Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם



 
שישבו בבית !!
הם אלה שבאמת תופסים את המכונות הנשמה ויש להם סיכוי גבוה למות
בדיוק מה שכתבתי כאן לפני כמה ימים
מבוגרים צריכים להשאר בבידוד נקודה.
 


חצופים המבוגרים האלה!!

ואני שואל שוב - איך זה אמור לעבוד הבידוד הסלקטיבי הזה?
פורסם (נערך)
לפני 7 דקות, Transporter כתב:

 

אם מתוך 10-20-30-40 אלף חולים רק 50 או אפילו 200 נזקקים להנשמה מצבנו מצוין

 

אין לי מושג מי מושיע את אותם חולים שאף אחד עדיין לא בדק אותם

 

אני זורם איתך יש בארץ 30-40 אלף חולים לא מאובחנים עם סימפטומים קלים ומצבנו מצויין. שבוע - שבועיים - שלושה שבועות מהיום 10% סובלים מהחמרה בסימפטומים ו-5% נזקקים להנשמה -> מערכת הבריאות קורסת -> רופאים מחליטים מי יחייה ומי ימות כמו באיטליה וספרד.

 

אם נותנים לאנשים האלה להסתובב ברחוב כי בינתיים הם מרגישים סבבה ואין סיבה לדאגה תוך חודש יש לך כמות בלתי נתפסת של חולים. מספיק ש-10% מהם יזדקקו להנשמה יחפרו כאן בורות ויזרקו לשם גופות כמו בימי הביניים. 

 

זה בדיוק העניין המוח האנושי לא מסוגל לקלוט גידול אקספוננציאלי. זה פשוט פגם מובנה במין האנושי.

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • אהבתי 1
  • מעניין 1
פורסם (נערך)
לפני 12 דקות, Transporter כתב:

 

אם מתוך 10-20-30-40 אלף חולים רק 50 או אפילו 200 נזקקים להנשמה מצבנו מצוין

 

אין לי מושג מי מושיע את אותם חולים שאף אחד עדיין לא בדק אותם

 

זו בדיוק הטענה שעולה פה ובעוד מקומות כבר כמה ימים..

יתכן שסופרים את כל המתים ורק חלק מהחולים

ואחוזי התמותה קטנים משמעותית,

אולי האמת היא שאחוזי התמותה עומדים כמו בארץ ובגרמניה

0.3% בלבד.

 

אני לא טוען בוודאות שזה המספר,

צריך לבדוק, אבל יש סבירות גדולה מאוד שהמספרים הם לא מה שמדווח מאיטליה.

ברגע שיש לך שני נתונים סותרים

לצורך העניין גרמניה ישראל/איטליה ספרד,

ויש לך פרשנות לאי הדיוק של אחד מהם (איטליה) ולדיוק של השני (גרמניה),

יש מצב שזה נכון.

 

 

עריכה-

ראיתי עכשיו את התגובה של צ'מגיא

אם אחוז התמותה הוא 0.3,

מתוך 70% הדבקה באוכלוסיה עד לחיסון עדר

יהיו 16,800 מתים,

מספיק שתפרוס את המחלה ל 4-5 חודשים ועברת את זה,

ולא דיברנו על זה שהפאניקה וההיסטריה מוגזמים בטירוף.

עריכה אחרונה על ידי איצי בר

מי שחי לפי הספר - סופו שימות מטעות דפוס (ר' משה שפירא)

פורסם (נערך)

אתה מניח שאחוז התמותה הוא 0.3% כאשר מערכת הבריאות מתפקדת עם מספיק מכונות הנשמה. אולי זה נכון, אבל בשביל לשמור על אחוז מתים שכזה חייבים מערכת בריאות מתפקדת. 

 

תסתכל על איטליה לפני חודש בסך הכל אנשים ישבו לאכול פיצה ליד הקולוסיאום. חולה -> חולה -> קבוצה של חולים -> קבוצה של חולים -> פיצוץ של חולים -> מערכת בריאות קורסת 

 

 

Italy.jpg.d9c308467f8b2675d07af8dfc31f5ba3.jpg

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • רעיון טוב! 1
פורסם

https://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3804476,00.html

 

יש מצב ששעשוע העתיק את הפוסט שלי :<

 

"היום אין אסטרטגית יציאה. האם אנחנו עומדים לשטח את העקומה מעכשיו ועד שיגיע חיסון? לאתר חולים, לבודד אותם, את מי שהיה קרוב אליהם – אם כן. תגיד את זה. אבל אין לזה סוף. לעומת זאת אם תגיד יהיו לנו 3 חודשים קשים, המדינה תתן מענקים כדי שהמשק לא יקרוס – אבל לאחריהם זה נגמר, והינה האסטרטגיה שבה זה נגמר – אנשים יכילו את זה. כרגע החשש הוא שלא מבינים. הם יודעים שצריך לעשות סגר – אבל מה אחר כך? יגמר הסגר ואז מה?"

פורסם
לפני כשעה, Blaz00r כתב:


 

 


חצופים המבוגרים האלה!!

ואני שואל שוב - איך זה אמור לעבוד הבידוד הסלקטיבי הזה?

 

 

מה לא ברור? מה כלכך מסובך ?

אם אני יודע שסבא שלי אוכלוסיית סיכון אני לא נותן לו לצאת מהבית ודואג לו להכל.

אלא אם לא אכפת לי מה יעלה בגורלו ,אז שיצא ויטייל.

פורסם

מה כל כך מסובך? אתה מבין שמי שבאוכלוסיית סיכון אלו לא רק מבוגרים אלא גם בעלי מחלות רקע ורק זה מוסיף לך עוד כמה מאות אלפים?

וגם אם כן מדובר רק במבוגרים, מה אמורים לעשות אנשים בני 60+ שהילדים שלהם גרים איתם? ואיך אפשר בכלל לבודד הרמטית את כל האוכלוסיה הזאת? אתה מבין שצריך ליצור להם אקוסיסטם נפרד והרמטי שכולל אנשי רפואה שמיועדים רק להם, נותני שירותים וכל המשתמע מכך? איך אתה מציע לעשות את זה?

 

שוב אתה לוקח את עצמך כדוגמה פרטית ומשליך על הכלל.

 

 

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 5 דקות, Blaz00r כתב:

מה כל כך מסובך? אתה מבין שמי שבאוכלוסיית סיכון אלו לא רק מבוגרים אלא גם בעלי מחלות רקע ורק זה מוסיף לך עוד כמה מאות אלפים?
וגם אם כן מדובר רק במבוגרים, מה אמורים לעשות אנשים בני 60+ שהילדים שלהם גרים איתם? ואיך אפשר בכלל לבודד הרמטית את כל האוכלוסיה הזאת? אתה מבין שצריך ליצור להם אקוסיסטם נפרד והרמטי שכולל אנשי רפואה שמיועדים רק להם, נותני שירותים וכל המשתמע מכך? איך אתה מציע לעשות את זה?

 

אי אפשר לבודד אותם לגמרי, אבל אפשר להטיל עליהם מגבלות דומות למגבלות שמוטלות היום (בלי סיבה) על 100% מהאוכלוסיה ואת ה-90% שנמצאים בסיכון נמוך, לשחרר (תוך מגבלות קלות הרבה יותר מאלו שקיימות היום). 

פורסם
לפני 8 דקות, Blaz00r כתב:

מה כל כך מסובך? אתה מבין שמי שבאוכלוסיית סיכון אלו לא רק מבוגרים אלא גם בעלי מחלות רקע ורק זה מוסיף לך עוד כמה מאות אלפים?

וגם אם כן מדובר רק במבוגרים, מה אמורים לעשות אנשים בני 60+ שהילדים שלהם גרים איתם? ואיך אפשר בכלל לבודד הרמטית את כל האוכלוסיה הזאת? אתה מבין שצריך ליצור להם אקוסיסטם נפרד והרמטי שכולל אנשי רפואה שמיועדים רק להם, נותני שירותים וכל המשתמע מכך? איך אתה מציע לעשות את זה?

 

שוב אתה לוקח את עצמך כדוגמה פרטית ומשליך על הכלל.

 

 

 

מה לעשות ?

אח שלי חולה אסטמה, הוא ממש לא בן 60, אבל אם יבודדו אוכלוסיה בסיכון הוא יצטרך להשמר.

זה מה יש.

 

עדיף שהמדינה תשלם אבטלה לאח שלי + עוד חריגים באוכלוסיה שנמצאים בסיכון

מאשר לשלם אבטלה לכל האוכלוסיה ולסייע למאות עסקים שישפטו רגל 

פורסם

בואו נתאפק עוד חודש לפני שנתחיל להרעיד את הכלובים. בסופו של דבר כולם מבינים שאי אפשר להשאיר כאן אדמה חרוכה בגלל הקורונה. 

פורסם
לפני 49 דקות, ChemGuy85 כתב:

בואו נתאפק עוד חודש לפני שנתחיל להרעיד את הכלובים. בסופו של דבר כולם מבינים שאי אפשר להשאיר כאן אדמה חרוכה בגלל הקורונה. 

 

אם יש כרגע 60 מונשמים

נערכים ל 5000 מונשמים

זה אומר שצריך לגדול פי 85 כדי להגיע לשם, מבלי שאנשים בכלל משחררים מיטות.

 

פורסם

כנראה הם לוקחים בחשבון את כל המכונות שהם הזמינו ועדיין לא קיבלו  (ויש סיכוי טוב שגם לא יקבלו)

 

נכון לעכשיו יש 1,500 מכונות בהנחה ולא יגלו שחלק מהן שבורות וככה צריך להסתכל המציאות. 

  • אהבתי 1
פורסם

קבוצת סיכון:

מעשנים כרוניים, אנשים בעלי עודף משקלס חולי סרטן, חולי סכרת, חולי איידס, חולי מחלות כרוניות נוספות וכמובן מבוגרים.

מי אמר שזה רק 10 אחוז מהאוכלוסיה? מדובר על חצי ממנה אם לא יותר.

היום יצאתי לוטרינר כי הכלב לא חש בטוב, נסיעה של 3 רחובות לאורך הכביש הראשי בכפר סבא (ויצמן), הצטופפות של אנשים ליד הבנק, וכמעט כל מי שמטייל ברחוב (לא בשביל דברים חיוניים.  אשכרה מטייל ועומד סתם מביט בשמיים) זה אנשים בני 70 פלוס שנמאס להם לשבת בבית.

אז יופי, מחר נגיד לאותם אנשים שרק הם נשארים בבידוד, אני ממש לא הייתי סומך עליהם שיעשו את זה.

ואז הם יקריסו את מערכת הבריאות ובתי החולים, ומלבד חולי קורונה ימותו עוד אלפים שהיו צריכים לקבל טיפול במצב שגרתי ולא קיבלו: פצועי תאונות דרכים, נשים עם סיבוך בהיריון, אנשים עם בעיות בלב ועוד ועוד.

  • אהבתי 1
פורסם (נערך)
לפני 3 דקות, EliC25 כתב:

קבוצת סיכון:

מעשנים כרוניים, אנשים בעלי עודף משקלס חולי סרטן, חולי סכרת, חולי איידס, חולי מחלות כרוניות נוספות וכמובן מבוגרים.

מי אמר שזה רק 10 אחוז מהאוכלוסיה? מדובר על חצי ממנה אם לא יותר.

היום יצאתי לוטרינר כי הכלב לא חש בטוב, נסיעה של 3 רחובות לאורך הכביש הראשי בכפר סבא (ויצמן), הצטופפות של אנשים ליד הבנק, וכמעט כל מי שמטייל ברחוב (לא בשביל דברים חיוניים.  אשכרה מטייל ועומד סתם מביט בשמיים) זה אנשים בני 70 פלוס שנמאס להם לשבת בבית.

אז יופי, מחר נגיד לאותם אנשים שרק הם נשארים בבידוד, אני ממש לא הייתי סומך עליהם שיעשו את זה.

ואז הם יקריסו את מערכת הבריאות ובתי החולים, ומלבד חולי קורונה ימותו עוד אלפים שהיו צריכים לקבל טיפול במצב שגרתי ולא קיבלו: פצועי תאונות דרכים, נשים עם סיבוך בהיריון, אנשים עם בעיות בלב ועוד ועוד.

 

בינתיים אתה יכול לראות שרוב המתים הם מבוגרים
ברור שכשיש יותר מחצי מליון חולים סביב העולם אתה תראה ביניהם גם ילדים וצעירים ללא מחלות רקע

אבל בוא

מתוך חצי מליון חולים

אם 100-200-500 יהיו צעירים

זה כלום.

 

אנשים בקבוצות סיכון צריכים להשמר יותר

וליכול להיות שקשישים יצטרכו להסתגר בבית. מה לעשות ?

אין מה לעשות.

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

רובם המוחלט של מנהיגי העולם חולקים עליך, כולל בריטניה שהלכה בכיוון הזה וזנחה אותו אחרי יומיים (ובאופן אירוני, בוריס ג'ונסון ושר הבריאות הבריטי התגלו שלשום כחולים).

 

 

×
×
  • תוכן חדש...