Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מנוע PSA 1.2 PureTech השרשור המרוכז לגבי עניין האמינות של רצועת התזמון הטבולה בשמן.


Alkash
מעבר לפיתרון נפתר ע"י אורן שרותי רכב,

פוסטים מומלצים

לפני 4 שעות, מלטבשי כתב:

הרכב סוף 2018 (תחילת שיווק מנוע 1.2).

נסע 90,000 ק"מ

 

הוחלף בעבר טיימינג כולל פתיחת קרטר וניקוי (מעיד על התפוררות).

כמה ק"מ/שנה בהחלפה הראשונה של הטיימינג?

טיפולים בוצעו בזמן? היו אמורים להיות כבר 6 בערך.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 2.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

בתאריך 9.10.2022 בשעה 07:31, TZR84 כתב:

הרצועה החדשה מ2021 של קונטיננטל ct1228 בינתיים מראים עמידות טובה רכבים עם 3-4 טיפולים כבר בלי התפוררות.

הרצועה מ-2021 (לפני שנה-שנה וחצי), והרכב עבר איתה 3-4 טיפולים.

מעניין כמה רכבים כאלה טופלו ע"י השכן, שעברו בשנה 45k-60k ק"מ (3-4 טיפולים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, מלטבשי כתב:

לקנות בזול (לזה צריך סבלנות), לשפץ מנוע ולהתחיל לטפל כל 5 - 7.5 אלף ק"מ.

 

מגניב ! להגיע למוסך 4 בשנה בכדי להחליף שמן מנוע. רוב הייצרנים עוברים למרווח טיפולים של 15-30K גם בכדי לצמצם את הזיהום הסביבתי של שמן מנוע.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני נוסע בשנה 10K, ובדרך כלל מחליף שמן לבד.

אני לא דוגמא לאחרים. את החלקים והמתכלים, אני רוכש בהנחה משמעותית.

איכות סביבה - לייצר מנוע מזהם יותר מאשר להחליף שמן, אז עדיף לשמור עליו מלכתחילה.

  • אהבתי 1

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 23 דקות, מרק10 כתב:

להגיע למוסך 4 בשנה בכדי להחליף שמן מנוע.

זה תלוי בנסועה ועם 30,000 בשנה הייתי עם דיזל כנראה. אני עם בערך 18,000 ק״מ בשנה, זה גם ככה שני טיפולים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 שעות, pasat04 כתב:

הרצועה מ-2021 (לפני שנה-שנה וחצי), והרכב עבר איתה 3-4 טיפולים.

מעניין כמה רכבים כאלה טופלו ע"י השכן, שעברו בשנה 45k-60k ק"מ (3-4 טיפולים).

יש מספיק רכבי ליסינג כאלה שעושים 40K בשנה ויותר. לא חסר.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 20 שעות, מלטבשי כתב:

לקנות בזול (לזה צריך סבלנות), לשפץ מנוע ולהתחיל לטפל כל 5 - 7.5 אלף ק"מ.

 

מה הם המלצות הייצרן לגבי מועד החלפת שמן מנוע במנועים עם כשל ברצועת התיזמון ?

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

10K לתנאים קשים כמו בישראל

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אהלן חברים 

יש סיכום באחת התגובות מי צריך בעיקר להיזהר / איך להימנע מלבד החלפה מקדימה של הרצועה וטיפולים כל 10?

יש לנו במשפחה 208 עם המנוע המדובר. 

שנתון 2019,נקנה יד ראשונה 0 ק"מ( עליה לכביש אמצע 19,אולי היה כבר מ18). 

מטופל בחברה כל שנה שזה בערך 8 אק'מ. 

ביולי האחרון עבר טיפול שלישי, כרגע על 25 אק'מ. 

איך ממליצים לנהוג? לבקש בטיפול כבר החלפה יזומה? 

תודה 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החלפה כל 8K זה מצויין. לא הייתי מחליף יזום. שיצלמו עם בורוסקופ את החלק הפנימי של הרצועה. לפי מצבה אפשר להחליט. אופציה פחות מדוייקת: לחפש שיירי גומי ברשת בזמן ניקוז שמן.

עריכה אחרונה על ידי save
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו כן, מנועי הטורבו בסיכון יותר גבוה ואם עיקר הנסיעות הן בעירוני/פקקים הסיכון יותר גבוה.

עם החלפת שמן כל 8k ק״מ ובדיקה תקופתית של הרצועה, אתה די מכוסה.

  • רעיון טוב! 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מספיק.

כמו שנאמר פה למעלה, עדיף בורוסקופ ולכל הפחות לבדוק אם יש שיירים בזמן החלפת שמן.

עריכה אחרונה על ידי stx
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

אהלן,

אני כמעט שנה אחרי טיפול והחלפת רצועה אצל גבע.

מאז אני בבאר שבע, ומחפש מוסך מומלץ פה בעיר לעשות טיפול לרכב. פחות מחפש מוסך יבואן בגלל המחירים (מחפש מחיר סטודנטיאלי מה שנקרא), אבל מצד שני מישהו שכן מכיר את המנוע, ידע לשים את השמן הנכון, וכו' וכו'.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...

חמישי אחה"צ נדלקה נורת מנוע. הרכב עלה על גרר בשישי בבוקר והגיע למוסך. מאז אני מחכה לעידכונים, והנה אחרי כמה טלפונים איש השירות מילמל משהו על תקלה בזרימת שמן.

הרכב הוא סיטרואן C3 2018, הרצועה המקורית אינה דור 1 והוחלפה לפני שנה ב-85K (כרגע אני על 95K והחלפתי שמן בין טיפולים ב-90K). איש השירות אמר שהוא רואה ש"הטיפול נעשה" (החלפתי רצועה באופן יזום- זה לא טיפול בתקלה) ולכן לא מבין מה לעשות. כשהזכרתי החלפת מנוע הוא לא מיהר להסכים.

הרכב עדיין באחריות והמוסך "מחכה לתשובות מהיבואן". אני לא רואה כאן דרך לעגל פינות ולא להחליף מנוע. האם יש כזו? האם יש אפשרות לחרטט אותי ולתת למנוע להתפגר אחרי תום האחריות (אפריל 2023)?

עריכה אחרונה על ידי Renaultrap
  • מבאס 3
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...