Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2178 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם כבר גלשנו למגבים, יש לי קרוב משפחה קמצן כרוני. לפני הרבה שנים הוא היה מפרק את המגבים בקיץ כדי לשמור על הגומי.

בכל אוטו שהיה לו, סימן ההיכר היה שריטה כפולה בצורת רבע מעגל בחלון הקדמי. פשוט בכל אוטו היתה לפחות פעם אחת שהוא הפעיל את המגבים בקיץ...

  • מצחיק 6
  • מעניין 1

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני 3 שעות, YNV כתב:

אם כבר גלשנו למגבים, יש לי קרוב משפחה קמצן כרוני. לפני הרבה שנים הוא היה מפרק את המגבים בקיץ כדי לשמור על הגומי.

בכל אוטו שהיה לו, סימן ההיכר היה שריטה כפולה בצורת רבע מעגל בחלון הקדמי. פשוט בכל אוטו היתה לפחות פעם אחת שהוא הפעיל את המגבים בקיץ...

 

ואללה...גם דוד שלי היה עושה את זה.

היה מגיע אלינו מהצפון, היה בלי מגבים כי קיץ ומורידים את זה.

אני מניח אולי היה אז יותר יקר או שזה פשוט היה חלק מהתנהגות של אנשים כי אני זוכר שהיו כמה וכמה רכבים שראיתי ככה.

 

ודוד שלי גם היה קמצן, אחרי שנפטר הלכתי למחסן שלו דברים משנות ה-90, 80, 70...מעולם לא זרק שום דבר, כלום.

 

בפיג'ו אצלי אני אוהב כי זה לא זרם לנקודה, זה ריסוס על כל החלון מ-2 שפריצרים בנמצאים מתחת למכסה מנוע.

החיסרון בהם, אם הכיוון של השפריצר הלך ומרסס גם את החלון האחורי וגם את הרכבים מסביב, אין אפשרות לכוון אותם.

 

פעם הייתי מכניס סיכת ביטחון ומכוון את השפריצרים, ברכבים קודמים.

בנוכחי לא ניתן, איך שיוצא ככה זה או להחליף שפריצרים.

פרנקופיל מושבע!

פורסם
לפני 4 שעות, YNV כתב:

אם כבר גלשנו למגבים, יש לי קרוב משפחה קמצן כרוני. לפני הרבה שנים הוא היה מפרק את המגבים בקיץ כדי לשמור על הגומי.

בכל אוטו שהיה לו, סימן ההיכר היה שריטה כפולה בצורת רבע מעגל בחלון הקדמי. פשוט בכל אוטו היתה לפחות פעם אחת שהוא הפעיל את המגבים בקיץ...

כבוד לקמצן! מאמץ את הרעיון + שידרוג: בקיץ שמים מגבים ישנים נגד שריטות.

לכו קיבינימאט כולכם.

גם מסלפים מה שאמרתי, גם מוציאים דברים מהקשרם, גם משמיצים, גם חוסמים, גם לא נותנים הזדמנות להגיב ולהסביר, וכולכם פותחים עלי ג'ורה מאחורי הגב כשאני לא יכול לענות. "גברים"

פורסם
לפני 5 שעות, YNV כתב:

יש לי קרוב משפחה קמצן כרוני. לפני הרבה שנים הוא היה מפרק את המגבים בקיץ כדי לשמור על הגומי

 בכל אוטו שהיה לו, סימן ההיכר היה שריטה כפולה בצורת רבע מעגל בחלון הקדמי. פשוט בכל אוטו היתה לפחות פעם אחת שהוא הפעיל את המגבים בקיץ....

חתיכת צינורית גומי או PVC שמולבשת על קצה זרוע המגב פותרת את הבעיה הזו, אל תשאל מאיפה אני מכיר את הפתרון הזה :-)

 

בימים קשים בגלות, 90% מבעלי המכוניות היו מפרקים את המגבים כי זה היה מצרך נדיר וגניב, ומגנים את השמשה מפני שריטות בשיטה הנ"ל.

 

 

פורסם
לפני 16 שעות, YNV כתב:

אם כבר גלשנו למגבים, יש לי קרוב משפחה קמצן כרוני. לפני הרבה שנים הוא היה מפרק את המגבים בקיץ כדי לשמור על הגומי.

בכל אוטו שהיה לו, סימן ההיכר היה שריטה כפולה בצורת רבע מעגל בחלון הקדמי. פשוט בכל אוטו היתה לפחות פעם אחת שהוא הפעיל את המגבים בקיץ...

מזכיר לי אחד שהיה איתי במילואים. היתה לו ברנדה ישנה והיינו 5 אנשים במוצב כשהרכבים חנו בפנים.

כל ערב הוא היה מפרק את המגבים ומכניס לאוטו וכל בוקר מרכיב חזרה למרות שהרכבים שלנו לא זזו.

 

לילה אחד פירקנו מגבים מאחד הרכבים שלנו והרכבנו על האוטו שלו.  הוא בא בבוקר, פתח את האוטו, הוציא את המגבים וכשגילה שיש לו מגבים על האוטו המוח שלו ביצע חלוקה ב 0 והבן אדם נתקע כרבע שעה בוהה באוטו ובמגבים שביד שלו לסירוגין.

 

 

ולגבי מתזים בחיפושית 62' שהיתה לי אי שם כשהייתי חייל היתה צינורית שחיברה את המיכל של המתזים לגלגל הרזרבי כדי ליצור לחץ שיגרום להם להתיז.

  • מצחיק 9

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 20 שעות, YNV כתב:

אם כבר גלשנו למגבים, יש לי קרוב משפחה קמצן כרוני. לפני הרבה שנים הוא היה מפרק את המגבים בקיץ כדי לשמור על הגומי.

בכל אוטו שהיה לו, סימן ההיכר היה שריטה כפולה בצורת רבע מעגל בחלון הקדמי. פשוט בכל אוטו היתה לפחות פעם אחת שהוא הפעיל את המגבים בקיץ...

כנראה היה מקובל באותם ימים. גם אבא דלי היה מפרק את הלהבים בפיאט 600. אבל היה מגן על השמשה בכך ששם צינורית פלסטיק קטנה על קצה הזרוע.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...