Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2597 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם !

 

מתלבט בימים אלו על רכישת רכב חסכוני בדלק,בתקציב שלי שני הדגמים ( מיצובישי אטראז' הונדה אינסייט ) מאוד רלוונטים אבל אני גר בירושלים ואפילו בשכונה שלי יש גבעות שלא מעט רכבים זוחלים אותן.

שני הרכבים לא קטנים ונעים סביב ה 89 כ"ס , קג"מ : 12\4500 (הונדה) ,10\5000 ( מיצובישי).

 

אני מחפש לשמוע מבעל ניסיון את חוות דעתו על נהיגה בירושלים על הדגמים הללו ,אם במקרה מדובר על מיצובישי אטראז' 2012 או הונדה אינסייט 2\2011 זה ממש בול בישבילי .

 

 

מודה מראש :)

פורסם

אף אחת מהן.

האטראז' ללא ספק אחת מהמכוניות הכי גרועות שנהגתי עליהן, הסחיבה לא משהו, לא נוחה, רועשת, איכות הרכבה נמוכה, לא נבחנה במבחני ריסוק.

האינסייט סובלת מבעיות של צריכת שמן במנוע לפי מה שדיווחו כאן בפורום.

 

יש לי ניסיון עם האטראז' בנהיגה בעליות ובמישור, לא ממליץ.

 

רוצה חסכוני וסוחב כמו שצריך בעליות בירושלים? חפש לעצמך רכב עם מנוע טורבו דיזל.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

+1

זאת נבלה וזאת טריפה.

תרשום בבקשה מה התקציב, כמה אנשים צפויים לנסוע ברכב (ומה הגילאים שלהם), כמה קילומטרים בשנה הרכב צפוי לנסוע.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

הייתי קונה חמור ולוקח אותו איתי על הגב. עדיף.

גם אם היו משלמים לי לא הייתי נוגע במיצובישי אטראז'.

עומר :-)

פורסם
+1

זאת נבלה וזאת טריפה.

תרשום בבקשה מה התקציב, כמה אנשים צפויים לנסוע ברכב (ומה הגילאים שלהם), כמה קילומטרים בשנה הרכב צפוי לנסוע.

 

תודה על המענה !

תקציב : 20-30K

לרוב נהג\ת יחיד (60+) גג 3 אנשים ברכב .

רוב הנסיעות עירוניות

15-17K קילומטר בשנה

עדיפות לרכב קטן סוג B , סופר מיני וכדומה אך זה בתחתית טבלת העדיפויות ( יותר חשוב "אמינות" וצריכת דלק )

פורסם

היתה אצלי אינסייט 2011 מהליסינג, לפני כשמונה שנים ולמשך שלוש, מכיר בהווה אטראז' שנמצאת כת"ש אצל בן משפחה, אז למרות המרחק בזמן מהראשונה, פשוט אין להשוות ומשום בחינה שהיא. ולא שהאינסייט היא מלאכת מחשבת מוטורית כמו שהאטראז' היא די להיפך. בכל מקרה האינסייט דנן שהיתה מש.י. 2011 גילתה אמינות מושלמת בכל התקופה עד שחזרה לחברת הליסינג עם 80K ק"מ מאחוריה, נסעה בכלל לא רע, גם אם מעט קשיחה, והיתה מרווחת חסכונית ועם כסאות מצוינים והגה בכלל לא רע. בכל מקרה דבר אחד משותף יש לשתיים והוא רעש המנוע בלחיצה כבדה על הגז, ככה זה גיר רציף.

פורסם
היתה אצלי אינסייט 2011 מהליסינג, לפני כשמונה שנים ולמשך שלוש, מכיר בהווה אטראז' שנמצאת כת"ש אצל בן משפחה, אז למרות המרחק בזמן מהראשונה, פשוט אין להשוות ומשום בחינה שהיא. ולא שהאינסייט היא מלאכת מחשבת מוטורית כמו שהאטראז' היא די להיפך. בכל מקרה האינסייט דנן שהיתה מש.י. 2011 גילתה אמינות מושלמת בכל התקופה עד שחזרה לחברת הליסינג עם 80K ק"מ מאחוריה, נסעה בכלל לא רע, גם אם מעט קשיחה, והיתה מרווחת חסכונית ועם כסאות מצוינים והגה בכלל לא רע. בכל מקרה דבר אחד משותף יש לשתיים והוא רעש המנוע בלחיצה כבדה על הגז, ככה זה גיר רציף.

 

 

תודה רבה על הסקירה :)

אני מניח שיש המון פרמטרים שיכולים לקבוע מדוע היא מתחילה לבלוע שמן חוץ מפאק מולד .

אני מעדיף חסכונית על מהירה (בטוח שזה יעציב את חלקכם )..

פורסם
אם ידני בא בחשבון הייתי קונה פיגו 208 ידנית בלי לחשוב פעמיים.

תמורה מעולה למחיר, בטיחותית חסכונית ונחשבת לאמינה.

 

אני מחפש אוטומט.

פתחתי פוסט חדש על החיפוש שלי

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?672984-%D7%9E%D7%97%D7%A4%D7%A9-%D7%A8%D7%9B%D7%91-%D7%A2%D7%93-30K

 

נתראה שם

פורסם

עכשיו כולם יקטלו אותי: 3 שנים נהגתי על שברולט קרוז שנת 2012 השכרה לשעבר מנוע 1.6, פרט לצינורית מים שהתפוצצה לי וגם זה עקב בלאי לא נתקלתי בתקלות הרכב הפגין אמינות מופלגת,צריכת דלק סביב 1:10 ,אחזקה סבירה

פורסם
תודה על המענה !

תקציב : 20-30K

לרוב נהג\ת יחיד (60+) גג 3 אנשים ברכב .

רוב הנסיעות עירוניות

15-17K קילומטר בשנה

עדיפות לרכב קטן סוג B , סופר מיני וכדומה אך זה בתחתית טבלת העדיפויות ( יותר חשוב "אמינות" וצריכת דלק )

 

 

אפשרות אחת שעונה על הדרישות היא פריוס, בתקציב הזה תוכל למצוא אחת דור 2 מ 2008-2009 שמשמעותית עדיפה על האינסטייט בכל מובן אפשרי ואם טיפה תגדיל תקציב תוכל אפילו לעלות לדור 3 2010-2011

אם מספיקה לך סופר מיני אתה יכול ללכת על 207 ידנית.

 

(על האטרג' אין מה לדבר הייתרון היחידי שלו זה שאפשר להשיג אותו בגרושים מאנשים שמתים להפתר ממנו)

פורסם
הייתי קונה חמור ולוקח אותו איתי על הגב. עדיף.

גם אם היו משלמים לי לא הייתי נוגע במיצובישי אטראז'.

 

עם חמור על הגב אתה תעלה מהר יותר את העליות של ירושלים.

 

רכב גרוע ,חלש,רועד, מרעיש ומביש .

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

×
×
  • תוכן חדש...