Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2259 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

יש לי בוסטר  התנעה של 70mi.

השתמשתי בו היום לראשונה על מצב boost. בעקבות המצב כנראה שאני ישתמש בו עוד מספר פעמים בתקופה הקרובה.

רציתי לדעת אם מישהו יודע אם התנעות מקצרות משמעותית את את אורך חיי הסוללה (מבחינת עמידות, לא מבחינת אם היא טעונה או לא) או שמדובר באורך חיים דומה לסוללות ליתיום רגילות.

פשוט יש לי אפשרות להניע עם עוד רכב, אבל הבוסטר הרבה יותר נוח ופרקטי ואני מתלבט אם לשמור עליו לעת צרה (בשגרה הוא מאוחסן בבית ומי שנוסע למקום מרוחק לוקח אותו).

עריכה אחרונה על ידי windows
  • תגובות 68
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שמור אותו. אפילו שים אותו בבגאז' למקרה שתתקע שלא ליד הבית, אם כי יש שיאמרו שבקיץ זו בעיה.

 

טען את הבוסטר אחת למספר שבועות.

 

לפני שנתיים שכחתי את פנסי הרכב דולקים למספר שעות. המחלץ הגיע עם בוסטר גנרי והתניע את הרכב בלי בעיה. כמובן שאין לי מושג בן כמה היה המכשיר וכמה שימוש עשה בו, אבל, אני מניח, שחברות החילוץ לא היו מסתמכות עליו אילו היה לא אמין - והרי מדובר באחת הפעולות השכיחות ביותר של המחלצים.

 

עד כמה שאני יודע התנעה בסוע רכב אחר מעוד לא רצויה, עלולה להזיק למחשב ניהול הרכב, וזה כבכר נזק של הרבה אלפים. גם לפני ימי הבוסטר המחלצים היו מגיעים עם מצבר רכב סטנדרטי, מניחים אותו ליד הרכב החולה ומתנעים באמצעותו, לא באמצעות כבלים מרכב אחר.

  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

SPERIAL. אני נורא מצטער שאני כותב לך את זה, אבל אתה עצמך מסוגל להבין עד כמה שלשול המילולי שלך חסר תועלת? אתה מתחיל ב"שמור אותו" ומסיים ב"התנעה בסוע רכב אחר מעוד לא רצויה, עלולה להזיק למחשב ניהול הרכב, וזה כבכר נזק של הרבה אלפים". אז לשמור או להשתמש? 

שיגעת את רבי של הבחור, העיקר להוציא מהתחת עוד כמה מאות תוים. 

אתה מסוגל פעם אחת לענות על שאלה תכל'ס בלי להזכיר את אשתף, הבנים שלך ועצמך ורכב שכור בחו"ל לפני כמה שנים? 

 

לפות"ש. אם כבר קנית כלי שמתאים למשימה ומשמש אותך תוך כדי להקל עליך, 

 מה יש לשמור עליו? כדי שינזל ויפסיק להחזיק טעינה כי הוא ישן, אבל אף פעם לא השתמשת בו? אתה פולני?

תנסה להנות ממנו לפני שיתקלקל מעצמו. סוללות לא מחזיקות לנצח, אתה יודע. 

 

  • רעיון טוב! 4
פורסם (נערך)

תודה, נתת לי עוד סיבה להעדיף את השימוש בו, פשוט אני חושש שאחרי 10-15 פעמים של שימוש הוא ידפק.

אגב מישהו יודע אם באמת המנגנון נגד חיבור כבלים הפוך עובד כמו שצריך? לא מתכוון לנסות את זה פשוט יש לי את הפחד חלילה שזה בטעות יקרה לבן משפחה במידה וישתמש בבוסטר.

עריכה אחרונה על ידי windows
פורסם
לפני 1 שעה, Ahbarony כתב:

SPERIAL. אני נורא מצטער שאני כותב לך את זה, אבל אתה עצמך מסוגל להבין עד כמה שלשול המילולי שלך חסר תועלת? אתה מתחיל ב"שמור אותו" ומסיים ב"התנעה בסוע רכב אחר מעוד לא רצויה, עלולה להזיק למחשב ניהול הרכב, וזה כבכר נזק של הרבה אלפים". אז לשמור או להשתמש? 

שיגעת את רבי של הבחור, העיקר להוציא מהתחת עוד כמה מאות תוים. 

אתה מסוגל פעם אחת לענות על שאלה תכל'ס בלי להזכיר את אשתף, הבנים שלך ועצמך ורכב שכור בחו"ל לפני כמה שנים? 

 

לפות"ש. אם כבר קנית כלי שמתאים למשימה ומשמש אותך תוך כדי להקל עליך, 

 מה יש לשמור עליו? כדי שינזל ויפסיק להחזיק טעינה כי הוא ישן, אבל אף פעם לא השתמשת בו? אתה פולני?

תנסה להנות ממנו לפני שיתקלקל מעצמו. סוללות לא מחזיקות לנצח, אתה יודע. 

 

+10

איזה כייף לי :)

פורסם
לפני 2 שעות, Ahbarony כתב:

SPERIAL. אני נורא מצטער שאני כותב לך את זה, אבל אתה עצמך מסוגל להבין עד כמה שלשול המילולי שלך חסר תועלת? אתה מתחיל ב"שמור אותו" ומסיים ב"התנעה בסוע רכב אחר מעוד לא רצויה, עלולה להזיק למחשב ניהול הרכב, וזה כבכר נזק של הרבה אלפים". אז לשמור או להשתמש? 

שיגעת את רבי של הבחור, העיקר להוציא מהתחת עוד כמה מאות תוים. 

אתה מסוגל פעם אחת לענות על שאלה תכל'ס בלי להזכיר את אשתף, הבנים שלך ועצמך ורכב שכור בחו"ל לפני כמה שנים? 

 

 

קצת אגרסיבי ושלא לצורך הייתי אומר.

  • מעניין 1

166, קאפה, GTV, קופה.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

בדיוק בבוקר קיבלתי את ה- NOCO שלי😀. כבר כמה שעות בטעינה. נראה מוצר מעניין. 

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

פורסם (נערך)

ובכל זאת, אם כבר הנושא עלה,

יש איזשהו תהליך שהיצרן ממליץ  שצריך לבצע בבוסטר מדי פעם ?

הכוונה לא לטעינה שאותה ממילא אמורים לבצע או לבדוק מדי פעם. יש אפשרות גם לפריקה יזומה ? סוגים שונים של טעינות ?

(אולי אין צורך וגם זה בסדר)

עריכה אחרונה על ידי חולגי

alfa 156 2.5.

פורסם

זה מיועד בעיקר למקרים בהם המצבר סיים את חייו, ארוע שפעמים רבות מגיע בהפתעה ללא אזהרה מוקדמת.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

עם noco gb40 הנעתי כבר 14 רכבים.

טוען פעם בחצי שנה .

כמו כל סוללת ליתיום יש לה כ 1000 מחזורי טעינה בממוצע. נשארו לי 994 .

 המחיר שלו ממש לא כלכלי.

 

 

 

 

 

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 15 שעות, shugiflex כתב:

זה מיועד בעיקר למקרים בהם המצבר סיים את חייו, ארוע שפעמים רבות מגיע בהפתעה ללא אזהרה מוקדמת.

במקרה הזה למה להשתמש בבוסטר מספר פעמים במקום להחליף מצבר? די בטוח שיש מוסכים פתוחים.

  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...