Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2637 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

IMG_20190409_155038.jpgIMG_20190409_155013.jpgIMG_20190409_155017.jpgIMG_20190409_155023.jpgIMG_20190409_155028.jpgIMG_20190409_155034.jpg

 

זה צמיג של וויקינג 2 הגלגלים האחוריים, הקדמיים חדשים, האחוריים לא החלפתי ככה קיבלתי את האוטו כשקניתי לפני שנתיים



יש סדקים כמו שאתם רואים השאלה אם אפשר לנסוע ככה או זה כבר חמור

לגבי התאריך כתוב שזה משנת 2014 אבל אני לא יודע אם זה שלפני קנה את הצמיג כשהוא שוכב במדף שנה או שזה על האוטו באמת מ 2014

כי לא נראלי צמיג מחזיק ככה הרבה שנים.

תודה רבה לעוזרים

פורסם

זה לפח!

תקנה צמיגים נורמליים, מחברה ידועה. לא חייב צמיגים יקרים, falken ze914 מספיק טובים.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
זה לפח!

תקנה צמיגים נורמליים, מחברה ידועה. לא חייב צמיגים יקרים, falken ze914 מספיק טובים.

 

זה דווקא צמיגים טובים

5 וחצי שנים בחזיקו יפה בלי בעיות

פורסם
זה דווקא צמיגים טובים

5 וחצי שנים בחזיקו יפה בלי בעיות

הצמיג לא נמדד רק לפי כמה זמן הוא החזיק.

 

תלוי מאוד גם כמה קילומטרים עברת והאם האוטו חנה רוב הזמן בשמש או בצל.

 

 

פורסם
הצמיג לא נמדד רק לפי כמה זמן הוא החזיק.

 

תלוי מאוד גם כמה קילומטרים עברת והאם האוטו חנה רוב הזמן בשמש או בצל.

 

הם עשו 63 אלף קמ

עומדים בשמש הרבה

נוסע כל יום

×
×
  • תוכן חדש...