Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2179 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

זה בהרבה רכבים ככה, יש מצב מיוחד להחלפת מגבים. באאודי למשל עושים את זה דרך המולטימדיה.

  • רעיון טוב! 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

בטויוטה יאריס 2015 יש שפריצר בבסיס של הוישר, שמשפריץ את המים לאורך הוישר (ממש רואים זרם מים במקביל לוישר), הוא פוגע בפלטה שנמצאת בקצה העליון של הוישר (כנראה כדי להגביל את מרחק ההתזה) וכל העסק נשפך על השמשה. לא ראיתי מנגנון כזה באף מכונית אחרת, מה גם שיש רק וישר אחד לשמשה הקדמית.

 

דומה למה שרואים כאן (הלחץ במציאות יותר גבוה מאשר בסרטון):

 

עריכה אחרונה על ידי RedLabel

"ai motoare capul doare"

פורסם

אני חושב שעניין המצב שירות להחלפת מגבים קיים היום בהרבה רכבים מודרניים ונובע מכך שבמצב ״מנוחה״ המגבים מוסתרים מעט על ידי הקצה של מכסה המנוע.
אני מאמין שזה נובע משיקולי אווירודינמיקה
לצורך העניין גם אצלי ב-A1 זה עובד ככה


Sent from my iPhone using Tapatalk

 MINI Countryman SD F60 | Land Rover Discovery TD5
Lexus CT200h | Audi A1 1.4 TFSI Manual | Citroen C4 eHDI | VW Golf MK4 1.6 Manual
 
 
 
 
  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני כשעה, lanosforce כתב:

ובכדי להחליף את המגבים צריך להעביר אותם למצב שירות

ככה בהרבה רכבים.

פורסם

זה ככה בגלל שברוב הרכבים היום השמשות רחבות יותר וארוכות יותר וגם בזווית יותר קטנה וזה מצריך שימוש במגבים גדולים יותר ובתזמון שונה של המנועים שלהם ומיקום שונה שלהם גם. 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

ה- שפריצרים זה של B4 הם לא מתיזים סילון אלא תרסיס מאוד יעיל שמתפזר היטב. נשגב מבינתי למה לא כל היצרנים עוברים לזה. כרגע אני עם גרנד פיקאסו 2015. (אגב גם בזו יש מצב שירות) השפריצרים שלה מקבלים ציון 10- הם פשוט לא מתיזים את המים לגובה מספק (יש כיוון זה על הגבוה ביותר-מישהו ציין פה פעם  שיש אפטר מרקט משופרים בדיוק בגלל הבעיה המגוכחת הזו) שלא נדבר על כך שעם שמשה אדירה כל כך ציפיתי לפתרון יעיל גם לניקוי שלה לא משנה מה תעשה חצי מהשמשה תישאר מלוכלכת. :(

 

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 3 שעות, lanosforce כתב:

DS5 - המתזים פשוט ממוקמים איפשהו בתוך השבכה של יניקת האוויר של המזגן והמגבים עצמם - בגלל גודל השמשה - אחד 30 אינטש השני 26, המנועים שלהם ממוקמים בפינות של השבכה הזו ובכדי להחליף את המגבים צריך להעביר אותם למצב שירות שזה פחות או יותר להפעיל כפתור סטארט (כי אין מפתח) ולכבות אותו ואז ללחוץ על הידית של הווישרים. 

 

ככל שאני חי יותר עם הצפרדע אני מבין עד כמה היא מוזרה. 

 

אני חושב שמהנדסי רכב צרפתיים נמצאים במעמד שונה ממכונאי הרכב - הם לא נפגשים ולא מדברים זה עם זה? 

 

 

זה זהה עד רמת הרמת המגבים למצב שירות בפורד פוקוס דור3

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 44 דקות, yd b-4 כתב:

ה- שפריצרים זה של B4 הם לא מתיזים סילון אלא תרסיס מאוד יעיל שמתפזר היטב. נשגב מבינתי למה לא כל היצרנים עוברים לזה. כרגע אני עם גרנד פיקאסו 2015. (אגב גם בזו יש מצב שירות) השפריצרים שלה מקבלים ציון 10- הם פשוט לא מתיזים את המים לגובה מספק (יש כיוון זה על הגבוה ביותר-מישהו ציין פה פעם  שיש אפטר מרקט משופרים בדיוק בגלל הבעיה המגוכחת הזו) שלא נדבר על כך שעם שמשה אדירה כל כך ציפיתי לפתרון יעיל גם לניקוי שלה לא משנה מה תעשה חצי מהשמשה תישאר מלוכלכת. :(

 

רסס רחב של מים יכול להסתיר לנהג את שדה הראיה, לעומת זאת שפריץ מדוייק לא.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 3 שעות, itaysamurai כתב:

זכרתי שהיה רכב עם מגב מוחבא כזה, שהיה לו מצב מיוחד להחלפת הגומי, היה זז קצת החוצה בעזרת מתג יעודי.

מרצדס אולי? לא מצליח להתאפס על זה בחיפושים.

נסעתי מספר פעמים על סיאט אלטאה שהיו לה מגבים שנכנסו מאחורי קורות A

 

SEAT-ALTEA-00.jpg

אין החותם מעיד על גיסתו

פורסם

אני חושב שבאחת הקורבטים המגבים היו מוסתרים ממש מתחת לפאנל 

 

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
לפני 17 שעות, shugiflex כתב:

 

המנגנון הכי מיוחד שיצא לי לראות, מבית מרצדס: קישור.

די דומה למנגנון שיש בסדרה 3 הנוכחית. עובד מעולה.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

בהמון כלי רכב מודרניים (משנות ה2000 ואילך) המגבים מוסתרים במצב מנוחה וצריך לבחור מצב שירות על מנת לטפל בהם.

 

אם כבר עברנו לדיון על מגבים, מכירים את אלה של הJaguar E-type, שנחשב לאחד העיצובים היפים בתולדות הרכב?

 

this-1965-jaguar-e-type-has-grace-space-and-pace-195-000-1476934384217-1000x667.jpg

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

×
×
  • תוכן חדש...