Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1332 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אישית אני מעדיף (וכזה המחשב הסלוני שלי) שעדיף מחשב Micro ATX, עם ספק כוח בסטנדרט ATX הרגיל, כי אם צריך להחליף ספקים קטנים זה לפעמים בעייתי או שאין במלאי או יצורים אחרים.

 

ככה כל הרכיבים הם סטנדרטיים לחלוטין, ורק המארז קטן יותר.

כמובן זה לא NUC ולא SFF, אבל זה לא הרבה יותר גדול מ-SFF ונותן מעטפת הרבה יותר טובה (גם לשדרוגים, אבל יותר קריטי לתקלות)

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

  • תגובות 613
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני 21 שעות, פבל כתב:

לא תהיה שום בעיה לקרר את הרכיבים שהבחור צריך במארז ITX. 

 

אני דווקא חושב הפוך - איזו סיבה יש היום לבחור במערכת ATX אם לא מדובר במשהו סופר תובעני? הרי כמה אנשים כבר צריכים יותר משני סלוטים של ראם או עוד חריצי PCIe? 


לא זו הייתה הכוונה. 

סביר להניח שבמצב הנוכחי לא תהיה שום בעיה, אבל כאשר יתבצע שדרוג לכרטיס מסך מאסיבי יותר בעל הספק של 250W למשל, כאן עלולה להיווצר בעיה. 

 

אני מדבר מניסיון. 

מארזים קטנים וצפופים (לא בהכרח ITX) בדר״כ פחות מתאימים לגיימינג כאשר עושים שימוש ברכיבים ״כבדים״.

היה לי 280X של Corsair, שבשילוב עם GTX 1070 היה בסדר. אחרי שדרוג ל 1080Ti זה כבר נהיה פחות נעים. 

פורסם (נערך)
בתאריך 22.4.2021 בשעה 12:28, Yondalar כתב:

מעולה, אם יוחלט ללכת על אינטל, אז נשקול גם את האופציה הזאת.

עצרו הכל- מהרו לחטוף לפני שיגמר!
https://ksp.co.il/web/item/146070
רק הכרטיס מסך לבד נימכר במחיר דומה!
image.thumb.png.1cd705eff8e291dfd70bde6de01a293e.png

 

image.thumb.png.0077fd4b86cba9a7575921f3debdc09d.png

image.png

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

יחסית לתקופה זה לחטוף חח.

בכל מקרה לא דיל רע בשביל מחשב מותג עם אחריות כוללת ל3 שנים, רק החלקים בלי הכרטיס מסך שווים לפחות 3000 שקל, ואם אני לא טועה ה3070 שהגיע לארץ עדיין נימכר מאוד יקר יחסית ל2070, אאל"ט לפחות 3000 שקל, אז יוצא דיל לא רע.

 

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

המחירים האלו הזיה. באמת. כרטיס של 700 דולר מתורגם ל-6000 שקלים. אם זה לא היה מצחיק זה היה עצוב. 

  • אהבתי 1

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם (נערך)

זה מה שקורה שמכשיר שמשמש בתור "צעצוע" לשעות הפנאי הופך למדפסת כסף.

מי שהצליח לשים ידיו על הכרטיסים ממש בהתחלה- ממיזמן החזיר אתההשקעה ועוד בטח מייצר רווח וירוויח עוד יותר גם בעת  מכירה.

לחשוב שכמה שירדו בתקופתו על הRADEON VII שלא שווה קנייה- בסוף אנשים מכרו אותם במחיר כפול ממש ששילמו ואנשים חטפו אותם חחח.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
לפני כשעה, ניקו פ. כתב:

המחירים האלו הזיה. באמת. כרטיס של 700 דולר מתורגם ל-6000 שקלים. אם זה לא היה מצחיק זה היה עצוב. 

צ'מע... היצע וביקוש. 

6000 שקל על כרטיס מסך בשביל לשחק סייברפאנק עם RT פועל זה צ'יפס לעומת הקפאה או צמצום של פסי ייצור, שזה מה שיצרניות רכב מסוימות נאלצו לעשות כי המחסור בשבבים פוגע גם בהן.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם

עכשיו תורי.

מה דעתנו על זה:
*שימו לב שהזכרון הוא שני קיטים של 16GB.

אני יודע שה-SSD קצת קטן. כרגע אני עם 1.5TB ואני לא ממש רוצה לרדת מזה אבל כרגע אני לא רואה צורך ביותר. אם אראה שצריך, אני אוסיף עוד.

image.png

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם

שזה יעלה הרבה כסף

  • מצחיק 2

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 1 דקה, hwgeek כתב:

מטרת שימוש?

כותרת השרשור? :lol: 

אבל לא רק, גם עריכת תמונות.

 

לפני 1 דקה, m3x7r3m3 כתב:

שזה יעלה הרבה כסף

וזהו?

 

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם (נערך)
לפני 16 דקות, m3x7r3m3 כתב:

שזה יעלה הרבה כסף

גדול! התחלתי בראש להריץ מספרים ושהגעתי לכרטיס מסך קיבלתי חריגה חחחח.

מעניין האם את הקולר בשביל הכלייה החנות מספקת או שצריכים ליקנות לבד? 🤣


לגבי קירור מים: אם יכולים להשיג לך Arctic Liquid Freezer II  בגירסת 280/240 יהיה מצויין מבלי לפגוע בביצועים והרבה פחות כסף.

זיכרון: בתקציבים האלה כבר הייתי לוקח 2*16GB ומשאיר פתח לשידרוג ל64 בעתיד, לעריכה וכו' אפשר לנצל.

 

בעקרון מפרט חזק, עזרתי להאחי לבנות 5900X/X570 עם הקירור AC LF2 240MM , אני בטוח שתהנה :-).

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
לפני 6 דקות, פבל כתב:

וזהו?

 

בינתיים זה מה שהתקמפל אצלי 😂

  • מצחיק 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני כשעה, hwgeek כתב:

זיכרון: בתקציבים האלה כבר הייתי לוקח 2*16GB ומשאיר פתח לשידרוג ל64 בעתיד, לעריכה וכו' אפשר לנצל.

חשבנו על זה ביחד והאופציה קיימת, אבל תכלס אני לא רואה את עצמי צריך 64 בטווח הזמן הקרוב, וכשזה כן יקרה זה כבר יהיה על לוח אם אחר שבטח כבר יתמוך ב-DDR5, אז אני לא "אקח איתי" את הזיכרון הזה. 

לפני כשעה, hwgeek כתב:

מעניין האם את הקולר בשביל הכלייה החנות מספקת או שצריכים ליקנות לבד? 🤣

 

אל תגזים. אנחנו אמנם מכירים, אבל אני מביא את הכלייה במארז מתנה חגיגי מבודד מהבית. 

  • מצחיק 1

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

×
×
  • תוכן חדש...