Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

pl7410

רכבים עם שפריצרים לא סטנדרטיים

Recommended Posts

זה בהרבה רכבים ככה, יש מצב מיוחד להחלפת מגבים. באאודי למשל עושים את זה דרך המולטימדיה.

  • רעיון טוב! 1

.Volvo 740. It's hip to be square

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בטויוטה יאריס 2015 יש שפריצר בבסיס של הוישר, שמשפריץ את המים לאורך הוישר (ממש רואים זרם מים במקביל לוישר), הוא פוגע בפלטה שנמצאת בקצה העליון של הוישר (כנראה כדי להגביל את מרחק ההתזה) וכל העסק נשפך על השמשה. לא ראיתי מנגנון כזה באף מכונית אחרת, מה גם שיש רק וישר אחד לשמשה הקדמית.

 

דומה למה שרואים כאן (הלחץ במציאות יותר גבוה מאשר בסרטון):

 

עריכה אחרונה על ידי RedLabel

"ai motoare capul doare"

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שעניין המצב שירות להחלפת מגבים קיים היום בהרבה רכבים מודרניים ונובע מכך שבמצב ״מנוחה״ המגבים מוסתרים מעט על ידי הקצה של מכסה המנוע.
אני מאמין שזה נובע משיקולי אווירודינמיקה
לצורך העניין גם אצלי ב-A1 זה עובד ככה


Sent from my iPhone using Tapatalk


Audi A1 1.4 TFSI Manual | Land Rover Discovery TD5

VW Golf MK4 1.6 Manual

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני כשעה, lanosforce כתב:

ובכדי להחליף את המגבים צריך להעביר אותם למצב שירות

ככה בהרבה רכבים.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זה ככה בגלל שברוב הרכבים היום השמשות רחבות יותר וארוכות יותר וגם בזווית יותר קטנה וזה מצריך שימוש במגבים גדולים יותר ובתזמון שונה של המנועים שלהם ומיקום שונה שלהם גם. 


B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אם זכרוני אינו מטעה אותי גם בBX שלי מנוחתה עדן היה מנגנון שמחובר למגבים.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ה- שפריצרים זה של B4 הם לא מתיזים סילון אלא תרסיס מאוד יעיל שמתפזר היטב. נשגב מבינתי למה לא כל היצרנים עוברים לזה. כרגע אני עם גרנד פיקאסו 2015. (אגב גם בזו יש מצב שירות) השפריצרים שלה מקבלים ציון 10- הם פשוט לא מתיזים את המים לגובה מספק (יש כיוון זה על הגבוה ביותר-מישהו ציין פה פעם  שיש אפטר מרקט משופרים בדיוק בגלל הבעיה המגוכחת הזו) שלא נדבר על כך שעם שמשה אדירה כל כך ציפיתי לפתרון יעיל גם לניקוי שלה לא משנה מה תעשה חצי מהשמשה תישאר מלוכלכת. :(

 

  • אהבתי 1

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

נכון! לB4 באמת יש אחלה שפריצרים

  • אהבתי 1

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 3 שעות, lanosforce כתב:

DS5 - המתזים פשוט ממוקמים איפשהו בתוך השבכה של יניקת האוויר של המזגן והמגבים עצמם - בגלל גודל השמשה - אחד 30 אינטש השני 26, המנועים שלהם ממוקמים בפינות של השבכה הזו ובכדי להחליף את המגבים צריך להעביר אותם למצב שירות שזה פחות או יותר להפעיל כפתור סטארט (כי אין מפתח) ולכבות אותו ואז ללחוץ על הידית של הווישרים. 

 

ככל שאני חי יותר עם הצפרדע אני מבין עד כמה היא מוזרה. 

 

אני חושב שמהנדסי רכב צרפתיים נמצאים במעמד שונה ממכונאי הרכב - הם לא נפגשים ולא מדברים זה עם זה? 

 

 

זה זהה עד רמת הרמת המגבים למצב שירות בפורד פוקוס דור3

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 44 דקות, yd b-4 כתב:

ה- שפריצרים זה של B4 הם לא מתיזים סילון אלא תרסיס מאוד יעיל שמתפזר היטב. נשגב מבינתי למה לא כל היצרנים עוברים לזה. כרגע אני עם גרנד פיקאסו 2015. (אגב גם בזו יש מצב שירות) השפריצרים שלה מקבלים ציון 10- הם פשוט לא מתיזים את המים לגובה מספק (יש כיוון זה על הגבוה ביותר-מישהו ציין פה פעם  שיש אפטר מרקט משופרים בדיוק בגלל הבעיה המגוכחת הזו) שלא נדבר על כך שעם שמשה אדירה כל כך ציפיתי לפתרון יעיל גם לניקוי שלה לא משנה מה תעשה חצי מהשמשה תישאר מלוכלכת. :(

 

רסס רחב של מים יכול להסתיר לנהג את שדה הראיה, לעומת זאת שפריץ מדוייק לא.


.Volvo 740. It's hip to be square

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 3 שעות, itaysamurai כתב:

זכרתי שהיה רכב עם מגב מוחבא כזה, שהיה לו מצב מיוחד להחלפת הגומי, היה זז קצת החוצה בעזרת מתג יעודי.

מרצדס אולי? לא מצליח להתאפס על זה בחיפושים.

נסעתי מספר פעמים על סיאט אלטאה שהיו לה מגבים שנכנסו מאחורי קורות A

 

SEAT-ALTEA-00.jpg


אין החותם מעיד על גיסתו

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שבאחת הקורבטים המגבים היו מוסתרים ממש מתחת לפאנל 

 

 


B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 17 שעות, shugiflex כתב:

 

המנגנון הכי מיוחד שיצא לי לראות, מבית מרצדס: קישור.

די דומה למנגנון שיש בסדרה 3 הנוכחית. עובד מעולה.


Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בהמון כלי רכב מודרניים (משנות ה2000 ואילך) המגבים מוסתרים במצב מנוחה וצריך לבחור מצב שירות על מנת לטפל בהם.

 

אם כבר עברנו לדיון על מגבים, מכירים את אלה של הJaguar E-type, שנחשב לאחד העיצובים היפים בתולדות הרכב?

 

this-1965-jaguar-e-type-has-grace-space-and-pace-195-000-1476934384217-1000x667.jpg


עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...