Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1331 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

יש קבוצה בשם Buildapcsales ברדיט עם מלא מבצעים שקופצים, אז שווה לעקוב מי שרוצה (מאמזון ניו אגג ושות') משם אגב תפסתי דיל משוגע על מסך G50A אודיסי של סמסונג ב 1199 שקלונים עד הדלת, בזמן שמוכרים אותו כאן ב 2400.

 

https://www.reddit.com/r/buildapcsales/

 

פרסמו השבוע 3090TI של MSI בניו אג ב 4150 שקל עד הבית.

 

 

עריכה אחרונה על ידי liav12
  • רעיון טוב! 1

Opel Adam S 2017

  • תגובות 613
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

נכון, אבל אין לזה סוף. 

הקפיצה בין סדרה 2000 ל-3000 הייתה אסטרונומית. אני מנחש שזה לא יהיה המקרה כאן. 

  • אהבתי 1

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)

דלפו מבדקי ביצועים לסדרה 4000 . הקפיצה מרשימה. 

מצד שני היצרן הודיע שיעכב השקה כדי לא להציף את השוק וכדי לחסל עודפי 3090. מעוניין לשמר רמת מחירים של סדרת 3000. 

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

בנוסף המיינינג הלך קפוט אתמול אחרי שאת'ריום עבר לPOS וכל כוח הכרייה הרס את כל שאר המטבעות האחרים.

אז בהצלחה לכל החכמוליגים ביד2 שמנסים להיפתר מהציוד במחירים הזווים חחח.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם (נערך)

הבעיה ששאר המטבעות הקריפטוגרפיים עדיין לא שם. אתמול ה 3090Ti ירד לראשונה לשלוש ספרות (דולרים) . 

במבצעי כסאח ניתן לדוג 3080 ב 500$ . הבעייה: ה 4080 נותן כנראה כפול ביצועים. 

בכל מקרה אני הייתי הולך דווקא לכיוון אחר : 6900XT . חצי מצריכת החשמל של ה 3090 , מחיר תחרותי יותר וביצועים טובים. 

עריכה אחרונה על ידי save
  • אהבתי 1
פורסם
לפני שעתיים, save כתב:

בכל מקרה אני הייתי הולך דווקא לכיוון אחר : 6900XT . חצי מצריכת החשמל של ה 3090 , מחיר תחרותי יותר וביצועים טובים. 

 

לפני כשנה הייתי צריך להרכיב לעצמי מחשב חדש, אחרי הרבה שנים בלי pc. 

זה היה בשיא הבלאגן של בעיות אספקה, אוניות תקועות בנמל וחוסר מלאי עולמי של כרטיסי מסך (וגם רכיבי מחשב אחרים בכללי - חיכיתי יותר מחודש רק ללוח אם ספציפי שרציתי, וגם אותו קניתי בסוף בפוקס, יחידה אחרונה במלאי בארץ).

 

בסוף הרכבתי לי מחשב חדש שכלל 6600XT שעלה לי אז 2,000 שח. זה היה מחיר ממש טוב לכרטיס הזה, עם הכי הרבה VFM בעת הקניה.

 

האמת הוא סוג של מספק אותי כרגע, ולא לחוץ לי להחליף אותו, אבל אם אתם אומרים שהמחירים חוזרים להיות שפוים אולי זה זמן טוב לשדרג 😀

@save

אני רואה שהמחירים החדשים שאתה מדבר אליהם עוד לא הגיעו לארץ, ואתה בטח מדבר על הזמנה מחול. 

איפה כדאי לבדוק מחירים? באמזון אני רואה 6900XT הכי זול יוצא בערך 3,200 עם המשלוח. יש ביותר זול מזה? 

 

מה לגבי 6800XT? שווה שדרוג? יוצא יותר זול וגם לא אצטרך להחליף ספק (היום יש לי 650W).

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

שלום לכולם.

אז אנצל את השרשורפלצת הזה.

 

הגיע הזמן להחליף לגדול שלי מחשב, ילד בן 11, משתמש בעיקר לפייתון, roblox  (יצירת עולמות משחק) , minecraft וכו.

 

מחפש מחשב שייתן שקט וביצועים לפחות 3-4 שנים קדימה.

 

דעתכם על המוצע מטה: (לטעמי נדרש להגדיל זכרון ל 32)

 

https://www.ivory.co.il/catalog.php?id=17428#

 

 

תודה

 

 

 

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

פורסם

המון זמן שלא הרכבתי מפרט, אבל לדעתי בהתאמה אישית של המפרט ניתן להשיג משהו הרבה יותר חזק (בראיה לעתיד בעיקר), באותו הכסף.

דוגמה.

כמובן לא חייב להינעל על זה, ואני מניח שמי שיותר מתמצא בזה ממני יעזור לך לטייב את המפרט כך שיתאים יותר לצרכים / תקציב. 

*אין כאן מארז, כי לא אהבתי את הההיצע שיש ב KSP, הם לא נוחים לעבודה, ולא שורדים יפה.

 

פורסם (נערך)

המחבר של 4090 כל כך אימתני שיש אזהרה לא לחבר ולנתק את כבל הכח יותר מ 30 פעמים. שחיקה גורמת לניצוצות ושריפה. 

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

RIP ל4090 היום בלילה, הRDNA3 מגיע לשכונה, מי צריך את התנור חורף הענק הזה של NVIDIA- העתיד זה ציפלטים קטנים כמו בRYZEN ועכשיו זה הגיע לכרטיסי מסך.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

×
×
  • תוכן חדש...