Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבקש את חוות דעת ההמונים על סיטואציה עם מוסך


Morningstar
 שיתוף
עוקבים 37

Recommended Posts

גם תיקון וגם טיפול חינם? למה?

על הטיפול צריך לשלם כי היא בוצע.

על המוסך לתקן את הצבע על חשבונו.זה הכל.

  • רעיון טוב! 1

סלע

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 120
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

אני לא מגיב רק כשטוב, אלא גם כשקצת פחות   כן, זה מבאס. כן, לא נעים. וכן, היה לי עוד פחות נעים לעמוד מולו ולהגיד לו את זה (אני זה שהראה לו מה קרה, לא חיכיתי שהוא יבוא ויגיד). קצת כמ

לצבוע פגוש על כזה דבר ? השתגעתם ? מחר בבוקר יעבור איזה דביל עם אופניים חשמליים ויעשה לו פי 10 יותר מזה, מה אז ? אין לחרא הזה סוף. קחו את הצעת הפשרה הראשונה של המוסך (הייתי לוקח את הזיכוי ע

לדעתי ההצעה הראשונה של המוסך הוגנת, הפשרה האחרונה יותר מהוגנת. המוסך מפסיד בכל מקרה, גם אם רק צובע את הפגוש.

תמונות שפורסמו בשרשור

נפלתם על מוסך מבין הבודדים בארץ הזו שלקח על עצמו אחריות ומוכן לכסות את הטעות שלו בניגוד ל99% מהאחרים שהיו אומרים לך "לך תחפש, זה היה ככה כשהגעתי?"

 

שריטה לא משנה איזה גודל וצורה זה לא כיף גדול, במיוחד גם אם לא אתה היצרן שלה, אבל הם מוכנים לתקן אותה ללא עלות מה יותר מזה אפשר לבקש? להחזיר את הזמן אחורה למצב שבו לא הייתה שריטה אי אפשר... האופציה הראשונה יותר מהוגנת.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 16 דקות, Buki כתב:

קח פיצוי על מחיר הטיפול ותעשה אצל מישהו מקצועי תיקון נקודתי מקומי בלי פירוק ובלי צביעה של כל הפגוש.  

בדיוק זה.

ההצעות שקיבלתם מהמוסך ראויות להערכה.

 

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 2 שעות, Morningstar כתב:

אני והבחור חשבנו שמן הראוי שהמוסך יתן את 2 האופציות: יספוג את עלות הטיפול במלואה וכן צביעה של כל הפגוש.


למה זה מן הראוי?

 

כל אחת מההצעות יותר מהוגנת.

 

ובלי שום קשר כל הכבוד על הישרה של עדי ומוסך שי לי. (למרות שאני בכלל לא מופתע)

עריכה אחרונה על ידי ramik33
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כל הכבוד למוסך שי לי, באמת לקחו אחריות מעל ומעבר.

  • אהבתי 3
  • רעיון טוב! 1

KIA Magentis '10 CRDI 2.0L 150HP 6SPD |Ford Fiesta '14 5SPD|Peugeot 204 '72 1L 2Slow 4SPD

Past: Hyundai - Getz '05, Lantra '99, Accent '96

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תגובה באמת ראויה של המוסך - כל הכבוד!

לא מתחמקת, ועם שתי הצעות ל"פתרון".

ובינינו - שריטה קטנה ש"תסגור" אותה בצביעה מקומית וזהו. על הטיפול הייתי משלם והמוסך - על תיקון הצבע.

 

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1

alfa 156 2.5.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

@מרכז שירות שי-לי שאפו. מוריד בפניכם את הכובע. טעויות כולם עושים, עסקים ונותני שירות נמדדים באופן בו הם מתמודדים עם הטעויות האלה. 

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1

מתלבטים לגבי הרכב הבא? רוצים לדעת אם הרכב שיש לכם הוא הרכב שהכי מתאים לכם? בואו לשאול את מתי.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

נתקלתם בסקופ? ראיתם משהו חדש לפני כולם? רוצים לסכם תקופה עם המכונית? שלחו לנו למייל ונפרסם את זה במגזין שלנו.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מרכז שירות שי-לי

הלוואי שתהווה דוגמה לאיך מתנהלים בשקיפות מלאה מול לקוח.

יישר כוח, ותמשיך תמיד ככה. (אותי כבר קנית ביושר הזה)

 

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 2
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

@Morningstar אני לגמריי יכול להבין את החבוב מנקודת מבטו של חובב רכבים. אבל ההצעות שהיא קיבל הן החריג בנוף, ולטובה. אני לא בטוח איזה רכב ואיך ואיפה הוא טיפל לפני זה, אבל מה ש @מרכז שירות שי-לי הציעו זה הרבה מעבר להוגן. 

 

דווקא שירות כזה, שקיפות והוגנות היו מחזירים אותי חזרה למוסך בלי ספק.

  • רעיון טוב! 1

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

רק מילים טובות יש לי כלפי מוסך "שי לי" ועדי.

הוגנות שלא קיימת בהרבה (אם בכלל) מוסכים אחרים.

גם על המקרה הזה לטעמי הם הוכיחו שמבחינת שירות הם רמה מעל.

תקלות ופאשלות יכולות לקרות בכל מקום (עם כמה שזה לא נעים...)

  • אהבתי 2
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שבהצעה הראשונית של המוסך חסרה ירידת הערך עבור הצביעה. מעבר לזה הוגן, לדעתי לא ראוי לשבח מיוחד ולא ראוי לגנאי. הרי גם אם היתה מתבצעת תאונה עם אותו נזק על ידי צד ג', זה מה שהיה משולם על ידי הביטוח צד ג'. בסופו של דבר, לא יותר ולא פחות, והרי ביטוח לא ידוע בתור משהו יותר מהוגן.

אם בשאר המוסכים הציפייה היא להתחמקות ולטיוח, אז זו תעודת עניות למוסכים.

Sent from my SM-G970F using Tapatalk

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

איזו ירידת ערך עקב צביעת טמבון? גם אם יבוצע צביעה של כל הטמבון, אין לזה משמעות

בטח לא ירידת ערך. כמובן שאפשר לתקן נקודתי. 

 

יש רכב שהטמבון שלו לא נפגע בצורה כזו או אחרת.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • Create New...