Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2613 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

איזה גודל של דירה אתה מחפש? מה אתה מחפש בסביבה חוץ מ"אוכלוסיה אקדמאית"?

 

נושא הזיהום בכלל בעייתי, השאלה היא לפי מה אתה מודד ומה מקורות המידע שלך. הידעת כי לפי מחקרים של האו"מ חיפה פחות מזוהמת מתל אביב?

 

גם נושא ה"נוף לים" מתעתע, דירה עם נוף היום יכולה להחסם מחרתיים. וזה נכון לא רק בחיפה.

 

מהל מקום, להערכתי אתה בהחלט יכול למצוא את מבוקשך באזורים כמו סביוני דניה, אפילו רמת גולדה במצבים מסויימים (תלוי במיקום המדוייק ובגודל הדירה). כלומר, צריך הרבה אורך רוח ונכונות לפגוש מתווכים רבים. תתחיל במעקב אחר המודעות ביד 2 ובמדל"ן.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

סיפור מהחיים

 

שני זוגות הורים של חברים מחליטים לקנות דירה של 3 חדרים סוף שנות ה 50 .

 

אחד רוכש ברחוב הלל או מסדה משלם X לירות השני מחליט על מקום יותר נידח רוכש בשדרות הצבי ב X מינוס 40%.

 

שדרות הצבי אחד הרחובות היותר יפים בחיפה לטעמי.

 

היום הדירה בשדרות הצבי עולה כפול מזו של רחוב מסדה/הלל.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
אפילו בתור תושב יקנעם, האשכול הזה מעניין בטירוף..

מתעלק ומוסיף שאלה למומחים כאן, עבור 1.5 מיליון לדירה מול נוף ים, אוכלוסיה אקדמית וזיהום נמוך יחסית, יש מה לחפש בחיפה? יש ערים אחרות שעדיפות אולי (זכרון, עתלית וכו')?

 

אתה יכול כנראה למצוא משהו כזה בנאות פרס, זו שכונה שצמודה למת"מ שגרים בה הרבה מאוד הייטקיסטים ומהקומות הגבוהות בהחלט יש נוף לים (שנמצא מרחק הליכה).

החסרון הוא שהיא צמודה לא רק למת"מ אלא גם לאצטדיון סמי עופר על כל המשתמע מכך.

פורסם

נאות פרס מאד מבוקשת ויחסית יקרה.

 

לזכות עירית חיפה ומשטרת ישראל יאמר שבזמן ארועי שיא באצטדיון התנועה מנוהלת למופת. אבל זה לא מובטח לעתיד.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לא ממליץ על נאות פרס. ביום של משחק אתה בעוצר. גן משחקים חדש ומושקע, אבל צמוד למרפסות של הבתים. עמוס שם בשבתות, כולל רעש ולכלוך. בלילות החופש הגדול צפוי רעש מחבורות של נערים.

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם
אפילו בתור תושב יקנעם, האשכול הזה מעניין בטירוף..

מתעלק ומוסיף שאלה למומחים כאן, עבור 1.5 מיליון לדירה מול נוף ים, אוכלוסיה אקדמית וזיהום נמוך יחסית, יש מה לחפש בחיפה? יש ערים אחרות שעדיפות אולי (זכרון, עתלית וכו')?

 

אין חיה כזו בזכרון 1.5 מיליון עם נוף לים. תכפיל בשלוש-ארבע, או תמציא מכונת זמן ותחזור אחורה שלושים שנה.

 

אין בזכרון הרבה בניה רוויה למגורים, וממה שיש, 1.5 מיליון יספיקו אולי לדירה בשיכונים המחורבנים (שחלקם עובר עכשיו תמ"א או פינוי-בינוי או השד יודע מה). חלומות זכרון כבר עברה את רמת המחירים הזו.

 

מעבר לכך, זכרון בעיניי מקום נהדר, זה כנראה היישוב הכי קרוב למדינת גדרה-חדרה שעדיין יש לו אופי קצת כפרי. צריך לתת את הדעת על נושא הקישור התחבורתי ולבדוק שמתאים, כמו כן על החסרונות המובנים שבמגורים ביישוב קטן.

חזיר דיזל

פורסם
כמו כן על החסרונות המובנים שבמגורים ביישוב קטן.

 

כמו למשל

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

נגישות למבחר חנויות, סופרמרקטים, קופות חולים, בתי חולים, שירותים ממשלתיים, תרבות וכו' - דברים שעשויים להיות חשובים במידה שונה לאנשים שונים בתקופות שונות בחייהם. אני רק מציין זאת באופן כללי - לי לא היה חסר בזכרון כלום.

חזיר דיזל

פורסם
אפילו בתור תושב יקנעם, האשכול הזה מעניין בטירוף..

מתעלק ומוסיף שאלה למומחים כאן, עבור 1.5 מיליון לדירה מול נוף ים, אוכלוסיה אקדמית וזיהום נמוך יחסית, יש מה לחפש בחיפה? יש ערים אחרות שעדיפות אולי (זכרון, עתלית וכו')?

 

בכדי לקנות בחיפה ברמת שכונה מקבילה ליקנעם צריך להוסיף היום המון כסף, וזה לא שאני לא משתעשע מדי פעם במחשבה הזאת, ונוטש אותה כל פעם, במיוחד היום אחרי שפתחו את המנהרות ועל אחת כמה וכמה כשאמורים להוריד את רמזור הכלא בקרוב. שיעור הפקקים ירד באופן מדהים, ורק היציאה מהעיר עוד דופקת את העסק קצת.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
לא ממליץ על נאות פרס. ביום של משחק אתה בעוצר. גן משחקים חדש ומושקע, אבל צמוד למרפסות של הבתים. עמוס שם בשבתות, כולל רעש ולכלוך. בלילות החופש הגדול צפוי רעש מחבורות של נערים.

 

תוסיף לזה את הצפיפות המטורפת של הבניה, רבי קומות ממש אחד על השני. הסיבה היחידה לגור שם זה קרבה למת"מ ולרכבת.

 

מעבר לכך, זכרון בעיניי מקום נהדר, זה כנראה היישוב הכי קרוב למדינת גדרה-חדרה שעדיין יש לו אופי קצת כפרי

 

אני חושב שגם יקנעם עונה להגדרה הזו והיא זולה משמעותית.

פורסם
כמו כן על החסרונות המובנים שבמגורים ביישוב קטן.

 

ממש עכשיו אנחנו בשיא ההכנות לקראת מעבר ממושב בעמק יזרעאל לחיפה.

החיים במושב טובים ושקטים אבל הילדים הגיעו לגיל שבו אנחנו רוצים לתת להם אפשרות לחינוך טוב יותר ממה שמציע העמק, ואת זה מצאנו רק בעיר הגדולה.

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם
בכדי לקנות בחיפה ברמת שכונה מקבילה ליקנעם צריך להוסיף היום המון כסף, וזה לא שאני לא משתעשע מדי פעם במחשבה הזאת, ונוטש אותה כל פעם, במיוחד היום אחרי שפתחו את המנהרות ועל אחת כמה וכמה כשאמורים להוריד את רמזור הכלא בקרוב. שיעור הפקקים ירד באופן מדהים, ורק היציאה מהעיר עוד דופקת את העסק קצת.

 

ליקנעם (וגם לזכרון) נגישות תחבורתית מצויינת למי שלא חי ביוממות לאזור המרכז, קרי, עובד או מסתובב באזור חיפה ו/או הצפון.

חזיר דיזל

פורסם

לזכרון נגישות מצוינת גם למי שיומם במרכז, כי הנסיעה לבנימינה קצרצרה. ליקנעם פחות, כי הנסיעה לבנימינה + חניה זה כבר כחצי שעה.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

בשביל להחנות ברכבת בנימינה אתה צריך להחנות בזכרון. מגרשי החניה שם מפוצצים

 

אבל יש אוטובוסים מזכרון לבנימינה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש


×
×
  • תוכן חדש...