Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכבים עם שפריצרים לא סטנדרטיים


pl7410
שימו לב! השרשור הזה בן 1359 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון

זה בהרבה רכבים ככה, יש מצב מיוחד להחלפת מגבים. באאודי למשל עושים את זה דרך המולטימדיה.

  • רעיון טוב! 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

בטויוטה יאריס 2015 יש שפריצר בבסיס של הוישר, שמשפריץ את המים לאורך הוישר (ממש רואים זרם מים במקביל לוישר), הוא פוגע בפלטה שנמצאת בקצה העליון של הוישר (כנראה כדי להגביל את מרחק ההתזה) וכל העסק נשפך על השמשה. לא ראיתי מנגנון כזה באף מכונית אחרת, מה גם שיש רק וישר אחד לשמשה הקדמית.

 

דומה למה שרואים כאן (הלחץ במציאות יותר גבוה מאשר בסרטון):

 

עריכה אחרונה על ידי RedLabel

"ai motoare capul doare"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שעניין המצב שירות להחלפת מגבים קיים היום בהרבה רכבים מודרניים ונובע מכך שבמצב ״מנוחה״ המגבים מוסתרים מעט על ידי הקצה של מכסה המנוע.
אני מאמין שזה נובע משיקולי אווירודינמיקה
לצורך העניין גם אצלי ב-A1 זה עובד ככה


Sent from my iPhone using Tapatalk

Audi A1 1.4 TFSI Manual | Citroen C4 eHDI | Land Rover Discovery TD5
VW Golf MK4 1.6 Manual
 
 
 
 
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון
לפני כשעה, lanosforce כתב:

ובכדי להחליף את המגבים צריך להעביר אותם למצב שירות

ככה בהרבה רכבים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה ככה בגלל שברוב הרכבים היום השמשות רחבות יותר וארוכות יותר וגם בזווית יותר קטנה וזה מצריך שימוש במגבים גדולים יותר ובתזמון שונה של המנועים שלהם ומיקום שונה שלהם גם. 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה- שפריצרים זה של B4 הם לא מתיזים סילון אלא תרסיס מאוד יעיל שמתפזר היטב. נשגב מבינתי למה לא כל היצרנים עוברים לזה. כרגע אני עם גרנד פיקאסו 2015. (אגב גם בזו יש מצב שירות) השפריצרים שלה מקבלים ציון 10- הם פשוט לא מתיזים את המים לגובה מספק (יש כיוון זה על הגבוה ביותר-מישהו ציין פה פעם  שיש אפטר מרקט משופרים בדיוק בגלל הבעיה המגוכחת הזו) שלא נדבר על כך שעם שמשה אדירה כל כך ציפיתי לפתרון יעיל גם לניקוי שלה לא משנה מה תעשה חצי מהשמשה תישאר מלוכלכת. :(

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, lanosforce כתב:

DS5 - המתזים פשוט ממוקמים איפשהו בתוך השבכה של יניקת האוויר של המזגן והמגבים עצמם - בגלל גודל השמשה - אחד 30 אינטש השני 26, המנועים שלהם ממוקמים בפינות של השבכה הזו ובכדי להחליף את המגבים צריך להעביר אותם למצב שירות שזה פחות או יותר להפעיל כפתור סטארט (כי אין מפתח) ולכבות אותו ואז ללחוץ על הידית של הווישרים. 

 

ככל שאני חי יותר עם הצפרדע אני מבין עד כמה היא מוזרה. 

 

אני חושב שמהנדסי רכב צרפתיים נמצאים במעמד שונה ממכונאי הרכב - הם לא נפגשים ולא מדברים זה עם זה? 

 

 

זה זהה עד רמת הרמת המגבים למצב שירות בפורד פוקוס דור3

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון
לפני 44 דקות, yd b-4 כתב:

ה- שפריצרים זה של B4 הם לא מתיזים סילון אלא תרסיס מאוד יעיל שמתפזר היטב. נשגב מבינתי למה לא כל היצרנים עוברים לזה. כרגע אני עם גרנד פיקאסו 2015. (אגב גם בזו יש מצב שירות) השפריצרים שלה מקבלים ציון 10- הם פשוט לא מתיזים את המים לגובה מספק (יש כיוון זה על הגבוה ביותר-מישהו ציין פה פעם  שיש אפטר מרקט משופרים בדיוק בגלל הבעיה המגוכחת הזו) שלא נדבר על כך שעם שמשה אדירה כל כך ציפיתי לפתרון יעיל גם לניקוי שלה לא משנה מה תעשה חצי מהשמשה תישאר מלוכלכת. :(

 

רסס רחב של מים יכול להסתיר לנהג את שדה הראיה, לעומת זאת שפריץ מדוייק לא.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, itaysamurai כתב:

זכרתי שהיה רכב עם מגב מוחבא כזה, שהיה לו מצב מיוחד להחלפת הגומי, היה זז קצת החוצה בעזרת מתג יעודי.

מרצדס אולי? לא מצליח להתאפס על זה בחיפושים.

נסעתי מספר פעמים על סיאט אלטאה שהיו לה מגבים שנכנסו מאחורי קורות A

 

SEAT-ALTEA-00.jpg

אין החותם מעיד על גיסתו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה ככה גם בלאון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שבאחת הקורבטים המגבים היו מוסתרים ממש מתחת לפאנל 

 

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 17 שעות, shugiflex כתב:

 

המנגנון הכי מיוחד שיצא לי לראות, מבית מרצדס: קישור.

די דומה למנגנון שיש בסדרה 3 הנוכחית. עובד מעולה.

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהמון כלי רכב מודרניים (משנות ה2000 ואילך) המגבים מוסתרים במצב מנוחה וצריך לבחור מצב שירות על מנת לטפל בהם.

 

אם כבר עברנו לדיון על מגבים, מכירים את אלה של הJaguar E-type, שנחשב לאחד העיצובים היפים בתולדות הרכב?

 

this-1965-jaguar-e-type-has-grace-space-and-pace-195-000-1476934384217-1000x667.jpg

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1359 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...