים אותם

פורסם (נערך)
לפני 12 דקות, korola כתב:

הגימנסיה בירושלים זה הבית ספר היחיד שעשו בדיקה לכל ה 1200 תלמידים שלו , למורים ולבני המשפחה של אלו שהתגלו חולים. 

אני מאמין שרובם היו ללא תסמינים (מעל 90%) .

שאר בתי הספר לא עושים בדיקות לאף אחד, רק אם למישהו יש תסמינים של קורונה בודקים אותו ושולחים את כל שאר התלמידים לבידוד 14 יום בלי לבדוק אף אחד מהם.

 

אני מאמין שבכל בית ספר שרושמים שיש חולה אחד או שניים , יש עוד הרבה ללא תסמינים . פשוט לא בודקים אותם

 

אני דווקא חושב שעכשיו אחרי שהקלו את התנאים לבדיקות יותר ויותר אנשים הולכים להבדק

שוב

תלמידים הם בני אדם כמו כולם בארץ וגם כשהיו 30 חולים ביום אין שום סיבה שאחד מהם לא היה תלמיד

פשוט היום החליטו לעשות על זה כותרות כי להגיד נסגר בית ספר נשמע משהו משוגע. לא יודע מה ההבדל אם עובד בחנות בקניון או עובד בתחנת דלק או עובד במפעל נדבק..כולם פוגשים המון אנשים במהלך היום, באוטובוס, בעבודה, בקניות וכו'

 

בכל מקרה כמו שראית בגרף שהעלתי אנחנו בירידה מיום ליום

חבל שהתקשורת מוכרת שקרים לציבור

מתחיל להראות שביבי והצל צודקים ויושבים שם כתבים שמוכנים למכור את אמא שלהם בשביל שמישהו יצפה בהם

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם (נערך)
לפני 6 דקות, korola כתב:

צודק, סתם התקשורת מגזימה, אנחנו כבר 10 ימים ברמות של מעל 60 ביום.

לעומת 10 ימים לפני זה באיזור ה-20 ליום.

 

 

image.thumb.png.33f3c51de407ac3417b3c667479c1dd5.png

 

שכחת לציין שאנחנו עושים פי 2 יותר בדיקות ממה שבוצאו בחודש האחרון

להזכירך אתה זה שאמר כל הזמן שצריך להסתכל על מספר המאומתים ביחס למספר הבדיקות

ולא על מספר המאומתים בלבד לא?

כשזה משחק נגד מה שאתה רוצה להוכיח אתה שוכח את הפרט הזה?

 

Unt12312i1led.png.1307905d421bac04e4ccc737104847f1.png

 

 

אז  בוא נסתכל על האחוזים

באחוזים אנחנו בירידה כבר שבוע

תפסיק להתמם

אם ביום ראשון יבדקו 100,000 אתה באמת חושב שנמצא רק 30 חולים ? אני מנחש שקצת יותר

לכן- אחוזים:

 

122112.png.ab29f9f2b94d132de7dd62fb9c6bbd6b.png

 

 

 

לפני 2 דקות, David32 כתב:

עליה לצורך ירידה

 

 

איזה קטע שפתאום כולם שכחו איך לקרוא את הגרף

כשהיינו על 20 חולים אמרו שזה רק 20 כי בודקים 3000 ביום

 

כשבודקים כמעט 13,000 ביום ועולים בחולים אז זה פרט שולי

וקצת התעלמו כאן מהעובדה שהיום בודקים אנשים שלפני שבועיים חמקו מתחת לרדאר כי לא  היו זכאים לבדיקות

מצחיק שאף אחד כאן לא חושב שזה סיבה טובה לעליה במאומתים

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

אף אחד לא מתעלם ממספר הבדיקות.

אנסה להסביר לך לאט, אולי תבין מהר. 

 

לדעתי בכל רגע נתון יש עוד חולים ללא תסמינים שלא מגלים אותם, לא יודעים על קיומם והם לא יודעים שהם חולים.

ניתן לגלות חלק מהם רק אם בודקים אותם.  

בבני ברק גילו מלא כאלה, כי כל משפחה שם זה 10 נפשות , אז על כל אחד עם תסמינים גילו עוד 9 חולים שלא ידעו שהם חולים.  

מספר הבדיקות עולה לא סתם, המספר עולה כי מתחילה התפרצות ויש יותר אנשים עם תסמינים שרצים להיבדק. 

ואז יש גם קצת פאניקה ומתחילים אנשים ממעגלים גדולים יותר שהסיכוי נמוך יותר , אז בגלל שכמות הבדיקות עולה מהר יותר מכמות הנדבקים החדשים.

אז רואים ירידה באחוז החולים מתוך הבדיקות. 

 

לדעתי ב 26/5 אמרתי שמתחילים לראות עלייה אבל כדאי לחכות אחרי החג, אולי לכיוון יום שלישי לראות שזה עקבי.

אז כן, היום יום חמישי וזה עקבי. יש עלייה משמעותית.

 

וגם אני חושב כמוך (אומנם מטעמים שונים) , שלא צריך לעצור את ההדבקות האלה עכשיו, צריך לתת להם לרוץ באוכלוסייה הצעירה. 

תחזור 400 עמודים אחורה... לפני 4 חודשים אמרתי שצריך להקים מחנות גדנ"ע הדבקה לצעירים.. לשלוח את כל הצעירים שידביקו אחד את השני.

ורק אז להחזיר אותם לאוכלוסייה. 

אז עושים משהו דומה, רק חבל לי על המורות שתקועות באמצע ועל המשפחות של התלמידים שגם חוטפים. 

האמת הייתי שולח גם אותך למחנה הגדנ"ע לצעירים, שתעשה להם מסיבות כל לילה כל הלילה.

 

מה דעתך? לפנות את עיר הבה"דים עבורך?

 

 

פורסם (נערך)
לפני 8 דקות, korola כתב:

אף אחד לא מתעלם ממספר הבדיקות.

אנסה להסביר לך לאט, אולי תבין מהר. 

 

לדעתי בכל רגע נתון יש עוד חולים ללא תסמינים שלא מגלים אותם, לא יודעים על קיומם והם לא יודעים שהם חולים.

ניתן לגלות חלק מהם רק אם בודקים אותם.  

בבני ברק גילו מלא כאלה, כי כל משפחה שם זה 10 נפשות , אז על כל אחד עם תסמינים גילו עוד 9 חולים שלא ידעו שהם חולים.  

מספר הבדיקות עולה לא סתם, המספר עולה כי מתחילה התפרצות ויש יותר אנשים עם תסמינים שרצים להיבדק. 

ואז יש גם קצת פאניקה ומתחילים אנשים ממעגלים גדולים יותר שהסיכוי נמוך יותר , אז בגלל שכמות הבדיקות עולה מהר יותר מכמות הנדבקים החדשים.

אז רואים ירידה באחוז החולים מתוך הבדיקות. 

 

לדעתי ב 26/5 אמרתי שמתחילים לראות עלייה אבל כדאי לחכות אחרי החג, אולי לכיוון יום שלישי לראות שזה עקבי.

אז כן, היום יום חמישי וזה עקבי. יש עלייה משמעותית.

 

וגם אני חושב כמוך (אומנם מטעמים שונים) , שלא צריך לעצור את ההדבקות האלה עכשיו, צריך לתת להם לרוץ באוכלוסייה הצעירה. 

תחזור 400 עמודים אחורה... לפני 4 חודשים אמרתי שצריך להקים מחנות גדנ"ע הדבקה לצעירים.. לשלוח את כל הצעירים שידביקו אחד את השני.

ורק אז להחזיר אותם לאוכלוסייה. 

אז עושים משהו דומה, רק חבל לי על המורות שתקועות באמצע ועל המשפחות של התלמידים שגם חוטפים. 

האמת הייתי שולח גם אותך למחנה הגדנ"ע לצעירים, שתעשה להם מסיבות כל לילה כל הלילה.

 

מה דעתך? לפנות את עיר הבה"דים עבורך?

 

 

 

לא לא

אל תעוות את הנתונים ואל תשנה את התמונה.

בעבר היו קריטריונים נוקשים לקבלת בדיקות

בגלל אותם קריטריונים הגעת למצב שיש 17,000 מאומתים ו 200,000 ויותר אנשים שחלו

אם הקריטריונים שיש היום היו אפשריים לפני חודש, ואם היו מלחיצים בתקשורת באותה צורה אז במקום 20 ביום היית רואה 35-40-60 ואולי גם 80 מי יודע?

הרי אם הגענו ל 200,000 (ויותר כי הנתון הזה שייך לחודש אחורה ויותר), כל החולים האלה צריכים להתווסף לסטטסטיקה היומית

 

בשורה תחתונה הנתונים כתובים שחור על גבי לבן ולא אני כתבתי אותם

אתה זה שאמר שמספר המאומתים ביום לא משנה, כי משחקים עם מספרי הבדיקות, זוכר מה אמרת ? "לא בודקים אז אין חולים"

אז היום קורה בדיוק ההפך. בודקים פי 2 ופי 3 יותר, אז יש יותר חולים

זה עובד לשני הכיוונים 

ולמרות זאת, אחוז החולים המאומתים יורד

ואת זה לא אני כתבתי

 

אני מאמין שעוד שבוע שבועיים זה יתאזן ונחזור למספרים נמוכים

אני לא צריך את עיר הבהדים שיתנו לי צדקה כדי לעבוד שם, יש להם עובדים של צהל שעושים את זה במסגרת הצבא

חזרנו לשגרה וכל יום שעובר עולים בהדרגה עד 14.6 שהכל חוזר כאילו לא היה כלום

 

 

122112.png

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 8 שעות, korola כתב:

הגימנסיה בירושלים זה הבית ספר היחיד שעשו בדיקה לכל ה 1200 תלמידים שלו , למורים ולבני המשפחה של אלו שהתגלו חולים. 

אני מאמין שרובם היו ללא תסמינים (מעל 90%) .

שאר בתי הספר לא עושים בדיקות לאף אחד, רק אם למישהו יש תסמינים של קורונה בודקים אותו ושולחים את כל שאר התלמידים לבידוד 14 יום בלי לבדוק אף אחד מהם.

 

אני מאמין שבכל בית ספר שרושמים שיש חולה אחד או שניים , יש עוד הרבה ללא תסמינים . פשוט לא בודקים אותם

בהנחה ואתה צודק,ויש הדבקה של הוירוס בצורה נרחבת בבתי ספר,מה הטעם לבדוק את הילדים?

רובם המכריע יעבור את הוירוס בלי השפעה על מערכת הבריאות,זה נטו לשחק עם המספרים.

 

מצאו 1200 חולים אז יש עליה התחלואה,אבל רובם ילדים אז אין השפעה על מערכת הבריאות,הדבר היחיד שהם יעשו זה להוריד את אחוזי התמותה הכוללים מהנגיף.

 

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)

אולי יפחיתו את האחוזים, אבל בגלל ההפצה הנרחבת העלולה להגרם על ידי הילדים דווקא יגדילו את מספר המאושפזים והמתים. ומה שמעניין אותנו הוא המספרים האבסולוטיים. ימותי 100 מתוך 100 נדבקים וההפצה תפסק (בדומה לסארס לפני 17 שנה) - המגפה קלה. אבל ימותו 1% ממיליון זה כבר 1000 מתים, וכיום מדברים על תמותה שנעה בין 2-10%.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...