Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1332 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה אתה עושה כשאתה יושב שם? מתאמן על התעמלות קרקע?

הרגליים של הכסא לפעמים נכנסות קצת קשה ונתקלות ברגליים... של... הרגליים...? אבל כשאני יושב אני לא ממש מודע לקיומן. יותר מזה, אפילו די נוח כשאני סתם יושב ורואה יוטיוב או גולש בפורום במצב סמרטטת ואני מרגיש שלא יאה לאדם במעמדי לשים את הרגליים על השולחן, אני מניח אותן על אחד החמורים.

בנימה לא קשורה - באופן קוסמי, המרחק בין הרגליים של החמורים מספיק בדיוק בשביל ששואב אבק רובוטי יעבור שם. כשראיתי שהוא מצליח להשתחל שם שמחתי כמעט כמו בלידה של הילד. 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

  • תגובות 613
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני 3 שעות, hwgeek כתב:

זה בעקרון למארזים השקופים שהם יותר בקטע של התצוגה, שהכל ניראה מדוגם ויפה, לא בקטע פרקטי.
אם הייתי עושה את זה אז רק במארז עם קירור מים מקוסטם עם צינורות פלסטיק שקופים, זול זה בטוח לא יהיה.

משהו בסיגנון לבן ושחור, אין מצב שמכניס RGB הביתה חח.

 

בדיוק הבעיה בסידורי כבלים וכל הדאווין עם קירור מים זה שאם יש בעיה באחד החלקים אכלת אותה. סיפור להתחיל לפרק ולהרכיב הכל מחדש. 

  • אהבתי 1
פורסם

@SchnitzelLova אתה מפספס. עבור אנשים שעושים את זה, זו לא בעיה, זו הנאה. 

זה כמו שתגיד בפורום הטכני שלהבריג גרמושקות ולשמן ברקסים (או מה שזה לא יהיה שהם עושים שם) זה לאכול אותה.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם
לפני 7 דקות, פבל כתב:

לשמן ברקסים (או מה שזה לא יהיה שהם עושים שם) זה לאכול אותה.

 

אכן במקרה כזה אוכלים אותה בגדול.

איזה כייף לי :)

פורסם
לפני כשעה, פבל כתב:

מה אתה עושה כשאתה יושב שם? מתאמן על התעמלות קרקע?

הרגליים של הכסא לפעמים נכנסות קצת קשה ונתקלות ברגליים... של... הרגליים...? אבל כשאני יושב אני לא ממש מודע לקיומן. יותר מזה, אפילו די נוח כשאני סתם יושב ורואה יוטיוב או גולש בפורום במצב סמרטטת ואני מרגיש שלא יאה לאדם במעמדי לשים את הרגליים על השולחן, אני מניח אותן על אחד החמורים.

בנימה לא קשורה - באופן קוסמי, המרחק בין הרגליים של החמורים מספיק בדיוק בשביל ששואב אבק רובוטי יעבור שם. כשראיתי שהוא מצליח להשתחל שם שמחתי כמעט כמו בלידה של הילד. 

 

הרגליים שלי צריכות חופש, אני כל הזמן מזיז אותן, לא יודע להסביר את זה, זה מסוג הדברים שפשוט קורים ובשולחן בלי מספיק מקום הרגליים שלי כל הזמן נתקעות בצדדים

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)
לפני 39 דקות, פבל כתב:

@SchnitzelLova אתה מפספס. עבור אנשים שעושים את זה, זו לא בעיה, זו הנאה. 

זה כמו שתגיד בפורום הטכני שלהבריג גרמושקות ולשמן ברקסים (או מה שזה לא יהיה שהם עושים שם) זה לאכול אותה.

 

תשמע יש לי מחשב מדוגם בצורה די דומה. זה יפה, זה מגניב, כיף להרכיב בפעם הראשונה ולהסניף את הריח של הפלסטיק החדש, אבל אם יש לך תקלה/ות בהמשך הדרך אכלת אותה. חצי יום לפרק את המחשב ועוד חצי יום להרכיב אותו חזרה ואחר כך להתפלל שיעשה פוסט. אבל כשזה עובד זה נראה טוב

 

עריכה אחרונה על ידי SchnitzelLova
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

טוב אז יצא אתמול יצא סדרת Radeon 6000 של AMD וב17:00 האמרגו הוסר והביקורות התחילו לעוף.

 

1. אין במלאי בשום מקום, וגם לא יהיה עד לפחות תחילת דצמבר, ולכן הכל תאורתי.

 

2. ה 6800XT קצת פחות טוב מה3080 של NVIDIA אבל ה 6800 קצת יותר טוב מה3070 שלהם (להוציא RAY TRACING שלא הלך לAMD)

 

3. גילו שלגבי המעבדים החדשים של AMD מנגנים "הכי טוב" עם 4 זכרונות של 8 כל אחד. הסיבה לא בדיוק ברורה עדיין.

 

TMS מבחינת שירות, עם ביקורות על הפנים ברחבי האינטרנט - לא חושב שאקנה משם גם אם יעלה עוד כמה שקלים בKSP / IVORY.

הקטע הזה שהם לא מעדכנים מה שלא קיים במלאי ואתה מתקשר ומנסה לקחת משהו אחר וגם הוא לא קיים,

עד שאט אט אתה מתכנס למה שכן במלאי, מסתבר שזה משהו שקורה די הרבה וזה לא מקרה חד פעמי.

 

מתלבט אם ללכת על כרטיס מסך 5700 ומעבד של 5600X ולסגור פינה או לחכות עוד שבועיים שלוש שיהיה 6800XT במלאי

פורסם (נערך)

לגבי זיכרון, זה לא משהו חדש והאמת כבר ניבדק בעבר, מדובר בDUAL RANK VS SINGLE RANK.

מספיק לקחת שתי סטיקים שהם DUAL RANK ותקבל את אותו תוספת הביצועים, הבעיה היא שהיום קשה ליצוא זיכונות כאלה בסטיקים של 8GB ואפילו 16GB.

לרוב אתה תימצא את המידע לגבי כל דגם ברשימת QVL של יצרני הלוחות, יופיע כ-DR וSS .
ראיתי שבKSP יש 20% הנחנה על כרטיסי ספיר, כ1400 שקל ל5700XT.

https://ksp.co.il/mob/item/108703

עריכה אחרונה על ידי hwgeek
  • רעיון טוב! 1

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
לפני 4 דקות, stum כתב:

TMS מבחינת שירות

דווקא יש לי ניסיון עבר (אם כי עברו לא מעט שנים) איתם והם היו בסדר גמור, קצת מפתיע אותי...

דווקא על KSP שמעתי דברים נוראיים על השירות בחנויות השונות ברחבי הארץ, עומסים ותפקוד מעבדה לקוי

פורסם (נערך)
לפני 9 דקות, stum כתב:

 

 

2. ה 6800XT קצת פחות טוב מה3080 של NVIDIA אבל ה 6800 קצת יותר טוב מה3070 שלהם (להוציא RAY TRACING שלא הלך לAMD)

 

 

זה מאוד תלוי, ב 4K הוא פחות טוב, ב 1440 הוא עושה רושם של יותר טוב, אני לא יודע מה הפרש המחירים ביניהם אבל מאיך שאני מכיר את השוק כנראה שה 3080 עולה אלפייה יותר מה 6800XT, היות ו90% לפחות משחקים על רזולוציות שהן 1440/1080 וכדומה וכל השאר זה אולי 4K אני לגמרי אעדיף 6800XT

אפשר לראות גם כאן תוצאות קרובות ביותר ברוב המקרים, מעניין איך ה OC עליו

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי liav12

Opel Adam S 2017

פורסם (נערך)

פלונטר מוכרים את הNITRO 6800 XT ב5500 שקל להזמנה מוקדמת חח.
ניראה לי זה אלפייה מעל 3080 דווקא :-).

עריכה אחרונה על ידי hwgeek
  • מצחיק 1

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם (נערך)

האמת קצת התאכזבתי מ-6080/6080XT. 

 

AMD אומנם הצליחו ליישר קו מבחינת ביצועים גולמיים, אבל אין להם מענה ל-Ray Tracing ואין להם מענה ל-DLSS של Nvidia. בתמחור הנוכחי אני לא רואה טעם ללכת על 6080XT עדיף להוסיף עוד 50$ בתמורה למוצר הרבה יותר בשל מבית Nvidia. בנוגע ל-6080 הרגיל אז הכרטיס הזה קיים רק כדי לגרום ל-6080XT להיראות יותר אטרקטיבי. בתמחור הנוכחי אני לא רואה טעם להעדיף את ה-6080 על פני 3070. אם AMD יוזילו משמעותית את ה-6080XT בחצי שנה הקרובה אז בהחלט יש להם אחלה קלף. 

 

בנוגע ל-TMS אני לא יכול להמליץ עליהם. נכוויתי מהם מספר פעמים. לדעתי הם מקרה קלאסי של חנות "שבעה" מידי. אין להם כוח/אינטרס להשקיע בלקוחות. 

עריכה אחרונה על ידי SchnitzelLova
×
×
  • תוכן חדש...