Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1332 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 613
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הרבה פחות מעניין אם ככה

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)
לפני 13 דקות, stum כתב:

המערכת הפעלה ב 75 שהם מתקינים זה ללא מפתח. 

זה לעצלנים כמוני.

אז אל תהיה עצלן תקנה מפתח קבוע ב 15 שקל ולא חד פעמי.. יחסוך לך הרבה כאבי ראש, אתה מכין אותו פשוט על USB של 16 גיגה וזה מספיק ליצור וינדוס על ה USB, שם אותו בהפעלה ראשונית של המחשב וזה פשוט קולט אותו אוטומטית (או שמגדירים דרך ה BIOS לקרוא מכונן USB).

ההתקנה תקח לך גג 30-45 דק'..ואני לא חושב שמתקינים לך עם רשיון בחנות, כי לאחר פרמוט אתה תהיה ללא ווינדוס כמדומני.

אגב מהאיביי אתה מקבל אתה אחרי כמה שניות למייל עם הססמא פשוט.

לפני 23 דקות, Ragnar כתב:

אופס, שמתי את הקישור הלא נכון...

התכוונתי למפרט הבא - https://www.tms.co.il/132686 שגובש כאן בשרשור לפני כ-5 חודשים

מתנצל :) 

 

הכרטיס מסך עדיין אצלך? אם ככה חסכת לא מעט.

והמפרט הקודם שהבאת הוא טוב מספיק, לדעתי אין יותר מדי שינויים מיוחדים שצריך לעושת מלבד מה שכתבתי מעל.

נ.ב ממליץ פחות על לוחות של GB, יש להם מדי פעם מחלות של ה BIOS וקריסה למצב של לופ אינסופי בריסטארטים, ואם יש לך מזל אז הביוס הגיבוי שיש על הלוח מציל אותך ואם לא (לא הייתי בר מזל כל כך) אז אתה מחזיר את הלוח וקונה חדש.

לך על אסוס / MSI ה B550 עם ה WIFI יכול להיות אחלה פיתרון

עריכה אחרונה על ידי liav12

Opel Adam S 2017

פורסם
לפני כשעה, liav12 כתב:

אז אל תהיה עצלן תקנה מפתח קבוע ב 15 שקל ולא חד פעמי.. יחסוך לך הרבה כאבי ראש, אתה מכין אותו פשוט על USB של 16 גיגה וזה מספיק ליצור וינדוס על ה USB, שם אותו בהפעלה ראשונית של המחשב וזה פשוט קולט אותו אוטומטית (או שמגדירים דרך ה BIOS לקרוא מכונן USB).

ההתקנה תקח לך גג 30-45 דק'..ואני לא חושב שמתקינים לך עם רשיון בחנות, כי לאחר פרמוט אתה תהיה ללא ווינדוס כמדומני.

אגב מהאיביי אתה מקבל אתה אחרי כמה שניות למייל עם הססמא פשוט.

 

הכרטיס מסך עדיין אצלך? אם ככה חסכת לא מעט.

והמפרט הקודם שהבאת הוא טוב מספיק, לדעתי אין יותר מדי שינויים מיוחדים שצריך לעושת מלבד מה שכתבתי מעל.

נ.ב ממליץ פחות על לוחות של GB, יש להם מדי פעם מחלות של ה BIOS וקריסה למצב של לופ אינסופי בריסטארטים, ואם יש לך מזל אז הביוס הגיבוי שיש על הלוח מציל אותך ואם לא (לא הייתי בר מזל כל כך) אז אתה מחזיר את הלוח וקונה חדש.

לך על אסוס / MSI ה B550 עם ה WIFI יכול להיות אחלה פיתרון

 

אני חושש שיש בלבול, המפרט שציפרתי לא נרכש אלא גובש כאן כמפרט "האוטימלטיבי" לתקציב אחרי סיעור מוחות קדחתני של החברים כאן

אך לבסוף הוחלט להמתין למעבדים והכרטיסי מסך החדשים.

 

נ.ב בנושא לווינדוס, האמת שאני מאוד לא מבין בזה, והייתי מעדיף שיתקינו אותו שם. מעבר לזה, בפעם הקודמת גם רכשתי את הווינדוס עצמו מהם, אך הפעם ארצה לנסות לרכוש פשוט KEY בעזרתכם

פורסם
לפני 15 שעות, Ragnar כתב:

 

אני חושש שיש בלבול, המפרט שציפרתי לא נרכש אלא גובש כאן כמפרט "האוטימלטיבי" לתקציב אחרי סיעור מוחות קדחתני של החברים כאן

אך לבסוף הוחלט להמתין למעבדים והכרטיסי מסך החדשים.

 

נ.ב בנושא לווינדוס, האמת שאני מאוד לא מבין בזה, והייתי מעדיף שיתקינו אותו שם. מעבר לזה, בפעם הקודמת גם רכשתי את הווינדוס עצמו מהם, אך הפעם ארצה לנסות לרכוש פשוט KEY בעזרתכם

 

בחמישי / רביעי (לא זוכר כבר) האחרון עשיתי לבן דודה שלי הרכבה של כמה חלקים למחשב והתקנה של הווינדוס, בחיי שזה לקח חצי שעה גג..קניתי באותו רגע באיביי מפתח ב 10-15 ש"ח בערך, המוכר שולח לך במייל שאיתו נרשמת לאיביי את הקוד ואתה מזין אותו בתחילת ההתקנה.

רק להגדיר את אחד הכוננים כ MASTER אם זה לא קורה אוטומטית (דרך הביוס). לא בעיה כלל.

זה לא על החסכון הכספי זה על ההתנסות העצמאית, שתדע גם להבא במקרה של פרמוט וכו'...לא תצטרך טכנאים וכדומה.

איזה כרטיס מסך אתה רוכש?

Opel Adam S 2017

פורסם

מעדכן שהמחשב וןהמסך שהזמנתי הגיעו היום בבוקר.

מסתבר שהמעבד 5600X של AMD לא תומך ב onboard graphics ולכן חייבים כרטיס מסך ולא ניתן כלל להשתמש בקיים על ה motherboard.

 

image.thumb.png.87cdaccf59eddb1d067f369ce6d26715.pngimage.thumb.png.f78d40f496037be6b27d021ac37d7f52.png

 

סה"כ מרוצה, המחשב אחרי הרכבה ומה שנשאר TMS עטפו הכל טוב טוב.

קיבלתי הכל עד לרמת הבורג. הקירור STOCK שמגיע עם המעבד, והקרטונים הריקים.

 

הבנתי שהגיעו אליהם מעל 700 הזמנות בימים האחרונים והם לא ממש עומדים בקצב ולכן לא "מרחיבים" את המבצעים הקיימים.

אם תכננתם להזמין מהם אולי כדאי לחכות קצת שיירד הלחץ ותחזור זמינות לחלק מהדברים (גם ככה אין מבצעים שווים אצלם כרגע).

 

כרגע מחכה לכרטיס מסך.

יש שמועות ש 3060TI מגיע שבוע הבא לAmazon ועדיין זמינות ל6800XT לא נראית באופק.

 

ממתין.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם

תיתחדש!

אכן במעבדים הנ"ל אין כרטיסי מסך מובנים ולכן היציאות של הלוח לא עובדות, בעתיד יהיה מעניין שיביאו APU חדש מבוסס ZEN3 וכרטיס מסך של RDNA.

איך ההתרשמות מהמעבד? 

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

תתחדש! נראה חתיך.

לבנתיים אם יש לך כרטיס מסך משומש או משהו ישן פשוט תרכיב עד שיגיע החדש, ככה תריץ קצת את המחשב לפחות לראות שהכל תקין וכמו שצריך

Opel Adam S 2017

פורסם (נערך)

6800 ו6800XT הגיעו ל TMS ונמכר בכמעט כפול מהמחיר האמיתי שאמור להיות להם.  - ובתנאי שאתה קונה מחשב מהם.

במחיר מתחיל מ כ4,000 שקל ל6800

במחיר מתחיל מ כ4,400 שקל ל6800XT

 

AMD הוציאו הודעה ממש היום שכל בעיות המלאי של 6800XT יגמרו בחודש-יים הקרובים והמחירים יגיעו לMSRP שהוא 650$, כ2600 שקל לפני מיסים.

אם מישהו תכנן לרכוש כזה, כמוני, מציע להמתין.

עריכה אחרונה על ידי stum
  • אהבתי 3
  • חודש מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

היי לכולם, מקפיץ פעם נוספת.

 

סוף סוף אני פנוי באופן מלא להתעסק בהזמנה של מחשב חדש, בייחוד לאחר מות הקודם (הלוח אם קפץ מהגג רחמנא ליצלן)

אגיד לכם בכנות - הלכתי לאיבוד בשרשור. המון מפרטים והמלצות, המון יציאות של מעבדים וכרטיסי מסך חדשים. חיכיתי וחיכיתי והגיע הזמן השבוע לכל המאוחר לבצע את ההזמנה.

 

למרות שאני לא פותח שרשור חדש אשמח להתייחסותכם המלאה כמו בתחילת השרשור שנגבש מפרט מנצח : ) 

התקציב גדל ל-5,500 ש"ח טיבין וטקילין ללא מסך.

 

הדרישות נותרו זהות:

- המלצה ללוח אם איכותי שיאפשר שדרוגים עתידיים (לא כמו הזבל הנוכחי שהיה לי). עלו פה כמה שונים בשרשור, החל מ-Gigabyte B450 Gaming X ועד -Asus PRIME B550M-A WIFI. להבנתי מכם, B550 זה המינימום הנדרש היום

- SSD PCIE NVME 500GB מצוין שתותקן עליו בין היתר מערכת ההפעלה. כונן נוסף שייקח חלק במפרט כבר הזמנתי מאמזון ואשמח לדעתכם עליו

- נוטה יותר לכיוון של כרטיסי המסך של אנבידיה (3000 ייכנס בתקציב?) מאשר AMD, לכן אולי כדאי מפרט מבוסס אינטל

- יש צורך בהרכבה והתקנת מערכת ההפעלה

- מארז H510 NZXT

- ספק כוח איכותי ולא מותג מדבקה. כנ"ל בנוגע לכל הרכיבים במארז כמובן... בעצתכם מהעמודים הקודמים

 

תודה רבה ואעריך מאוד את הסיוע שלכם

 

זה מה שגיבשתי עד כה מכל מה שהצלחתי לדלות מהשרשור - https://www.tms.co.il/199501
ללא כרטיס מסך (לא מעודכן בקשר לכל היציאות החדשות שהיו)

 

@פבל @stum@m3x7r3m3 @hwgeek@yorng@save@ניקו פ.

עריכה אחרונה על ידי Ragnar
פורסם

האמת עם המחירים של 5600X אני תוהה אם זה שווה את המחיר, זה יצא משליטה ועולה יותר מ10850K מאמאזון כולל מיסים.

לא שווה לדעתי לשלם כ1650 שקל עליו, אולי שווה לשקול 3600 עם הקירור המקורי ולשדרג בעתיד במידת הצורך עד ל16 ליבות.

 

  • מעניין 1

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
לפני 10 דקות, hwgeek כתב:

האמת עם המחירים של 5600X אני תוהה אם זה שווה את המחיר, זה יצא משליטה ועולה יותר מ10850K מאמאזון כולל מיסים.

לא שווה לדעתי לשלם כ1650 שקל עליו, אולי שווה לשקול 3600 עם הקירור המקורי ולשדרג בעתיד במידת הצורך עד ל16 ליבות.

 

היי ידידי

מה באשר למפרט מבוסס על I5 מהסדרה העדכנית עם לוח אם B450? כמה זה נורא?

אין לאינטל תמיכה בלוחות של B550 נכון?

×
×
  • תוכן חדש...