Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2197 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 19 שעות, erga25 כתב:

האם הורדת Root או ביוס חדש יכולה לעזור ?

 

אני חושב שהבעיה היא שאין תאימות בין הבורד למסך , הכוונה שלי שאולי החברה יצרה לוחות שונים עבור אותו טלפון וזה מה שגורם לבעיה .

 

אשמח לשמעו את דעתכם בנושא , בתודה מראש .

אחרי ותק כשלך בפורום לצפות לתשובה ישירה לשאלה הזו זו תמימות.

ענו בקיצור שלא שווה להתעסק. כל השאר זה אני ואני, כמה עולה קילוגרם דגים ושאר ירקות.

אולי יתמזל מזלך ומישהו שהוא מקצועי יתפתה לענות. אחרת זה אבוד.

 

יוסי

פורסם (נערך)

לא מכיר את הדגם הספציפי ויכול להיות שמה שהמוכר טוען יעקוף את הבעיה - אבל.

מניסיוני עם אלפי החלפות כאלו ואחרות על מגוון דגמים אם מסך עבד תקין קודם ואתה מרכיב מסך מתאים - זה יעבוד.

לפי התקלה שאתה מתאר או שהמסך שחיברת לא מתאים לדגם, או שהמסך לא תקין או שהחיבור בבורד / סביבתו נפגע.

 

קח מברשת עם אלכוהול ונקה את סביבת המחבר בבורד.

לאחר מכן תוודא וויזואלית שגם המחבר וגם מסביבו בבורד אין רכיבים פגומים, מורמים, עומדים על חלק מהרגליים שלהם או חסרים.

 

במידה ואלו תקינים אין קיצורי דרך, 

אציע לך לוודא שאכן דגם המסך מתאים - אם כן, אציע להזמין אחד מקורי ולא OEM - ממוכר אחר, עדיף.

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי stum
×
×
  • תוכן חדש...