Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2189 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לכולם,

אני לאחרונה מחפש רכב לאשתי, ולילד בעתיד הקרוב (מאוד, חודש שמיני).
הקריטריון הכי חשוב מבחינתי הוא מקסימום בטיחות, לילד, לנהג, לנוסע, ולהולכי רגל.
לאחרונה חקרתי וחפרתי הרבה ברשת בתחום, המון קריאה בפורומים עולמים, סרטונים ואתרי סקירת בטיחות רכב כמו IIHS.
אני מבין שאין דבר כזה רכב הכי בטיחותי בהכל, זה תלוי בסיטואציה.


לשאלתי, מה הרכב הכי בטיחותי לסגנון הנהיגה הישראלי שאפשר להשיג?


עדיין חשוב לי מאוד נוחות הנסיעה ויציבות, אני 8 חודשים עם מיצובישי ASX, עם נוחות נסיעה זוועתית ביותר.
אני מעוניין באוטו חדש לחלוטין מהחברה.
מבחינת תקציב, בגדול עד 200 אלך (מעדיף לחסוך), אך במידה ויש צורך ליותר, אוכל להגיע אפילו ל300 פלוס, מדובר בשני האנשים הכי יקרים לי.
פחות חשוב לי כדאיות מבחינת ירידת ערך, צריכת דלק, נפח מנוע וביצועים.
  
תודה רבה מראש,  

עריכה אחרונה על ידי soulstaker7
  • מעניין 1
פורסם
לפני 3 דקות, ya_pl01 כתב:

בדוק אופציה ל Volvo xc40.

Sent from my SM-G980F using Tapatalk
 


בדקתי, הרבה אומרים שלאחרונה הסטנדרטים שלהם ירדו משמעותית, והם לא מצטיינים בהגנה מפגיעות צדדיות.

אשמח לחוות דעת המומחים פה, האם זה נכון?

פורסם

לדעתי, אם בטיחות כל כך חשובה לך, דלג על רכב חדש מהניילונים וחפש וולוו XC90 סביב 2016-17 שאפשר למצוא ב-300 (ואולי קצת פחות). גם בהתחשב במאסה הלא נמוכה (2 טון), קשה לי להאמין שתמצא הרבה יותר בטוח מזה (כל עוד אתה לא מתנייע במשאית).

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

בדקתי, הרבה אומרים שלאחרונה הסטנדרטים שלהם ירדו משמעותית, והם לא מצטיינים בהגנה מפגיעות צדדיות.
אשמח לחוות דעת המומחים פה, האם זה נכון?

אני לא מומחה לבטיחות, אבל לא שמעתי טענה כזו.

הדגש היום הוא על בטיחות אקטיבית (פעם זה היה פסיבי) ווולוו בהחלט מצטיינים בזה.

תבדוק XC60 בת שנה שנתיים - יש כאלה שטוענים שזה אחד הרכבים הבטוחים על הכביש היום.


Sent from my iPhone using Tapatalk
פורסם

כנראה שאם תיסעו על שברולט טראוורס או טויוטה לנד קרוזר תהיו בטוחים יותר מאשר בסוזוקי אלטו...

לך על רכב גדול עם כל מערכות הבטיחות האקטיביות ומבחני ריסוק מקסימליים ותקבל מה שאתה צריך

(Sold) Chevrolet Aveo 2006

Citroen C3 2017

C5 Air Cross 2020

פורסם

הוולו אכן יכולה להיות ההצעה הטובה ביותר שאתה יכול לקבל כרגע

רכב מלא-מלא בטכנולוגיה ומערכות בטיחות מתקדמות

 

XC40 או ה-XC60

למשפחתכם הצנועה הייתי שוקל יותר את ה-40

פורסם (נערך)
לפני 4 שעות, Ragnar כתב:

הוולו אכן יכולה להיות ההצעה הטובה ביותר שאתה יכול לקבל כרגע

רכב מלא-מלא בטכנולוגיה ומערכות בטיחות מתקדמות

 

XC40 או ה-XC60

למשפחתכם הצנועה הייתי שוקל יותר את ה-40

 

אני לא צריך, וכנראה לעולם לא אצטרך אף פעם רכב כל כך גדול כמו ה XC90, אבל אם הוא יותר בטוח מהאחים הקטנים יותר (40,60), אני הולך עליו.
סליחה, אני יודע שאני אובססיבי 🤧

לפני 5 שעות, yuvalganim כתב:

כנראה שאם תיסעו על שברולט טראוורס או טויוטה לנד קרוזר תהיו בטוחים יותר מאשר בסוזוקי אלטו...

לך על רכב גדול עם כל מערכות הבטיחות האקטיביות ומבחני ריסוק מקסימליים ותקבל מה שאתה צריך

אז זהוא, שממה שהבנתי, 5\5 במבחני ריסוק זאת לא רזולוציה מספיקה, לא כל הרכבים עם אותו דירוג בהכרח באותה רמת בטיחות.
אין ספק שכשאבחר רכב, אני אבחר אחד עם מקסימום מערכות בטיחות אקטיבות, השאלה איזה רכב יותר יציב, נוח יותר לנהיגה, עם שדה ראיה רחב יותר ושילדה עמידה יותר.

עריכה אחרונה על ידי soulstaker7
פורסם

אתה ממש לא צריך XC90 רק כי היא גדולה יותר. אם זאת הגישה קנה לה אוטובוס, וסגרת את הפינה... :)

אם אני לא טועה, בXC60 החדשה יותר יש מערכות בטיחות מתקדמות יותר ממה שתמצא באחות הגדולה.

פורסם
לפני 23 דקות, robertf כתב:

אתה ממש לא צריך XC90 רק כי היא גדולה יותר. אם זאת הגישה קנה לה אוטובוס, וסגרת את הפינה... :)

אם אני לא טועה, בXC60 החדשה יותר יש מערכות בטיחות מתקדמות יותר ממה שתמצא באחות הגדולה.

חחחחח, לא, בטח לא, מש שאני בא להגיד, שהדבר המשמעותי ביותר מבחינתי הוא בטיחות.
הגודל לא, ממש לא, אז אם יש רכב שהוא גדול יותר\ביצועים חלשים יותר\צריכת דלק גבוהה יותר וכו, אבל בטחוני יותר אז אני אלך עליו.
כמובן בגדר הנורמה, לא אוטובוסים, טנדרים ו... חחחחחחחחחח, הרגת אותי

פורסם
לפני כשעה, robertf כתב:

אתה ממש לא צריך XC90 רק כי היא גדולה יותר. אם זאת הגישה קנה לה אוטובוס, וסגרת את הפינה... :)

 

עדיף משאית, באוטובוס הנהג נמצא בפוטנציאל פגיעה הרבה יותר גבוה מאשר במשאית - הוא בגובה ג'יפים וג'יפונים +-, במשאית גדולה הוא נמצא גבוה יותר מהגג של הרכבים מסביב 🤣

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 3 דקות, m3x7r3m3 כתב:

 

עדיף משאית, באוטובוס הנהג נמצא בפוטנציאל פגיעה הרבה יותר גבוה מאשר במשאית - הוא בגובה ג'יפים וג'יפונים +-, במשאית גדולה הוא נמצא גבוה יותר מהגג של הרכבים מסביב 🤣


אל תלחיץ אותי חחחחח 🥶 זה נושא רגיש

פורסם

לדעתי האישית צריך לשמור על פרופורציה, ולקחת רכב שהבטיחות האקטיבית והפסיבית שלו מספיק טובה.

 

לנהוג במפלץ ענק רק כדי שתהיה לך מאסה גבוהה למקרה תאונה, זה לא פתרון, שלח את אשתך לחפש חניה בקניון הקרוב עם XC90, או אפילו XC60, ואתה תשמע קללות חדשות שלא חשבת שקיימות ואולי אפילו בשפות שאתה לא מכיר ולא ידעת שאשתך יודעת.

 

לדעתי האישית CX-30 שהוזכר קודם (עדיין מקום ראשון בהגנה על מבוגרים), יחד עם קצת גובה מעל הכביש, שלל מערכות בטיחות אקטיביות, יעשה את העבודה וישאיר לך הרבה הרבה כסף בכיס.

אם היה לך עוד שיקולים אז מילא, אבל כשהשיקול הוא רק בטיחות, לא הייתי מחפש מפלץ במשקל של אי קטן

  • מעניין 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני כשעה, m3x7r3m3 כתב:

לדעתי האישית צריך לשמור על פרופורציה, ולקחת רכב שהבטיחות האקטיבית והפסיבית שלו מספיק טובה.

 

לנהוג במפלץ ענק רק כדי שתהיה לך מאסה גבוהה למקרה תאונה, זה לא פתרון, שלח את אשתך לחפש חניה בקניון הקרוב עם XC90, או אפילו XC60, ואתה תשמע קללות חדשות שלא חשבת שקיימות ואולי אפילו בשפות שאתה לא מכיר ולא ידעת שאשתך יודעת.

 

לדעתי האישית CX-30 שהוזכר קודם (עדיין מקום ראשון בהגנה על מבוגרים), יחד עם קצת גובה מעל הכביש, שלל מערכות בטיחות אקטיביות, יעשה את העבודה וישאיר לך הרבה הרבה כסף בכיס.

אם היה לך עוד שיקולים אז מילא, אבל כשהשיקול הוא רק בטיחות, לא הייתי מחפש מפלץ במשקל של אי קטן

 

לא חשובה לי המאסה של הרכב, כמו שאמרת רק בטיחות.


מסכים איתך שיש קשיים בחניה ואפילו נהיגה ברחובות צרים במיוחד בשכונות מגורים כשמכוניות חונות משני הצדדים.
מה דעתך כל XC40 אז?, לא שיש בעיה עם ה- CX-30, גם נראה טוב אגב.
והאם אתה יכול לחשוב על חלופות? (בלי לאבד ערך בטיחותי).

אני הכי ישראלי שיש בכל הנוגע לקניות, והיכנות לפני קניה, אבל דווקא עכשיו כשאני מדמיין את אשתי והילד ברכב, אני לא חושב על תקציב בכלל.

×
×
  • תוכן חדש...