Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2496 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפי הכתבה הזאת, הלוגו של חברת פולקסווגן יזכה לעיצוב מחודש שייחשף בעוד כמה שבועות. המטרה של היצרנית: להתנתק מהדי פרשת דיזלדגייט ולהדגיש את הכיוון החשמלי שבו בחרה היצרנית.

 

בדיקה זריזה אצל הדוד גוגל מעלה שהסמל הוחלף כבר 9 פעמים, בממוצע כל 8 שנים, אז כנראה יש לנו שוב עניין עם חדשות שולל (Fake news).

 

המילה "הוחלף" קצת חזקה מדי במקרה הזה, כי כפי שאפשר לראות בתמונה שצירפתי השינוי ברוב המקרים איננו גדול במיוחד:

vw_logo.jpeg

 

כמו העיצוב של הגולף, יש לשער שגם העיצוב החדש של הסמל יהיה דומה מאוד לקודמיו.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

אני בספק אם קיים יצרן עקבי יותר בסמל. אולי מרצדס? תשמע, אותו סמל בדיוק החל מ-1939, אפילו שמרו על אותו רווח בין ה-v ל-w, וכל הזוויות נותרו זהות.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם (נערך)

פורד עם כמעט אותו לוגו משנת 1927 , לפני זה הוא רק היה בצבע שחור

 

אלפא רומיאו עם לוגו מאוד דומה משנת 1910 , עם שינוי קטן בצבע ב 1946

Sent from ...

עריכה אחרונה על ידי YaronNahum

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

הממ...

זה לא שאני לא מכיר את ההיסטוריה המכוערת של החברה אבל זו הפעם הראשונה שנתקלתי בסמל המקורי עם צלב הקרס המשופצר.

פורסם

הסמל שלהם מ1937 בכלל לא בנוי על צלב קרס.

 

רק אומר

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
הממ...

זה לא שאני לא מכיר את ההיסטוריה המכוערת של החברה אבל זו הפעם הראשונה שנתקלתי בסמל המקורי עם צלב הקרס המשופצר.

 

אתה מודע לזה שצלם קרס (וגם מגן דוד אגב, אלף אלפי הבדלות) הם סמלים אשר לקוחים מהתרבות ההינדואיסטית? הרבה מאד זמן לפני שקיבלו את המשמעויות המודרניות?

 

אגב, אני חושב ששברולט הם הכי עקביים עם הסמל שלהם.

פורסם
הסמל שלהם מ1937 בכלל לא בנוי על צלב קרס.

 

רק אומר

 

בודאי שכן, יש לך שם כנפיים שמעוצבים כצלב קרס וזה לא רק אני שרואה את זה:

https://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen#/media/File:VW_logo_during_the_1930s.svg

"VW logo during the 1930s, initials surrounded by a stylized cogwheel and swastika wings"

 

אתה מודע לזה שצלם קרס (וגם מגן דוד אגב, אלף אלפי הבדלות) הם סמלים אשר לקוחים מהתרבות ההינדואיסטית? הרבה מאד זמן לפני שקיבלו את המשמעויות המודרניות?

כן, אבל פה לא מדובר על הוצאה של הסמל מההקשר שלו. זו חברה שהוקמה על ידי "חזית העבודה הגרמנית", ארגון העובדים שהוקם ע"מ לאגד את פועלי גרמניה הנאצית.

צלב הקרס בסמל של פולקסווגן לא מייצג "רוחניות הינדית" אלא נאציזם בגרסה הכי גרמנית סליזית/"ארית טהורה"/היטלראית וכו וגם גלגל השיניים בסמל לקוח מהסמל של "חזית העבודה הגרמנית".

פורסם

גם לא כזה מזמן הם עשו ניסוי עם גז וקופים :-o

אני כל כך מאוכזב מעצמי שלא מצאתי בדיחה עם בני אדם, קופים ושאר המשפחה המורחבת

פורסם

הייתי ציני כמובן, כולנו יודעים למי אנחנו חייבים "תודה" על החיפושית.

 

דוד שלי ניצול שואה, נהג למעלה מ20 שנה על אותה החיפושית, למה? כי זה אוטו טוב אז למה לא? :-P

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אין יצרן שלא מבצע אבלואציה כלשהי עם הלוגו שלו. ריענון עיצובי קל בד"כ קורה כל מספר שנים.

 

פורד עם כמעט אותו לוגו משנת 1927 , לפני זה הוא רק היה בצבע שחור

 

אלפא רומיאו עם לוגו מאוד דומה משנת 1910 , עם שינוי קטן בצבע ב 1946

Sent from ...

אני חולק עליך לגבי אלפא. הסמל השתנה לא מעט. שינויי צבעים, כיתוב Milano ועוד. במוזיאון של אלפא יש קיר שמכיל 7-8 סמלים שלהם.

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם
אתה מודע לזה שצלם קרס (וגם מגן דוד אגב, אלף אלפי הבדלות) הם סמלים אשר לקוחים מהתרבות ההינדואיסטית? הרבה מאד זמן לפני שקיבלו את המשמעויות המודרניות?

 

aEgG44G_460swp.jpg

Kia Niro 2018 | Honda civic 94 MT

×
×
  • תוכן חדש...