Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2177 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני כשעה, amosbmw כתב:

עבד ככה גם בפיג'ו 405 זצ"ל. דווקא היה יעיל.

נדמה לי שהיו עוד מכוניות כאלה בתקופה

לא זוכר באיזה עוד מכוניות זה היה כך אבל הרעיון הוא לדעתי לחסוך בנוזל שמשות.

 

בארץ אין לזה משמעות, אנחנו ממלאים נוזל שמשות פעם בכמה חודשים אבל במזג אוויר מסויים באירופה מפעילים שטיפת שמשה עשרות פעמים בכל נסיעה אז הנוזל נגמר מהר מאוד ואם אפשר להקטין את הצריכה שלו על ידי התזה נקודתית למקום הניקוי - מה טוב.

 

 

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

בסיאט שהייתה לי המתזים היו מתחת למכסה המנוע צמוד לשמשה. מצאתי את זה מאוד יעיל, כמעט בלי נוזל עודף, וגם מעולם לא נדרשתי להתעסק עם סתימה או עם כיוון בגלל הדרך שבה מתוכנן המתז.

לדעתי זה עד עכשיו ככה בואגיות.

עריכה אחרונה על ידי Ooga
פורסם

אני רוצה להבין, כשבעלים של מאזדה CX30 או של המרצדס שהוזכר פה רוצים להחליף מגבים, הם חייבים לעשות את זה דרך מוסך מורשה, או לחכות להזמנה מחו"ל? אני מניח שהם לא יכולים לקפוץ לסתם חנות אביזרי רכב רגילה ולקנות מגב פשוט במחיר זול.

פורסם
לפני 6 שעות, MostlyWicked כתב:

אני רוצה להבין, כשבעלים של מאזדה CX30 או של המרצדס שהוזכר פה רוצים להחליף מגבים, הם חייבים לעשות את זה דרך מוסך מורשה, או לחכות להזמנה מחו"ל? אני מניח שהם לא יכולים לקפוץ לסתם חנות אביזרי רכב רגילה ולקנות מגב פשוט במחיר זול.

בכל הרכבים שהוזכרו פה, כולל המזדה, המגבים סטנדרטים לגמרי. מנגנון המתזים מובנה בזרוע של המגב, לא במגב עצמו.

במקרה של הסרטון של המרצדס שהוזכרה פה, אכן נדרשים מגבים יחודיים. אבל לדעתי זה סרטון קונספט. לא ראיתי את זה ממומש בשום רכב על הכביש.

  • אהבתי 1

יום טוב גם לך

פורסם
לפני 44 דקות, Igalz כתב:

בכל הרכבים שהוזכרו פה, כולל המזדה, המגבים סטנדרטים לגמרי. מנגנון המתזים מובנה בזרוע של המגב, לא במגב עצמו.

במקרה של הסרטון של המרצדס שהוזכרה פה, אכן נדרשים מגבים יחודיים. אבל לדעתי זה סרטון קונספט. לא ראיתי את זה ממומש בשום רכב על הכביש.

 

בסיטרואן קקטוס צינורית המים מתחברת ישירות למגב, והמים יוצאים ממנו, לכן נדרש את המגב המקורי הזה ולא תוכל להשתמש במגב חליפי.

 

היתרון בין היתר במערכות מגבים עם התזת מים מובנת זה שהם חוסכים מעט יותר מים ובזמן ההפעלה של המים שדה הראיה קדימה נקי יותר.

 

 

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם

בנושא המתזים מעולם לא היה לי ניסיון ממש טוב, תמיד סיימתי עם מתזים סתומים ו/או חלשים גם שאני מקפיד כבר שנים לשים רק מים יעודיים

ואם להתעלק קצת על הנושא, המתזים הקדמיים אצלי סתומים לגמרי

איפה מתקנים? סיאט לאון 2012

לנסוע לרון בשביל זה נראה לי קצת יותר מדי

פורסם
לפני 15 דקות, Liran xsi כתב:

 

בסיטרואן קקטוס צינורית המים מתחברת ישירות למגב, והמים יוצאים ממנו, לכן נדרש את המגב המקורי הזה ולא תוכל להשתמש במגב חליפי.

בדקתי את עצמי שוב, וכמובן שאתה צודק. לוקח את דברי בחזרה.

אגב, מבדיקה זריזה ראיתי מספר יצרנים שמייצרים מגבים כאלו עבור הקקטוס, לדוגמא בוש. האם בארץ אין להשיג מגבים כאלו של יצרנים חליפיים וחייבים רק את המקורי?

 

יום טוב גם לך

פורסם

ראיתי מישהו שהחליף רק להבים בקקטוס

 

אגב המקוריים עולים רק 160 ש"ח לזוג, לא כזה יקר ביחס לחליפי איכותי

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

רק מציין שמי שסתום אצלו השפריצר, שיכניס מחט תפירה לחור, ויבקש ממישהו להפעיל את השפריצר במקביל. 

פורסם
לפני 15 שעות, pl7410 כתב:

אז גיליתי שבמאזדה שלי (CX30) אין ממש שפריצרים למים אלא צינורית עם "טפטפות" כחלק מהווישר - אף פעם לא הכרתי מנגנון כזה (גם פחות יעיל עד עכשיו, לדעתי).

גם בטויוטה פריויה שהיתה לאבא שלי (ואח"כ עברה אלי) מעל 20 שנה (מודל 93) זה היה ככה.

שם אגב היינו מחליפים רק את הגומי במגב (כן משחילים אותו מצד לצד)

אין החותם מעיד על גיסתו

פורסם

DS5 - המתזים פשוט ממוקמים איפשהו בתוך השבכה של יניקת האוויר של המזגן והמגבים עצמם - בגלל גודל השמשה - אחד 30 אינטש השני 26, המנועים שלהם ממוקמים בפינות של השבכה הזו ובכדי להחליף את המגבים צריך להעביר אותם למצב שירות שזה פחות או יותר להפעיל כפתור סטארט (כי אין מפתח) ולכבות אותו ואז ללחוץ על הידית של הווישרים. 

 

ככל שאני חי יותר עם הצפרדע אני מבין עד כמה היא מוזרה. 

 

אני חושב שמהנדסי רכב צרפתיים נמצאים במעמד שונה ממכונאי הרכב - הם לא נפגשים ולא מדברים זה עם זה? 

 

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
לפני 1 שעה, EliC25 כתב:

רק מציין שמי שסתום אצלו השפריצר, שיכניס מחט תפירה לחור, ויבקש ממישהו להפעיל את השפריצר במקביל. 

אם המחט עבה מדי שינסה להשיג מחט של מזרק אינסולין (רגיל, לא כל הפטנטים המודרניים) גם דקה וגם חדה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 5 דקות, lanosforce כתב:

DS5 - המתזים פשוט ממוקמים איפשהו בתוך השבכה של יניקת האוויר של המזגן והמגבים עצמם - בגלל גודל השמשה - אחד 30 אינטש השני 26, המנועים שלהם ממוקמים בפינות של השבכה הזו ובכדי להחליף את המגבים צריך להעביר אותם למצב שירות שזה פחות או יותר להפעיל כפתור סטארט (כי אין מפתח) ולכבות אותו ואז ללחוץ על הידית של הווישרים. 

 

ככל שאני חי יותר עם הצפרדע אני מבין עד כמה היא מוזרה. 

 

אני חושב שמהנדסי רכב צרפתיים נמצאים במעמד שונה ממכונאי הרכב - הם לא נפגשים ולא מדברים זה עם זה? 

 

 

למיטב זכרוני, זאת גם הייתה השיטה להחלפת מגבים ב-VW שירוקו.

  • אחראי פורום
פורסם

זכרתי שהיה רכב עם מגב מוחבא כזה, שהיה לו מצב מיוחד להחלפת הגומי, היה זז קצת החוצה בעזרת מתג יעודי.

מרצדס אולי? לא מצליח להתאפס על זה בחיפושים.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

×
×
  • תוכן חדש...