Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבקש את חוות דעת ההמונים על סיטואציה עם מוסך


Morningstar
שימו לב! השרשור הזה בן 1308 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לא אציין שמות בפוסט - ונא לא לבקש שמות בתגובות,

הדיון נפתח במטרה לקבל חוות דעת של ההמון - ולא לעשות שיימינג למישהו כזה או אחר.

 

סיפור שהיה.

 

כאחד שעבר לא מעט מותגי רכב בשנים האחרונות אני הכתובת להרבה חברים לייעוץ בנושא.

אחד החברים רצה להתחדש ברכב ספורטיבי כלשהו והחל להתייעץ איתי.

אחרי כמה שבועות של התייעצות קנה את הרכב.

הנתונים של הרכב מדהימים - יד ראשונה, ק"מ נמוך, אחרי דיטיילינג - בלי תיקוני צבע בכלל.

המחיר - צפונה מ 100K, כלומר לא מדובר ברכב ישן וזול.

 

הרכב בדיוק היה צריך טיפול בעלות של כ 1500₪, שלחתי אותו לאחד המוסכים המומלצים של המותג.

מדובר במוסך מומלץ ביותר שהלקוחות מהללים.

גם לי יצא לקבל שירות בנקודה מסוימת מהמוסך הספציפי הזה ואני חייב לציין שהשבחים מוצדקים.

 

בקצרה,

בזמן שהרכב היה בטיפול אחד העובדים לא שם לב והרכב קיבל שריטה בפגוש מעגלה כלשהי.

ככה נראת השריטה והיא ממוקמת בחלקו הקדמי ימני של הפגוש:

image.png.55d1049f253f69be81f21135c797ddd7.png

 

הבחור כמובן כולו מתבאס, וגם עלי באיזשהו מקום - אני שלחתי אותו למוסך הזה.

הוא קנה רכב ללא שום רבב ועכשיו יש לו שריטה שכזו - ממש ביום הראשון.

 

המוסך הציע 2 אפשרויות: או צביעה של הפגוש על חשבונו או ספיגה מלאה של עלות הטיפול [כ 1500₪].

אני והבחור חשבנו שמן הראוי שהמוסך יתן את 2 האופציות: יספוג את עלות הטיפול במלואה וכן צביעה של כל הפגוש.

פשרה האחרונה של המוסך היא לקחת אחריות של צביעת הפגוש במלואו וכן ספיגה של עלות העבודה בטיפול [כ 500₪].

 

מצד אחד, אני מתבאס בשביל הבחור והרכב החדש שלו

מצד שני, יש פאשלות - וזה כולה פגוש

לשריטה בפגוש יש עלות X

אבל לחובבי רכב כמונו לשריטה בפגוש יש עלות אמיתית של 10X 

האם המוסך צריך לספוג את זה שאנחנו פסיכים? אני לא יודע

 

מן הראוי היה לעשות כל מה שאפשר על מנת להוציא את הלקוח שמח במקרה שכזה, גם בעלות של הפסד כספי, זו דעתי בנושא

אשמח לשמוע את דעתכם

עריכה אחרונה על ידי Morningstar
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 120
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

גם לדעתי ההצעה הראשונה הוגנת, את הטיפול היה צריך לשלם בכל מקרה כי זה שירות שהחבר קיבל. 
הנזק שקרה- בעאסה ממש אבל קורה, והמוסך לקח אחריות מסתבר והציע לתקן על חשבונו. 
לגבי "עגמת הנפש" כחובב רכב, אני חושב שההצעה האחרונה הוגנת מאוד. לצפות ליותר מזה בעיני זו תגובה הרבה יותר מידי אמוציונלית ולא רציונלית, 

וכשהחבר ינשום עמוק גם הוא יבין את זה (בתקוה). 

עריכה אחרונה על ידי netco
  • אהבתי 3
  • רעיון טוב! 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לך על ההצעה השנייה, הם באו לקראתו - אין ספק.

פאשלה מעצבנת ועוד ברכב שרק עתה נקנה, אבל צריך להבין שזה יכול לקרות וכאן גם נפלתם על אנשים שלקחו אחריות.

 

אני חושב שבהסתברות דומה אפשר לחטוף אבנים ממשאית בדרכים ולקבל שלל של שריטות שונות

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קחו את ההצעה הראשונה.

זה מבאס (גם אצלי דפקו טמבון שכנים מסתוריים, לאחר שבועיים שהרכב אצלי) אבל אפשר

לבצע תיקון מקומי שלא יעלה יותר בסביסות ה - 450 ש"ח. או לצבוע את כל הטמבון בעלות של 750-900 ש"ח.

 

לשיקולך. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דעתי האישית:

 

לפני 17 דקות, Morningstar כתב:

אבל לחובבי רכב כמונו לשריטה בפגוש יש עלות אמיתית של 10X 

האם המוסך צריך לספוג את זה שאנחנו פסיכים? אני לא יודע

לא, המוסך לא צריך לספוג את זה. בשביל זה יש שמאי. אם כל אחד יתחיל לייחס לכל דבר ערך סנטימנטלי של 10X, אי אפשר יהיה לצאת מזה. יש עלות מקובלת של תיקון, עד כמה שזה מבאס - תקלות קורות.

 

לפני 17 דקות, Morningstar כתב:

מן הראוי היה לעשות כל מה שאפשר על מנת להוציא את הלקוח שמח במקרה שכזה, גם בעלות של הפסד כספי, זו דעתי בנושא

אשמח לשמוע את דעתכם

גם לא. מה עוד הלקוח ירצה כדי להיות "מרוצה"? שמנהל המוסך יבוא לעשות לו פוט מסג' כשהוא חוזר מהעבודה? שיטיסו אותו לשבוע לחו"ל להרגע מהשריטה הנוראית הזו? דווקא לקוחות כאלו, שעובדים בלהיות לא מרוצים, הייתי מעדיף (בתור בעל המוסך) להעביר למתחרים.

 

בקיצור, אני חושב שההצעה הראשונה הוגנת. בסה"כ טעות, לא מאוד מהותית (לא עשו תאונת שלדה עם הרכב ואמרו לו זבש"ך), לא טעות שיקר או קשה לתקן, לקחו אחריות מלאה והציעו או תיקון או טיפול (לא ממש זול) בחינם, ואחרי זה הציעו עוד הטבה.

 

בלאגן כזה על שריטה של 2 ס"מ בפגוש היא איבוד מוחלט של פרופורציות, לדעתי. אז זכותך (או יותר נכון, זכותו של החבר), אבל לא ברור למה מישהו אחר צריך לספוג את זה.

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 4

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההצעה לצביעת הפגוש מחדש הוגנת וסבירה.

 

תחשוב מה היית מקבל מנהג שהיה שורט את הפגוש בחנייה.

עריכה אחרונה על ידי yuvk
:turn-l:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלא נזכיר מכות שאנחנו לא רואים אחרי טיפול במוסך, ורק בדיעבד לאחר שבוע 

ששוטפים את הרכב מגלים מכה ולא בטוחים שזה מהמוסך.

 

הצעה ראשונה הוגנת בהחלט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מסכים שהפיצוי הוא יותר מהוגן

מצד שני אני שם את עצמי בנעליים של הלקוח - וואלה הייתי מתבאס

עצתי לבחור היתה לקחת את עלות הטיפול במלואה ולא לצבוע בכלל

לעשות תיקון מקומי עם מכחול עם צבע מדויק וזהו

 

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שיט האפנס. ההצעות של המוסך יותר מהוגנות, הרבה הרבה יותר מהוגנות אפילו. הייתי מצפה לקבל הצעה לתיקון מקומי לשביעות רצונו של הבחור ולא יותר מזה. במקומך הייתי מפרסם את השם של המוסך כי מה שהם עשו זו פחות או יותר הרמה הגבוהה ביותר של שירות שאפשר לצפות לה.

מבחינת "הערך של הנזק לחובבים", עם כל הכבוד, זה שאנחנו דפוקים וילדות קטנות בכל הנוגע למכוניות שלנו זה לא בעיה של אף אחד אחר, ואף אחד אחר לא צריך to enable את הדפקה הזו. 

 

השארתי את האוטו שלי פעם באיזו סדנת דיטיילינג לצורך טיפול מלא ומקיף ליומיים. האוטו יצא משם עם מראת צד שבורה, גוג'ון חסר באחד הגלגלים והברגה אכולה באותו חור. הבעלים של הסדנא היה מאוד נחוש ש"זה היה ככה". אז במקומו של החבר הייתי שמח על זה שהוא קיבל הודאה באשמה וניסיון אמיתי לתקן את הנזק ולרצות את הלקוח.

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 2

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 דקה, פבל כתב:

במקומך הייתי מפרסם את השם של המוסך כי מה שהם עשו זו פחות או יותר הרמה הגבוהה ביותר של שירות שאפשר לצפות לה.

שלחתי לבעלים של המוסך קישור לפוסט, אם ירצה - יגיד לי לפרסם את שמו \ יפתח משתמש ויגיב פה.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Morningstar

שציינתי תיקון מקומי, לא התכוונתי למכחול אלא לצביעה מקצועית רק של האזור הפגוע.

ביצעתי עשרות תיקונים כאלה כי אני לא מסוגל לראות מכה או שריטה קטנטנה. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1308 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...