Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

pl7410

רכבים עם שפריצרים לא סטנדרטיים

Recommended Posts

לפני כשעה, amosbmw כתב:

עבד ככה גם בפיג'ו 405 זצ"ל. דווקא היה יעיל.

נדמה לי שהיו עוד מכוניות כאלה בתקופה

לא זוכר באיזה עוד מכוניות זה היה כך אבל הרעיון הוא לדעתי לחסוך בנוזל שמשות.

 

בארץ אין לזה משמעות, אנחנו ממלאים נוזל שמשות פעם בכמה חודשים אבל במזג אוויר מסויים באירופה מפעילים שטיפת שמשה עשרות פעמים בכל נסיעה אז הנוזל נגמר מהר מאוד ואם אפשר להקטין את הצריכה שלו על ידי התזה נקודתית למקום הניקוי - מה טוב.


 

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בסיאט שהייתה לי המתזים היו מתחת למכסה המנוע צמוד לשמשה. מצאתי את זה מאוד יעיל, כמעט בלי נוזל עודף, וגם מעולם לא נדרשתי להתעסק עם סתימה או עם כיוון בגלל הדרך שבה מתוכנן המתז.

לדעתי זה עד עכשיו ככה בואגיות.

עריכה אחרונה על ידי Ooga

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני רוצה להבין, כשבעלים של מאזדה CX30 או של המרצדס שהוזכר פה רוצים להחליף מגבים, הם חייבים לעשות את זה דרך מוסך מורשה, או לחכות להזמנה מחו"ל? אני מניח שהם לא יכולים לקפוץ לסתם חנות אביזרי רכב רגילה ולקנות מגב פשוט במחיר זול.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 6 שעות, MostlyWicked כתב:

אני רוצה להבין, כשבעלים של מאזדה CX30 או של המרצדס שהוזכר פה רוצים להחליף מגבים, הם חייבים לעשות את זה דרך מוסך מורשה, או לחכות להזמנה מחו"ל? אני מניח שהם לא יכולים לקפוץ לסתם חנות אביזרי רכב רגילה ולקנות מגב פשוט במחיר זול.

בכל הרכבים שהוזכרו פה, כולל המזדה, המגבים סטנדרטים לגמרי. מנגנון המתזים מובנה בזרוע של המגב, לא במגב עצמו.

במקרה של הסרטון של המרצדס שהוזכרה פה, אכן נדרשים מגבים יחודיים. אבל לדעתי זה סרטון קונספט. לא ראיתי את זה ממומש בשום רכב על הכביש.

  • אהבתי 1

יום טוב גם לך

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בוולוו יש 3 מתזים כאשר כל אחד מתיז שני ערוצים של מים. סה"כ השמשה מקבלת 6 סילוני מים.
זה עובד מעולה! 4113869a51452c407bd1c913d1136a46.jpg


Volvo V40 T5 Cross Country

Mazda CX5

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 44 דקות, Igalz כתב:

בכל הרכבים שהוזכרו פה, כולל המזדה, המגבים סטנדרטים לגמרי. מנגנון המתזים מובנה בזרוע של המגב, לא במגב עצמו.

במקרה של הסרטון של המרצדס שהוזכרה פה, אכן נדרשים מגבים יחודיים. אבל לדעתי זה סרטון קונספט. לא ראיתי את זה ממומש בשום רכב על הכביש.

 

בסיטרואן קקטוס צינורית המים מתחברת ישירות למגב, והמים יוצאים ממנו, לכן נדרש את המגב המקורי הזה ולא תוכל להשתמש במגב חליפי.

 

היתרון בין היתר במערכות מגבים עם התזת מים מובנת זה שהם חוסכים מעט יותר מים ובזמן ההפעלה של המים שדה הראיה קדימה נקי יותר.

 

 


2018 CITROEN CACTUS

2010 CITROEN C4 SX

2002 SUZUKI JIMNY

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בנושא המתזים מעולם לא היה לי ניסיון ממש טוב, תמיד סיימתי עם מתזים סתומים ו/או חלשים גם שאני מקפיד כבר שנים לשים רק מים יעודיים

ואם להתעלק קצת על הנושא, המתזים הקדמיים אצלי סתומים לגמרי

איפה מתקנים? סיאט לאון 2012

לנסוע לרון בשביל זה נראה לי קצת יותר מדי

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 15 דקות, Liran xsi כתב:

 

בסיטרואן קקטוס צינורית המים מתחברת ישירות למגב, והמים יוצאים ממנו, לכן נדרש את המגב המקורי הזה ולא תוכל להשתמש במגב חליפי.

בדקתי את עצמי שוב, וכמובן שאתה צודק. לוקח את דברי בחזרה.

אגב, מבדיקה זריזה ראיתי מספר יצרנים שמייצרים מגבים כאלו עבור הקקטוס, לדוגמא בוש. האם בארץ אין להשיג מגבים כאלו של יצרנים חליפיים וחייבים רק את המקורי?

 


יום טוב גם לך

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ראיתי מישהו שהחליף רק להבים בקקטוס

 

אגב המקוריים עולים רק 160 ש"ח לזוג, לא כזה יקר ביחס לחליפי איכותי

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

רק מציין שמי שסתום אצלו השפריצר, שיכניס מחט תפירה לחור, ויבקש ממישהו להפעיל את השפריצר במקביל. 


KIA Magentis '10 CRDI 2.0L 150HP 6SPD |Ford Fiesta '14 5SPD|Peugeot 204 '72 1L 2Slow 4SPD

Past: Hyundai - Getz '05, Lantra '99, Accent '96

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 15 שעות, pl7410 כתב:

אז גיליתי שבמאזדה שלי (CX30) אין ממש שפריצרים למים אלא צינורית עם "טפטפות" כחלק מהווישר - אף פעם לא הכרתי מנגנון כזה (גם פחות יעיל עד עכשיו, לדעתי).

גם בטויוטה פריויה שהיתה לאבא שלי (ואח"כ עברה אלי) מעל 20 שנה (מודל 93) זה היה ככה.

שם אגב היינו מחליפים רק את הגומי במגב (כן משחילים אותו מצד לצד)


אין החותם מעיד על גיסתו

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

DS5 - המתזים פשוט ממוקמים איפשהו בתוך השבכה של יניקת האוויר של המזגן והמגבים עצמם - בגלל גודל השמשה - אחד 30 אינטש השני 26, המנועים שלהם ממוקמים בפינות של השבכה הזו ובכדי להחליף את המגבים צריך להעביר אותם למצב שירות שזה פחות או יותר להפעיל כפתור סטארט (כי אין מפתח) ולכבות אותו ואז ללחוץ על הידית של הווישרים. 

 

ככל שאני חי יותר עם הצפרדע אני מבין עד כמה היא מוזרה. 

 

אני חושב שמהנדסי רכב צרפתיים נמצאים במעמד שונה ממכונאי הרכב - הם לא נפגשים ולא מדברים זה עם זה? 

 

 


B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 1 שעה, EliC25 כתב:

רק מציין שמי שסתום אצלו השפריצר, שיכניס מחט תפירה לחור, ויבקש ממישהו להפעיל את השפריצר במקביל. 

אם המחט עבה מדי שינסה להשיג מחט של מזרק אינסולין (רגיל, לא כל הפטנטים המודרניים) גם דקה וגם חדה.


לא יודע :confused:

אבל רגע.... יש לי רעיון....

ארוץ לשאול את אישתי, היא טובה בזה. :lol:

מכוניות זה לא מעניין

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 5 דקות, lanosforce כתב:

DS5 - המתזים פשוט ממוקמים איפשהו בתוך השבכה של יניקת האוויר של המזגן והמגבים עצמם - בגלל גודל השמשה - אחד 30 אינטש השני 26, המנועים שלהם ממוקמים בפינות של השבכה הזו ובכדי להחליף את המגבים צריך להעביר אותם למצב שירות שזה פחות או יותר להפעיל כפתור סטארט (כי אין מפתח) ולכבות אותו ואז ללחוץ על הידית של הווישרים. 

 

ככל שאני חי יותר עם הצפרדע אני מבין עד כמה היא מוזרה. 

 

אני חושב שמהנדסי רכב צרפתיים נמצאים במעמד שונה ממכונאי הרכב - הם לא נפגשים ולא מדברים זה עם זה? 

 

 

למיטב זכרוני, זאת גם הייתה השיטה להחלפת מגבים ב-VW שירוקו.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זכרתי שהיה רכב עם מגב מוחבא כזה, שהיה לו מצב מיוחד להחלפת הגומי, היה זז קצת החוצה בעזרת מתג יעודי.

מרצדס אולי? לא מצליח להתאפס על זה בחיפושים.


עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...