Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2147 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הגיע הזמן לטיפול שלישי באיוניק (45000)

ובמוסך (מורשה) שאני מטפל בו התקשרו לקבוע טיפול

והמחיר 910!!! כמובן סרבתי והופ המחיר ירד ל 800.

אמרתי לנציגה שאיוניק זה לא מרצדס

ועל שמן ומסנן ומסנן אויר לא משלמים 800.

אבל התקשרתי לעוד כמה מוסכים (כמובן מורשה יונדאי) והכי זול 790.

האומנם???

פורסם

נשמע כמו מחיר של מורשה, בקרסו סיפור דומה.

זכור לי מישהו מהשבוע האחרון שפרסם פוסט על טיפול דומה פלוס פלאגים לקיה שהגיע ל1400 שקל. 

פורסם (נערך)

הרכב שלך אמנם כניראה עדיין באחריות אז זה בעייתי 

 

 

אבל אני למדתי כבר, להשקיע 20 קניות בקניית חלפים לבד וללכת למוסך ולשלם על עבודה. חיסכון קבוע כול טיפול של סביב 300-400 שקל. 

 

ואגב יותר חשוב מעניין הכסף, זה גם העבודה שאני יודע בדיוק מה שמים לי ברכב, ולא שמן של חברת "לינג לונג" במקרה הטוב, או שלא מחליפים כלום במקרה הרע. 

 

עריכה אחרונה על ידי davemustaine87
פורסם

לפי הספרי רכב כן יש הבדל בין טיפול ראשון/שני ובין השלישי:

 

image.png.fca779785cf9778274e4bede150b9156.png

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)

ערב טוב 

ביונדאי

עלות פילטר אוויר מקורי 198 שקל.

זה ההבדל בין טיפול שלישי לראשון.

על שמן מנוע ופילטר שמן מקורי בהילוך שישי רשלצ רצו 720 שקל.

רק חשוב לברר שהמחיר כולל מע"מ,

כי במוסכים הצעות המחיר הם לפני...תרגיל ידוע ומעצבן שלהם.

עריכה אחרונה על ידי avi60769
פורסם

לא יודע עד כמה ההבדלים גדולים בין איוניק ל-I30. 

 

אבל בחנות חלפים - מחירים כוללים מע"מ-

פילטר אוויר מקורי -110 שקל

פילטר שמן מקורי-45 שקל 

שמן KIXX(מומלץ יונדאי)- 100 שקל ל-5 ליטר

 

על מה הם לוקחים מחירים כאלה? לא ברור. אולי בגלל שאתה לקוח שבוי באחריות. 

×
×
  • תוכן חדש...