Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1869 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 21 דקות, Night Driver כתב:

אם החלטת להחליף, יש לך את האפשרות בלי להסתכן ואתה יודע בערך מה אתה רוצה אז חפש בנחת וברגע שתמצא את האקזמפלר המתאים תקנה.

 

בשוק היד השנייה אין שני רכבים זהים ולכן אין טעם להפסיד את הרכב המתאים בשביל אלפייה או שניים. החיפוש גם עולה זמן, כאב ראש ובדיקות.

מסכים!

  • תגובות 2.7 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

ניתוח של כלכליסט מהבוקר:

 

"הגל השני של המשבר הכלכלי יכה בישראל בספטמבר"

https://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3820250,00.html?ref=ynet

 

הכתבת, נותנת המון משקל להחלטה של בנק ישראל לדחות הלוואות.

כ448 אלף הלוואות לאנשים שונים (שהם 13% מסך כל הלווים, הכל) אכן קיבלו דחייה של בין 3 ל6 חודשים.

(*חסכתי לכם את החישוב - כמות הלווים הכוללת היא כ3.5 מיליון)

 

04.jpg

 

היא מעריכה שבספטמבר, עוד 3-4 חודשים, כשיגיע יום התשלום - ייפול האסימון.

עריכה אחרונה על ידי stum
פורסם

 

חלק לא מבוטל מהציבור כשמציעים לו דבר כזה קודם כל לוקח ורק אחר כך חושב מה לעשות עם הכסף וכמה הוא עולה. חלק גדול מהדוחים לא זקוקים לזה אלא קפצו על המציאה לקנות בכסף שאין להם.

 

אל תשכח שמצד שני יש גם אחוז לא מבוטל של אנשים שנשארו עם כסף פנוי עקב ביטול חופשות וסגירת מקומות בילוי. אף אחד עוד לא יודע מה זה יעשה לצריכה המקומית.

 

הבעיה העיקרית היא "יצרני ההכנסות" שזה העסקים. חלק מהם יקרסו ועוד חלק גדול יצאו חבוצים וצולעים.

 

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

כמו בכל משבר כלכלי יהיו מרוויחים ויהיו מפסידים.

המצב היום מצריך דבר אחד - המתנה, לפחות קצת לראות לאן זה הולך. לעשות דברים גדולים עכשיו זה סיכון ענק

(Sold) Chevrolet Aveo 2006

Citroen C3 2017

C5 Air Cross 2020

פורסם

גם כשיש כסף צריך להיזהר כי לא יודעים מה יהיה מחר.

למרות תזרים טוב וצפי טוב אני לא מעיז להוציא גרוש מיותר ומתייחס לכל התשלומים העתידיים כאל לא קיימים עד שאני גובה אותם והצ'קים נפרעים. לא רוצה להיות מופתע מלקוח שלא משלם סכום גבוה שבניתי עליו ולכן לא לוקח שום התחייבות כספית על  מה שלא נמצא אצלי בכיס.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 12 דקות, Night Driver כתב:

...ומתייחס לכל התשלומים העתידיים כאל לא קיימים עד שאני גובה אותם והצ'קים נפרעים. לא רוצה להיות מופתע מלקוח שלא משלם סכום גבוה שבניתי עליו ולכן לא לוקח שום התחייבות כספית על  מה שלא נמצא אצלי בכיס.

בדיוק ככה כל עסק אמור להתנהל,עד לרמה מסוימת,אי אפשר לחיות רק על מזומן.

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

רכב זה מוצר יבוא,  הרבה רכבים של חברות הליסינג משמשות כבטחונות לבנקים , גם אנשים פרטיים רכשו רכבים בצורה של מישכון.

במצב של מיתון נכנסים פחות מיסים למדינה, דווקא במצב שהיא צריכה יותר כסף על מנת לממן את החגיגה.

מה לדעתכם יקרה עם יגדילו את המיסים על רכבים חדשים? 

רכבים חדשים יעלו יותר, יהיה יותר ביקוש לרכבים של 2-3 שנים על הכביש, 

זה מעולה מבחינת חברות הליסינג, הבנקים ופושטי הרגל החדשים  שצריכים להיפטר מהרכבים שלהם שממושכנים לבנקים.

 

אז חוסר הודאות עובד לשני הכיוונים, לא תמיד זה נכון לנתח את השוק רק מהכיוון של המוכרים. 

פורסם
לפני 8 דקות, halperin96 כתב:

בדיוק ככה כל עסק אמור להתנהל,עד לרמה מסוימת,אי אפשר לחיות רק על מזומן.

 

לא כל עסק יכול. רוב העסקים עובדים על בנק ספקים וכשהם בקשיים הם תוקעים את כל שרשרת האספקה אחורה.

 

בענף שלי תנאי התשלום הם ש+90 עד ש+120. מי שקונה חומרים או סוחרים שקונים סחורה באותם התנאים והלקוח שלהם לא משלם לא ישלמו גם הלאה כי פשוט אין להם מאיפה. כשאתה מדבר על מחזורים של מאות אלפי שקלים לתנאי תשלום כאלה זה מיליונים.

 

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם (נערך)

שוק הדירות יתחיל לדעוך כשהריבית תעלה וכשזה יקרה המשכנתאות יתייקרו אז בשורה התחתונה תשלם די דומה.

כמובן אלא אם אתה יושב על כסף נזיל ולא מחליף דירה בדירה.

עריכה אחרונה על ידי Night Driver
  • אהבתי 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 45 דקות, Night Driver כתב:

גם כשיש כסף צריך להיזהר כי לא יודעים מה יהיה מחר.

למרות תזרים טוב וצפי טוב אני לא מעיז להוציא גרוש מיותר ומתייחס לכל התשלומים העתידיים כאל לא קיימים עד שאני גובה אותם והצ'קים נפרעים. לא רוצה להיות מופתע מלקוח שלא משלם סכום גבוה שבניתי עליו ולכן לא לוקח שום התחייבות כספית על  מה שלא נמצא אצלי בכיס.

 

או.

ובזה סיכמת את המנטליות של המיתון הבא, לדעתי (בלי קשר להתנהלות העסקית הנכונה).

גם אם יש כסף, משחקים אותה יותר בטוח מבטוח.

לא מוציאים על מה שלא חייבים, מקטינים סיכונים, עד אין סיכונים בכלל, וזה נכון גם למי שלא נפגע מהמשבר, ואולי אפילו הרוויח.

זה מצטרף לאווירה כללית של "בו לא נוציא עיניים עכשיו"...

 

לשוק ההון זה לא רע.

לעסקים שמתפרנסים מתרבות הפנאי והצריכה, זה רע מאוד.

זה רע מאוד לאנשים שעובדים בעבודות שירותיות, שלא דורשות מיומנות ו/או השכלה.

זה מגדיל פערים ויוצר תסיסה חברתית מלמטה.

אלא התחומים שיהיו אחרונים להתאושש.

 

אני לא אופטימי.

  • רעיון טוב! 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני 46 דקות, korola כתב:

רכב זה מוצר יבוא,  הרבה רכבים של חברות הליסינג משמשות כבטחונות לבנקים , גם אנשים פרטיים רכשו רכבים בצורה של מישכון.

במצב של מיתון נכנסים פחות מיסים למדינה, דווקא במצב שהיא צריכה יותר כסף על מנת לממן את החגיגה.

מה לדעתכם יקרה עם יגדילו את המיסים על רכבים חדשים? 

רכבים חדשים יעלו יותר, יהיה יותר ביקוש לרכבים של 2-3 שנים על הכביש, 

זה מעולה מבחינת חברות הליסינג, הבנקים ופושטי הרגל החדשים  שצריכים להיפטר מהרכבים שלהם שממושכנים לבנקים.

 

אז חוסר הודאות עובד לשני הכיוונים, לא תמיד זה נכון לנתח את השוק רק מהכיוון של המוכרים. 

לדעתי הפוך, בשביל שיכנסו יותר מיסים למדינה. יש דווקא להוריד את המיסים ואז אנשים אחרים שחשבו ללכת על רכב יד 2.

פתאום המחיר של חדש יהיה נגיש יותר ולא רחוק מהתקציב המקורי שתיכננו.

 

אז למרות שהמיסים ירדו, בגלל הקונים שהתוספו , המדינה תרוויח יותר.

 

אבל מהיכרותי את הישראלים, המדינה תוריד את המיסים והיבואנים ישאירו את מחיר הרכב אותו דבר.

וישאירו את ההפרש אצלהם בכיס האחורי.

 

אגב זה נכון גם למס רכישה על דירה שנייה ( 8% )

 

המהלך הבריח הרבה משקיעים לחו"ל, מה שהוריד את הכנסות המדינה מהמס הנוראי הזה.

 

אבל זה כבר נושא אחר.

פורסם (נערך)

אל תשכח שהמס על דירה שניה נועד להבריח את המשקיעים. מה שהטריד את המדינה באותו זמן היה מחירי הדירות ולא ההכנסות ממס נרכישה.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 


×
×
  • תוכן חדש...