Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2612 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
עתלית? טירת הכרמל?

 

עתלית לא רעה וכמה וכמה חיפאים שאני מכיר עברו לשם. טירת כרמל מעניינת בגלל הבניה החדשה הרבה, אבל צריך לראות איך היא תתפתח מבחינת אוכלוסיה. החלק הותיק שלה לא מהמושכים בארץ.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
עתלית לא רעה וכמה וכמה חיפאים שאני מכיר עברו לשם. טירת כרמל מעניינת בגלל הבניה החדשה הרבה, אבל צריך לראות איך היא תתפתח מבחינת אוכלוסיה. החלק הותיק שלה לא מהמושכים בארץ.

אני מחזיק באותו רושם כמו שלך לגבי שני המקומות..

תראה זה לא שרע ביקנעם, רוב האוכלוסיה מצויינת ומשכילה באזור הביג ומעלה, הבעיה מתחילה כשרוצים לצרוך תרבות, שירותים ממשלתיים, לימודים אקדמיים, לפגוש אנשים קצת יותר בורגנים, הכל מצריך עליה לעיר הבירה של יקנעם - חיפה.

טירה נמצאת באזור מעולה - צד אחד הכרמל המדהים, צד שני הים התיכון במרחק יריקה, צמודה לאזור תעסוקה מצויין המת"מ ולעיר גדולה, המחירים עוד לא השתגעו - הבעיה היא החלק הותיק של האוכלוסיה, אם אין לך ביטחון בעיר בה אתה חי זה לא שווה כלום.

עתלית - חוף מעולה במרחק הליכה, מחירים סבירים, מדובר כנראה בעיר שברמת ההתפתחות דומה למה שיקנעם הייתה לפני עשור בערך.

מהרושם שלי עיר של ים - בית וזהו.

פורסם
תראה זה לא שרע ביקנעם, רוב האוכלוסיה מצויינת ומשכילה באזור הביג ומעלה, הבעיה מתחילה כשרוצים לצרוך תרבות, שירותים ממשלתיים, לימודים אקדמיים, לפגוש אנשים קצת יותר בורגנים, הכל מצריך עליה לעיר הבירה של יקנעם - חיפה.

 

מסכים לכל, חוץ מהקטע של אנשים יותר בורגנים. אבל זה לא באג, זה פיצ'ר, זה בדיוק הקטע של לחיות בעיר קטנה ולא בעיר מחוז. זה לא יכול להיות אחרת.

 

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

כשרוצים לקנות דירה, בודקים מה חשוב לקונים בסולם* מ- הכי חשוב ל- לא כל כך חשוב, ובשקלול של תקציב, אפשר לבצע בחירה הכי טובה.

 

[*לפי 10-15 פרמטרים]

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם
כשרוצים לקנות דירה, בודקים מה חשוב לקונים בסולם* מ- הכי חשוב ל- לא כל כך חשוב, ובשקלול של תקציב, אפשר לבצע בחירה הכי טובה.

 

[*לפי 10-15 פרמטרים]

 

הבעיה לא איך לבחור, אלא המידע הקיים על אזור x

פורסם

אינדיקציה לא רעה אפשר לקבל מהקבוצה של השכונה בפייסבוק ומהוואטסאפ השכונתי , אם יש.

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!


×
×
  • תוכן חדש...