Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2203 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לכולם ברשותי פיג'ו  xt 206  שנת 2002 110 כ"ס

לאחר בדיקת מכניקה אלה התוצאות 

מה חשוב לתקן בדחיפות מה אפשר לסחוב קצת

במעשי  יש לי נזילה מהגומיה בין הבלוקים של המנוע

החום מנוע גולש קצת מעל 90, אחרי נסיעה בעיר חניתי את האוטו וכשחזרתי הוא לא מניע, צריך להמתין כמה זמן לפמים חצי שעה או שעה ואז מניע,

יצא מצב שהרכב לא סחב פעם אחת ואז זה השתחרר. 

תודה רבה מראש, זהו רכב ראשון שלי אין לי ידע רב ברכבים אשמח לעזרה 🙂

 

20200614_215130.jpg

עריכה אחרונה על ידי dotanking1
פורסם

זה נשמע שלא חסר מה לתקן, וכדאי מאוד שמישהו מקצועי יראה את הרכב.

 

אם אתה גר באזור המרכז, אני מאוד ממליץ לך לגשת למוסך גבע בת"א או לאורן שירותי רכב בחולון. דבר איתם קודם, תסביר להם מה המצב ושאתה מחפש מישהו שיסתכל ברכב וייתן לך חוו"ד מקצועית מה לתקן קודם, מה לתקן אח"כ, ואם בכלל שווה לתקן.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם (נערך)

בכנות? זרוק את הרכב. עשה את שלו.
לתקן רכב כזה זה להכנס לבור, אתה יכול לקנות רכב 2011 במחיר של התיקונים שלו.

עריכה אחרונה על ידי AlephExNull
  • אהבתי 1
פורסם (נערך)

רכב ראשון זה כמעט תמיד שכר לימוד בטח בתקציב נמוך ולא גמיש.

יש פה השקעה  ראשונית לא קטנה אבל לא הסטרית ( הכל יחסית למחיר בו נקנה הרכב-אם נקנה ב 2000 אז ההשקעה כמעט כפולה)של :עניין הטימיינג (בתוספת משאבת מים,נזילות שמן ונוזל קירור),גומיות לציריות ובדיקת עניין התותב,הצמיג הפגום והבלמים.

כמובן לבדוק אם יש נזילת שמן גיר.

אני מקווה בשבילך,שהדליפה שתארת לא מאטם ראש מנוע ) כי זה יהיה יקר (אם כן,יש לפרק ראש ולבצע שיפוץ מלא שלו-המכון רשם במודגש שחור על לבן בהערות,שלא יהיה ניתן לממש אחריות על מנוע מתחמם-יכול להיות שידעו משהו מיוחד שלא נכתב בסעיף המנוע ?

עריכה אחרונה על ידי colauti 9

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

מציע לך להתייעץ עם אחד מבעלי המקצוע שהוזכרו לעיל.

לא את הכל אתה "חייב" לתקן.

דברים בטיחותיים - לתקן (בכפוף לעלויות. תיקון בעלות של 10K אלפי שקלים - זו כבר בעייה...)

התחממות - כן הייתי בודק ומטפל.

בלמים - בוודאי שכן (בודק). גם את בעיית ההנעה (ומעיף בהזדמנות זו קודנית לדוגמה)

alfa 156 2.5.

פורסם

קח בחשבון שהרכב הזה במצב תקין בעיר כן עובר את ה-90 מעלות ויכול להגיע ל-100 

אם עובר את ה-100 זה כבר לא טוב.

בחישוב גס אם תטפל בבעיות שרשומת בטופס אתה יכול להגיע ל5k בשקט, ובמצב כזה התיקון עובר בהרבה את שווי הרכב.

ממליץ לך להגיע עם הרכב לאחד המוסכים שצוינו כאן ולקבל הערכת מחיר לתיקונים הקריטיים.

במידה וזה מסתכם בסכומים גדולים, הייתי ממליץ לך לראות את מחיר הרכב כשכר לימוד ולהיפטר ממנו.

פורסם

ברכבים מהסוג הזה, במחיר הזה - צריך שיהיה לך חוש טכני, סט כלים ואומץ..

זה יחסוך לך הרבה בעלויות התחזוקה של הרכב

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

×
×
  • תוכן חדש...