Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1333 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 613
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

זה הופיע בהרבה דיונים בפורומים וכו' וגם מתחת לסירטון בתגובות, זוכר שראיתי הרבה פוסטים בנושא בתקופה שהחדשות על ה5700XT STRIX נפוצו עם ה"טעות באורך הברגים" שאסוס עשו בהם שימוש וכתוצאה הקירור היה תלוי באוויר ולא נגע בVRM ביכלל.

לא יודע מדוע עשו זאת במשך דורות דווקא לכרטיסי AMD אבל כמו שגם כאן הגיבו בעיות החימום של הדורות הקודמים ידועים לכולם.

 

גם MSI עשו פאדיחות עם ה5700XT :

לכן אני יותר נוטה ללכת לכיוון ספייר וגיגבייט עם כרטיסי AMD, מה גם א"פ הפירסומים הדור החדש יכלול קירור עם 2 מאווררים בגירסת הרפרנס אז מצויין.

 

 

עריכה אחרונה על ידי hwgeek
  • אהבתי 1

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

תגידו לי, אנשים, ברצינות. אבל באמת, ברצינות גמורה.

אסוס? אתם עדיין חושבים שכדאי לקנות משהו מתוצרת אסוס?

אני מתריע על הקטעים האלה כבר 8 שנים בערך - חברה שמתמחה ביצור מחשבים שמתפרקים לגמרי אחרי שנה וחודש.

 

לאסוס יש מחיר נמוך וזהו. לפעמים מנסים לפתות גם עם עיצוב חביב.

אבל זה כל מה שיש להם - מחיר נמוך. סחורה פח.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

כן יש להם מספ' דגמים מוצלחים, אבל בכללי באמת ניראה שהאיכות לא תואמת את המחיר (חומרת מחשבים דווקא יקרים מהמתחרים).

בלי ביקורת מעמיקה על המוצר שמעוניינים ליקנות לא הייתי רוכש מוצרי ASUS זה בטוח, השם לבד זה לא תעודת אחריות לאיכות המוצר.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
לפני 24 דקות, hans כתב:

תגידו לי, אנשים, ברצינות. אבל באמת, ברצינות גמורה.

אסוס? אתם עדיין חושבים שכדאי לקנות משהו מתוצרת אסוס?

אני מתריע על הקטעים האלה כבר 8 שנים בערך - חברה שמתמחה ביצור מחשבים שמתפרקים לגמרי אחרי שנה וחודש.

 

לאסוס יש מחיר נמוך וזהו. לפעמים מנסים לפתות גם עם עיצוב חביב.

אבל זה כל מה שיש להם - מחיר נמוך. סחורה פח.

 

אני כבר שנים משתמש במוצרים של אסוס (4 לפטופים במשפחה, מסך, עכברים, חומרה שונה כזו ואחרת) ומעולם, אני חוזר - מעולם - לא הייתה לי אפילו בעיה אחת איתם שלא נגרמה ישירות מדברים שאני עשיתי. כשקונים דברים מסדרות נורמליות ומתייחסים אליהם לא כמו ברברים, הם לא מתפרקים 🤷‍♂️

למען הסר ספק היו לי מספיק פריטי חומרה ומחשבים וציוד היקפי שכשלו, המון. פשוט אף אחד מהם לא היה של אסוס.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם

לא יודע מה זה סדרות נורמליות. זה לא אומר כלום.

המקרים שנתקלתי בהם היו של מחשבים שטופלו יפה בלי חבטות ובלי מכות ובלי כלום. פשוט התפגרו בהדרגה.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

"נורמליות" זה לא סדרות הבסיס הזולות ביותר. אני קונה מוצרים מסדרות הגיימינג, המולטימדיה (שהיו פעם) והזנבוק שלהם וכאמור, אין בעיות.

את ההודעה הזו אני כותב על G502 בן 3 וקצת שעובד קשה מאוד ביומיום ולא התפורר עדיין (אני מנקה אותו מאבק בערך פעם בשנה ולפני כמה חודשים החלפתי משחה טרמית). אשתי משתמשת היום בזנבוק (UX301 או 305 או משהו, הדור/דגם הראשון) בן 5 או 6 וטוענת בתוקף שהוא מדהים והיא מתה עליו ובחיים לא תחליף אותו, למען הסר ספק, הוא גם עובד בלי שום בעיות - תקלות זה הקריפטונייט שלה ויכולות להוציא אותה מדעתה).

  • אהבתי 1

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם

גם אצלי יש מספיק מוצרים של ASUS

  • אהבתי 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אוקיי.

אז מחר ב6 בערב ההשקה של כרטיסי המסך מסדרת ה 6000 של  AMD RADEON מה שהם קוראים ("Big Navi").

מעדכן שהצלחתי להמתין עד כה ומקווה בסופ"ש הקרוב כבר לבצע הזמנה.

מעדכן גם שכנראה אין הרבה קשר בין מלאי של החלקים שמוצגים באתר TMS לבין מה שיש להם בפועל.

מאוד יכול להיות שתבנה מפרט X תעשה הזמנה ומיד אחרי יתקשר אליך מישהו ויגיד לך אין X אין Y אין Z.

  • רעיון טוב! 1
פורסם

כן כי הם רוצים קודם כל שתעשה הזמנה, אחר כך אולי יחליפו לך רגיבים או שתחכה למלאי.

הייתה גם את ההשקה של ה3070, הוא ברמת ביצועים של 2080TI, ממש בהפרשים של כמה אחוזים לפה ולשם, מדהים.

 

נראה מה יש לAMD להציע, גם מבחינת מעבדים שאמורים להגיע יותר מאוחר.

They are trying to ban me...

פורסם

מעניין מה זמן ההספקה לכרטיסי ה3070 שמציינים באתר, חצי מחיר מה2080TI חח.

היום ניראה לי גם AMD יפתיעו בגדול ויראו מדוע NVIDIA נחפזה כל כך להשיק לפניהם.

 

שווה לחכות!

 

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

אם אני לא טועה NVIDIA שיחקו פה קטע מסריח.

הם הוציאו 3080 או 3090 founder edition לכל המדרגים וכאלה  אבל בפועל אין להשיג את זה בחנויות כלל. אין מלאי ואין צפי.

לא משהו נקודתי, או משהו כזה. בכלל. אין מלאי לכמעט אף אדם שהוא לא איזשהו promoter מאיזה ערוץ יוטיוב או מגזין.

הרבה בתעשייה, שראו השקה או שתיים בחיים שלהם, די בטוחים שמדובר במהלך שקורה בדיוק בגלל ההשקה של AMD היום אחר הצהריים.

הקודמים מחכים לראות מה קורה ואז ישחררו או ישפרו את גרסאות הקצה שלהם (לא founder edition שהושקע בו אקסטרא מאמץ והיה המון זמן לפרפקט אותו ולשבת עליו אחד-אחד אלא הגרסאות שמיוצרות לקהל הרחב אלו שלא יושבים עליהם עם מלחם נקודתית או מוצאים בעיה לפני ששולחים אותו למדרגים)

פורסם (נערך)

אכן, אין שום מלאי,

צריך ליראות חנויות גדולות באירופה שביצעו הזמנות של כמה אלפים אבל בפועל קיבלו פחות מ10 אחוז.

לדעתי או שיש להם ממש בעיה עם הייצור או שהם עשו זאת בכוונה בשביל רק להשיק לפני AMD ולקבל את הפירסום אבל שמו ברקס על הייצור עד שיראו את הקלפים של AMD ויעשו התאמות ויכניסו דגמים חדשים(3070TI/3060TI/3080 12GB?)

הם כניראה פחדו שאם יציפו מלאי ופיתאום AMD יוציעו כרטיסים עדיפים בזול יותר הם יתקעו.

 

לא משנה מה- עדיין השקה עלובה ביותר מכל הבחינות, מלאי\בעיות יציבות\הגדלת צריכת חשמל מעל 450W!.(הכרטיסים למחיר מצויינים - רק לא ניתנים להשגה)

רואים שהם מרגישים את הלחץ מצד AMD עם כל ההשקות החדשות שלהם כולל הקונסולות\מעבדים\כרטיסי מסך והם עשו הכל כדי להשיק לפניהם.

 

שימו לב לתרגיל המסריח שלהם אתמול עם ה3070: תאריך ההשקה המקורי היה ב29- יום אחרי החשיפה של AMD, מה הם עשו? אמרו למבקרים להוציא את הביקורות שלהם אתמול- אבל רק לדגם FE שלהם ופתחו הזמנות לכרטיסים שלהם.

ככה יוצא שהם דפקו את השותפי AIB שלהם ומכרו לפניהם כרטיסים שבשלים יותר מאשר הכרטיסים המקוסטמים כי לשותפים שלהם לא ניתן זמן לעשות את כל הבדיקות וכו'- ביגלל זה קרה כל הבלאגן עם ה3080 של השותפים שקרסו והחליפו להם קבלים וכו' לאחר ההשקה.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם (נערך)

מה דעתכם נכון שהיה שווה לחכות?
AMD חזרו ובגדול, אפילו הציגו מתחרה לRTX 3090 ב500 דולר פחות!.
לדעתי RX 6800 הרגיל הכי מעניין כי מגיע ב580 דולר עם 16GB זיכרון וכניראה עם לחיצת כפתור RAGE MODE יהיה מהיר בצורה ניכרת מהRTX 3070/2080TI.
בנוסף בשימוש עם הדור החדש של RYZEN 500 עם לוח X570/B550 מקבלים עוד פיצ'רים שמשפרים ביצועים.
*זמינות:

18/11 ל/XT6800.
08/12 ל6900XT.

AMD-Radeon-RX-6900-XT-1200x675.jpgAMD-Radeon-RX-6900-XT-Specs-1200x675.jpg

AMD-Radeon-RX-6800-XT-vs-GeForce-RTX-3080-1200x675.jpgAMD-Radeon-RX-6800-XT-Specifications-1-1200x600.jpg

AMD-Radeon-RX-6800-vs-GeForce-RTX-2080-Ti-1200x675.jpgAMD-Radeon-RX-6800-Specs-1200x600.jpg

 

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
לפני שעה, hwgeek כתב:

עם לחיצת כפתור RAGE MODE יהיה מהיר בצורה ניכרת

 

לפי מה שראיתי בנתיים בדובר באחוזים בודדים.

צריך לזכור שהכרטיסים עושים לעצמם OC, כמה רחוק אתה יכול להגיע בעיקר תלוי בקירור.

 

אני מחכה לסיקורים של הערוצים הגדולים, אבל מה שבטוח זה שסוף סוף נהיה מעניין.

They are trying to ban me...

×
×
  • תוכן חדש...