Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2398 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

 

רכב: סוזוקי אלטו . (ידני)

שנה: 2011

קילומראז׳: 75 אלף

 

איך מבדילים בין המצב שחייבים דחוף להחליף קלאץ׳ לבין מצב שאפשר לנסוע איתו עוד חצי שנה/ שנה/ שנתיים?

פורסם (נערך)
הייתי מתחיל מלדווח קודם כל מה אתה מרגיש כשאתה נוסע?

 

הילוכים נכנסים\יוצאים קשה? יש חירקושים? הגז מחליק חבלק מההילוכים? סחיבה טובה?

 

0. בזמן נסיעה אני לא מרגיש משהו חריג או לא מודע לכך

 

1. אני מרגיש שסחיבה פחות טובה מפעם, במיוחד שיש עליה (אפילו מאוד מתונה). האם זה קשור לקאץ׳?

 

2. חירקושים יש קצת רק בתחילת הנסיעה (לא בטוח שזה קשור לקלאץ׳....)

 

3. הילוכים בגדול נכנסים בסדר חוז מהילוך ראשון ורוורס - לפעמים זה לא נכנס עד הסוף....

עריכה אחרונה על ידי michael_1234
פורסם

מצד שני אין שום בידוד רעשים, לכן שומעים את המנוע היטב בשביל לומר אם הסלד עולה בצורה לא פרופורציונאלית למהירות

יום טוב גם לך

פורסם
מצד שני אין שום בידוד רעשים, לכן שומעים את המנוע היטב בשביל לומר אם הסלד עולה בצורה לא פרופורציונאלית למהירות

 

אכן בידוד רעשים לא משהו :-).

 

כשאני לוחץ על הגז, במיוחד כשיש עליה (אפילו זניחה) יש רעש ומהירות לא כל כך עולה.

לוקח לפחות איזהשהו 5 - 10 שניות עד שמהירות מתחילה לעלות. ובהתחלה יש רעש ללא עליה במהירות.

פורסם

הקלאצ באלטו ידוע כאחד שמתעייף ונישחק יחסית מהר גם באופי נהיגה דיי נורמטיבי. ייתכן והקלאצ אצלך כן במצב שנחוץ החלפה..גש למישהו מבין שיעשה סיבוב וייבדוק ויאבחן.

פורסם
הקלאצ באלטו ידוע כאחד שמתעייף ונישחק יחסית מהר גם באופי נהיגה דיי נורמטיבי. ייתכן והקלאצ אצלך כן במצב שנחוץ החלפה..גש למישהו מבין שיעשה סיבוב וייבדוק ויאבחן.

 

נאמר לי כך במוסך.

(יש לי תמיד איזשהי חדשנות למוסכים כי היו מקרים שגם המליצו לעשות דברים שלא היה בהם צורך).

×
×
  • תוכן חדש...