Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ב.מ.וו חושפת מתיחת פנים לX1


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2579 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כארבע שנים לאחר שהדגם עלה על הכביש, וכיומיים לאחר שחשפה את האחות הקטנה סדרה 1 החדשה, חשפה ב.מ.וו את הX1 מתוחת הפנים.

חיצונית השינוי הבולט הוא הגריל כליות הענק שהחברה מאמצת בכל הדגמים האחרונים שלה, ובנוסף עודכנו הפנסים האחוריים והקדמיים, פנסי הערפל, הפגוש הקדמי, ובתי המראות צד מקרינות מעתה לוגו בפתיחת הדלתות.

בתא הנוסעים תמצאו מערכת מולטימדיה (iDrive) מעודכנת יותר, אך גודל המסך הבסיסי נותר על 6.5 אינץ׳, כאשר מסכים גדולים יותר בגודל 8.8, ו10.25 מגיעים כאופציה, או כסטנדרט בדגמים יקרים יותר. גם הריפודים וחומרי הגימור עודכנו ושודרגו.

החדשות היותר מעניינות הן שגרסת פלאג-אין שעד כה נמכרה רק ברוסיה תגיע גם לשוק העולמי כולל אלינו כנראה בשנה הבאה מתישהו (הייצור יחל בסוף הרבעון הראשון 2020). את הxDrive25e מניעים מנוע בנזין 125 כ״ס ומנוע חשמלי בהספק 95 כ״ס וטווח מוצהר של 50 ק״מ.

כל שאר המנועים עברו רענון כדי לעמוד בתקנים האירופיים החדשים.

 

4bb20d51803eeeaccc364217b9e9a9c4.jpg

 

c38b1fcf150cab57599b1993cf25480c.jpg

 

bd219de8aec3a8a65bc1187b943f7314.jpg

 

bab689d36d5778385a8425edf6f19236.jpg

 

a7adabe89025aeaf6804b84f49822dcb.jpg

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

פאק - יונדאי I30 CROSS - בדיוק מה שהיה חסר להם.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

הם פשוט טעו עם הגריל הזה.

לX7 זה מגניב

לסדרה 7 זה עוד היה נסבל

ואז פתאום בסדרה 1 ועכשיו זה... פשוט כיעור.

לדעתי הם בכיוון לא טוב עם המכוניות הקטנות היותר. מקווה שאני טועה..

×
×
  • תוכן חדש...