Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1331 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

יש קירור בקופסא (גירסת BOX)בצבע שחור, הספק כי הוא לבן אבל גם כי מגירסה בכירה בדירוג פלטינום ואין סיבה לחסוך על ספק איכותי בסכומים כאלה, מה גם שההפרש למשהו נורמאלי יהיה זול רק בכ150 שקל.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek
  • אהבתי 1

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

  • תגובות 613
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

וזה מספיק טוב הקירור הזה, או שעדיף לשנות גירסה במעבד ולהוסיף בנפרד?

 

צריך גם wifi ו-בלוטות' אז עדיף לקחת לוח תומך או להוסיף מתאם רשת בנפרד?

פורסם (נערך)

במצב סטוק של 65W אמור להספיק, זה גם תלוי כמה הוא רגיש לרעשים וכו', תמיד אפשר להוסיף קירור בעתיד, יש מדריכים וזה מקסימום 5 דקות החלפה.



בגירסת AMD הלוח כבר כלל BT/WIFI , אפשר גם לקחת לוח עם זה או לקנות בניפרד.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם (נערך)

מהרגע שהמחשב הזה יהיה מוכן, אף אחד לא יפתח אותו...

 

בוא נישאר עם מעבד אינטל, אבל נוסיף קירור.

איזה מעבד לקחת במקרה כזה (TRAY אני מניח)?

 

לוח ניקח את זה Asus ROG STRIX B560-I GAMING WIFI LGA1200 Intel B560 DDR4 1xPCI-E, או שיש משהו אחר?

או להשאיר את הלוח הזול ולהוסיף משהו כזה https://ksp.co.il/web/item/106884?

 

עריכה אחרונה על ידי Yondalar
פורסם (נערך)

גם אפשרות ויש אפשרות גם לעבור למיפרט ITX שהוא פצפון יחסית ולשים במארז קטן שאפשר להניח על השולחן:

זה משנה גם את הספק לספק קטן מסוג SFX ומגבלת הגובה לקירור היא 153מ"מ.

image.thumb.png.eed143bc7773e83edbe21467565d461d.png

בנוסף- שווה ליבדוק מה המשחקים שהולכים לשחק- יש כאלה שירוויחו בביצועים עם RYZEN 5600 אז כדאי לבדוק:

https://www.techpowerup.com/review/intel-core-i5-11400f/16.html

 

אפשר גם לשנמך ל10400F בלי להפסיד בביצועי משחקים לעומת ה11400.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek
  • אהבתי 1

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם (נערך)

מדוע שינית כרטיס לגירסת מאורר בודד? מומלץ עם 2 מאוררים, המחיר זהה.

אין טעם בשידרוג המעבד, ה10400F/11400 שניהם יציגו ביצועים זהים במשחקים, רק הRYZEN 5600 יביא לשיפור משמעותי בביצועים.
הסיבה היחידה שהולכים על אינטל זה החיסכון במחיר, אחרת AMD עדיפה, אין אפילו תחרות.

עריכה: מומלץ שתיבדוק קודם לגבי הדרישה של ה3500 שקל, במידה ואפשר לכל המחשב אז אתה יכול לשנמך את הלוח במיפרט של AMD RYZEN 5600 ללוחות הבאים בלי בעיה:
https://ksp.co.il/web/item/104591
https://ksp.co.il/web/item/104591
והמיפרט של AMD יהיה עדיף על אינטל בכל פרמטר.
image.thumb.png.10d4708daa0b5a1648af78480c30c2ee.png

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם (נערך)

באסה, טוב לא נורא.

אכן אם KSP מרשים אז פשוט תשנמך את הלוח לAsus TUF GAMING B550M-PLUS (Wi-Fi) ותכנס בדיוק לתקציב, אפילו לAsus PRIME B550M-A (Wi-Fi) אם תרצו לחסוך(הבדל בכרטיס קול ואספקת חשמל למעבד שלא קריטי למי שלא עושה OC).

 

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

איזה מהירים אתם.

האחרון ששמת מצוין בכל מה שקשור לכל המסביב.

הכרטיס הוא נקודת התורפה וזה מאוד מוזר כשמדובר במחשב גיימינג, אבל לאור המצב זו רכישה סבירה. 

אם אתה מוכן לשדרג בעוד שנה-שנתיים כרטיס, בתקווה שיהיה מלאי, זה יעלה לך נגיד סביב ה-600 דולר לכרטיס מאוד טוב (3060) + מסך כמה שתרצה להשקיע, אז זו האופציה הנכונה.

אם אתה לא רוצה לשדרג יחסית הרבה שנים, הייתי מוריד למעבד חלש יותר ומשדרג את הכרטיס. נדירות הפעמים שהמעבד הוא צוואר הבקבוק במשחקי מחשב, לרוב זה הכרטיס. 

דעתי. 

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם (נערך)

אם זה לא בעייתי - ממליץ להחזיר את הזיכרון הזה כי אני מעדיף זיכרונות שבדקו תאימות עם הלוח דרך יצרן הלוח אם או יצרן הזיכרון, בHYPERX לא מצאתי בדיקה על AMD.
99 אחוז שיעבוד בלי שום בעיה - אבל אני בדעה שעדיף ראש שקט עם מחשב יציב שמורכב מחלקים שעברו בדיקות תאימות:

https://ksp.co.il/web/item/72573
https://www.gskill.com/qvl/165/166/1536654621/F4-3200C16D-32GTZR-Qvl

image.thumb.png.53345c642317bd8ed32e9623d68acfd3.png

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

סבבה מחליף.

מה עם הספק?

 

לפני 4 דקות, ניקו פ. כתב:

הכרטיס הוא נקודת התורפה וזה מאוד מוזר כשמדובר במחשב גיימינג, אבל לאור המצב זו רכישה סבירה. 

 

צודק, אבל כרטיס אחר היום זה מעל 3000 שקלים - לא הפרש ששינמוך במעבד יפתור.

כיוון שמתעקשים לקנות עכשיו, עדיף שכל המסביב יהיה טוב ואז אפשר באמת בעתיד רק להחליף כרטיס מסך.

  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)

למה אתה לוקח 32GB זיכרון? בזבוז מוחלט. 16GB זה מעל ומעבר לשימוש ביתי.  

 

כל לוח אם מעל 300-400 שקל הוא בזבוז כסף לצרכים שלך. אל תתעקש על לוח אם עם PCI-E 4. שום כרטיס מסך לא צריך את זה ולא יהיה צריך ב-4-5 השנים הקרובות. 

 

מעבד - לך על אינטל ותשאיר עוד 200-300 שקל בכיס. מעבד AMD לא נותן לך שום אקסטרה מהותית בגיימינג.

 

ספק - אפשר להוזיל ב-150-200 שקל. אין שום ערך בספק 650W פלטינום מודולרי. קח ספק 550W בדירוג גולד של חברה טובה ללא מודולריות. 

 

בקיצור אתה יכול בקלות לחסוך 1,000 שקל ללא שום פגיעה מהותית בביצועים. 

עריכה אחרונה על ידי TheAvatar
×
×
  • תוכן חדש...