Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2441 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפש פתרון לסימון חוטי החשמל שנמצאים במרכזייה שבתוך פנס האופנוע (מה לעשות, אופנוע ישן).

אני בונה לו צמה חדשה, יש לי את כל סוגי החוטים ובעובי הרצוי, אבל כולם בשני צבעים בסך הכל.

אזיקוני שילוט קצת מסורבלים לי - יש פתרון או רעיון אחר?

בעצם אני צריך לכתוב על כל סימון אות או מספר.

תודה.

פורסם

אתה יכול לקנות מדבקות צבעוניות לילדים ולעטוף איתן (להדביק) את הכבל. כשהמדבקה נדבקת לעצמה היא מחזיקה מאוד חזק. אם כמות הצבעים בדף מדבקות לא מספיקה, כמובן תוכל גם לרשום עליהן מספר לפני ההדבקה.

עשיתי את זה כשהשחלתי חוטים לרמקולים היקפיים כדי לדעת לאיזה יציאה ברסיבר לחבר כל חוט.

פורסם

אם אתה מירושלים קפוץ אליי לחנות ותעשה לך מדבקות עם מכונה כמו שהציע איילי23. תוכל לרשום מה שתירצה ממספר עד משפט.

אני מעריך שלא תשתמש יותר מ30-50 ס"מ של סרט.

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

פורסם

תודה רבה לכולכם, מעריך את הזמן והרצון לעזור.

אלכס - רעיון נחמד!

לגבי המכונה, עכשיו כשאני זה - יש לי חבר שיש לו כזו אצלו בעבודה. הוא יכין לי את המדבקות הבודדות שאני צריך.

שוב תודה.

×
×
  • תוכן חדש...