Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פז'ו 208 שנת 2016 - מספר שאלות


Random
שימו לב! השרשור הזה בן 1644 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

השרשור שלך לא רלוונטי ואני לא מתכוון לקרוא אותו.

מנהל השירות בהתחלה ניסה להתמם שהוא לא מכיר שום בעיה עם הרצועה, התעקשתי שיבדקו כל עוד הרכב במוסך. חזר אלי בגמר הטיפול עם מה שכתבתי למעלה.

אמר לי לחזור כמה חודשים לפני תום האחריות ושההחלפה מצריכה יומיים עבודה.

כנראה סיבן אותך.

 

באיזה מוסך? הוא אמר לך/ראית מה בדיוק עשה? חוץ מאורן ומגבע שמכירים את הבעיה מקרוב קשה לי להאמין שיש מוסכים אחרים בארץ שמודעים לה, וגם מציעים בדיקה בחינם. במוסך "רגיל" פירוק האגן יעלה לפחות 300 ש"ח (לפני מע"מ), וכמו שגל אמר, במוסך מורשה לובינסקי בטח שלא יעשו את זה.

 

והרי ברור שהוא יגיד לך "להגיע לפני תום האחריות" (יוכל לנפנף אותך שוב ממש לפני שהאחריות פגה) ו"תגיד שהנורה נדלקת לסירוגין" (מהנסיון שלי הם אומרים שכל עוד היא לא דולקת אין להם מה לעשות ולהגיע אליהם שוב כשהיא דולקת). גם אתה הראשון שאני שומע שמקבל הבטחה (!) מהמוסך שהרצועה תוחלף במסגרת האחריות (כי עד עכשיו לובינסקי מתנערים מהעניין). והשרשור של גל מאוד רלוונטי, לך ולכל בעלים של 208.

 

אגב, גם בנסועה נמוכה הרצועה יכולה להגיע למצב של התפוררות (ראיתי עדויות לרצועה שהוחלפה גם ב13K ק"מ ומטה, ומצד שני, לרצועה שעשה עשרות אלפים רבים של ק"מ ונראית כמו חדשה).

אגב2, להחליף את הרצועה לוקח כמה שעות, לא יודע מאיפה הוא הגיע ליומיים עבודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב 3, אני במקומכם הייתי מחליף מוסך בלי לחשוב פעמיים.

נראה לי שלא אני "סובנתי", אלא מישהו אחר.

במורשה בפ"ת הכירו את הבעיה ואף הסכימו לבצע את ההחלפה לאחר שהבינו שאני מכיר את הבעיה וממש לא מתכוון לוותר על החלפה במסגרת האחריות.

אני בכל מקרה מתכוון לקבל מהם אישור בתום האחריות שהם מכירים את העניין ושהם יישאו בתוצאות אם ייסרבו לבצע את ההחלפה. בשביל זה, אם צריך, יש גם עורכי דין שיידעו לטפל בעניין. אני לא פראייר ואני לא אשלם על החלפת רצועת טיימינג אחרי 20K ק"מ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנצל את השרשור:מישהו מכיר אם הבעיה של רצועת הטיימינג קיימת גם בדגמי הדיזל של ה-208?

 

לא קיימת בדיזל. בדיזל הרצועה רגילה שאין לה כל קשר למערכת השמן.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנהל המוסך שאמר לך לבוא ולהגיד שנורת תקלה נדלקת לסירוגין שכח להגיד לך שכשתכניס את הרכב למוסך עם תלונה כזאת יקחו אותו לאיש דיאגנוסטיקה שיחבר סורק ויראה שאין שום תקלה בהסטוריית תקלות.

 

גם כשיוצאים קוד תקלה והוראות יצרן להחליף רצועה (בשרשור שאתה לא רוצה לקרוא) לובינסקי לא רוצים לעשות את זה או לבדוק אז ספק גדול איך הם יסבירו החלפה כזאת כשאין קוד תקלה. אחריות היא של היצרן ולא של היבואן.

 

 

״

אני לא פראייר ואני לא אשלם על החלפת רצועת טיימינג אחרי 20K ק"מ.״ - במקרה הזה עדיף לך להיות חכם ולא צודק. הדבר שצריך לעניין אותך הוא תקינות הרכב ולא להגרר להוצאות גדולות (מנוע, טורבו, ...). במקרה שלי הלכתי למוסך גבע לבדוק את הרצועה (חינם) ולהחליף אותה אחרי שנתתי צ׳אנס ענק ללובינסקי - פניות למוסך, שירות לקוחות, הרכב היה אצלם 4 ימים ולא עשו כלום חוץ מלקחת כספים על דיאגנוסטיקה ושיחררו אותי לנסוע עד שתדלק שוב תקלה. דרך אגב, בסוף שלחתי ללובינסקי ולמוסך צילומים של הממצאים והחשבונית של גבע והצלחתי להוציא מהם זיכוי של עלות קיט הטיימינג, הם כנראה איפהשהו פוחדים מתביעה ייצוגית.

עריכה אחרונה על ידי galbh
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז בואו נתאחד כל בעלי הרכבים שסבלו מהרצועה המתפוררת והיו צריכים להחליף אותה בגלל ההתפוררות(אצלי הייתי צריך להחליף ב80 אלף ק״מ) ונתבע אותם יצוגית כדי לקבל זיכוי..

Peugeot 5008 1.6T Active 2020

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מתעלק על השרשור:

מישהו מכיר מוסך אמין ומומחה רכבי פיגו באזור עפולה/נצרת/רמת ישי?

 

אני נסעתי מחיפה למוסך גבע בתל אביב. לנושא מיוחד כמו הרצועה זה היה שווה, לטיפולים רגילים לא חושב שאעשה את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני נסעתי מחיפה למוסך גבע בתל אביב. לנושא מיוחד כמו הרצועה זה היה שווה, לטיפולים רגילים לא חושב שאעשה את זה.

 

אני שואל לצורך טיפולים שוטפים כלליים ולא משהו מיוחד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יודע שיש מוסך שנקרא "מוסך הצרפתיות" או משהו קרוב ליד מרכז המזון "מרכזה"

 

שמעתי שהם טובים, לא מכיר אותם אישית, זו המלצה חדשה שגם אני קיבלתי ממישהו שאני סומך עליו, שכנראה שאבדוק אותו בקרוב אם לא אמצא פתרון לבעיה שיש לי ברנו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מתעלק על השרשור:

מישהו מכיר מוסך אמין ומומחה רכבי פיגו באזור עפולה/נצרת/רמת ישי?

המוסכים הבאים נחשבים/קוראים לעצמם מומחים:

 

עפולה

״מוסך מונזה״ (מורשה יבואן לשעבר)

 

נצרת

יש את המוסך המורשה

ואת ״המוסך הצרפתי״ בנוף הגליל (נצרת עילית)

 

רמת ישי

״מוסך עדנאן ותאמר״

 

בשביל טיפולי שמן אתה לא חייב מומחה או מורשה לדעתי...

ט.ל.ח

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב 3, אני במקומכם הייתי מחליף מוסך בלי לחשוב פעמיים.

נראה לי שלא אני "סובנתי", אלא מישהו אחר.

במורשה בפ"ת הכירו את הבעיה ואף הסכימו לבצע את ההחלפה לאחר שהבינו שאני מכיר את הבעיה וממש לא מתכוון לוותר על החלפה במסגרת האחריות.

אני בכל מקרה מתכוון לקבל מהם אישור בתום האחריות שהם מכירים את העניין ושהם יישאו בתוצאות אם ייסרבו לבצע את ההחלפה. בשביל זה, אם צריך, יש גם עורכי דין שיידעו לטפל בעניין. אני לא פראייר ואני לא אשלם על החלפת רצועת טיימינג אחרי 20K ק"מ.

 

With all due respect, מאמין שלי ולגל (ולחברי פורום נוספים) יש *מעט* יותר קילומטראז' (תרתי משמע) עם לובינסקי וההתנהלות שלהם.

 

להאמין שתקבל "אישור" כלשהו על כך שהמוסך לוקח אחריות על רכיב כלשהו מעבר לאחריות זה נאיביות במקרה הטוב. עם זאת, יותר מאשמח (באמת) שתעדכן אם אכן קיבלת אישור כזה, מאמין שזה יכול לעזור רבות לבעלים נוספים של 208 (ו308, וכל בעלים של רכב עם מנוע PureTech 1.2 בעצם).

 

לגבי עניין של תביעה ייצוגית - עד כמה שאני יודע, זה משהו שאכן מתחיל לקרום עור וגידים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המוסכים הבאים נחשבים/קוראים לעצמם מומחים:

 

עפולה

״מוסך מונזה״ (מורשה יבואן לשעבר)

 

נצרת

יש את המוסך המורשה

ואת ״המוסך הצרפתי״ בנוף הגליל (נצרת עילית)

 

רמת ישי

״מוסך עדנאן ותאמר״

 

בשביל טיפולי שמן אתה לא חייב מומחה או מורשה לדעתי...

 

תודה

צודק שלא חייב מומחה או מורשה אבל כן חייב מוסך אמין כי היה מקרה לאדם שאני מכיר שרכש רכב משומש שהסוכנות מכרה לאחר שהבעלים הקודם התקדם לרכב חדש (יבואנים שונים) ולאחר מכן הוציא היסטוריית טיפולים ממוסך היבואן של הרכב שעל פניו מסתבר שהרכב טופל לפי הספר אבל בטיפול הבא הוא טיפל במוסך מורשה רגיל וגילה שהשמן לא הוחלף הרבה זמן (יותר משנה). במקרה שלו לא היה רכב אירופאי רגיש לתחזוקה לקויה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא חייב מוסך מומחה אבל -

צריך למלא שמן בתקן ויש רק שני שמנים כאלה.

כלומר, צריך שיזמינו שמן כזה למוסך או להגיע עם השמן.

והייתי דורש מהמסך את שארית השמן, גם כדי שיהיה לי וגם ככה מוודא ששמו את השמן הנכון.

לחילופין ממליץ להגיע עם השמן ושירשמו איזה שמן מזגו בפירוט טיפול המודפס.

בנוסף הרכב רגיש לעודף שמן. ככה שמזיגה רשלנית נגרום נזק. צריך לדעת כמה נכנס במנוע. מוסך אוהב למזוג זריז ולהעיף את הרכב מהליפט. כנ"ל גם תוספי שמן שמוסכים אוהבים לדחוף, יגרמו לנזק.

ההמלצה האישית שלי זה לפצל בין טיפול ברקסים לשוטף ורק את השמנים לעשות בלובינסקי.

יש מצב שיכול לצאת טיפול שהוא רק החלפת שמן ופילטר מזגן ועוד עלות עבודה.

שימו לב שצריך כל שנתיים להחליף פילטר אוויר וגם רצועת אביזרים להחליף כל קמ לא מאוד גדול.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1644 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...