Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1283 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

עד לפני כשנה בערך, הקנגו התנהגה בסדר: מחוג החום הגיע לקו השני בנסיעה בין עירונית, ולאמצע בעמידה בפקקים, נסיעה עירונית או בעליה מאומצת.

 

מאז, בהדרגה, התחילה התופעה הבאה:

בנסיעה עירונית או בפקק, עדיין בסדר, המחוג באמצע.

בנסיעה בין עירונית, אפילו רגועה ב 90 קמ"ש ובמזג אויר נעים, המחוג מגיע לאמצע.

מספיקה עליה מאומצת קצרה של 3 דקות כדי שהמחוג יגיע לקו השלישי.

 

אין איבוד מים, המאוורר עובד, אבל ניראה שגם כשהמחוג בקו השלישי, המאוורר עובד לסירוגין.

 

פירקתי ו"בישלתי" את הטרמוסטט במים חמים, נראה שהוא נפתח בטמפרטורה הנכונה.

יש זרימה של מים מהיציאה מהטרמוסטט עד מיכל העיבוי, אז כניראה המשאבה בסדר.

יעזור אם אעלה תמונות של הנ"ל ?

 

עשיתי ניסוי ועקפתי את יוניט המאוורר עם מפסק, שהפעלתי בתחילת העליה, והבעיה נפתרה.

השאלה אם זה בהכרח מצביע על יוניט מאוורר תקול... אני לא מבין במכונאות רכב, אבל למשל במקרה של סתימה, עם האילתור הזה הרדיאטור יוציא למנוע מעט מים אבל בטמפרטורה נמוכה מדי ? זה גם לא מסתדר עם ההתחממות בנסיעה בין עירונית.

 

משאבת מים הוחלפה לפני 5 שנים.

טרמוסטט הוחלף לפני 4 שנים במסגרת חריטת ראש מנוע

 

מה כדאי לנסות הלאה - החלפת טרמוסטט, יוניט מאוורר, או ניקוי רדיאטור ?

 

תודה!

 

 

שעון החום:

[ATTACH=CONFIG]512667[/ATTACH]

לכו קיבינימאט כולכם.

גם מסלפים מה שאמרתי, גם מוציאים דברים מהקשרם, גם משמיצים, גם חוסמים, גם לא נותנים הזדמנות להגיב ולהסביר, וכולכם פותחים עלי ג'ורה מאחורי הגב כשאני לא יכול לענות. "גברים"

פורסם

בדרך כלל שרכב מתחמם במאמץ האופציה העיקרית היא רדיאטור סתום בחלקו. האם מערכת הקירור ראתה נוזל קירור איכותי לכל אורך חייה? הוחלף אי פעם רדיאטור?

פורסם

תודה לך מאור,

 

אצלי דאגתי לנוזל איכותי אבל הרכב ניקנה בן 11, יד חמישית עם 250 אלף ק"מ, וניראה שלא זכה לתחזוקה טובה.

עבר תאונה חזיתית אצל בעלים קודמים, אולי הוחלף רדיאטור.

שכחתי לציין - מאז שקניתי, יש סימני חלודה בנוזל קירור, גם אחרי שאני מחליף אותו.

לכו קיבינימאט כולכם.

גם מסלפים מה שאמרתי, גם מוציאים דברים מהקשרם, גם משמיצים, גם חוסמים, גם לא נותנים הזדמנות להגיב ולהסביר, וכולכם פותחים עלי ג'ורה מאחורי הגב כשאני לא יכול לענות. "גברים"

פורסם

תודה לאיציק ולבוקי

ראיתי את השירשורים שלכם על הקנגו, זה נתן לי השראה לנסות לתקן בעצמי

 

הרדיאטור פורק.

 

כמו שאיציק מתאר פה:

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?537099-%D7%A0%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%99-%D7%A8%D7%93%D7%99%D7%90%D7%98%D7%95%D7%A8-%D7%91%D7%A9%D7%99%D7%98%D7%AA-DIY-%D7%A2%D7%9D-%D7%97%D7%95%D7%9E%D7%A5-%D7%A1%D7%99%D7%A0%D7%A0%D7%98%D7%99-%D7%A2%D7%95%D7%91%D7%93&highlight=%D7%9E%D7%9C%D7%97+%D7%9C%D7%99%D7%9E%D7%95%D7%9F

האתגר העיקרי הוא גישה לבנד של הצינור התחתון. לא עזר כלום, הפלייר פטנט לא מגיע לשם, גם אחרי פירוק מסנן סולר ופגוש קדמי. הפתרון: אחרי שהכל מפורק חוץ מהצינור התחתון, אז הצינור הוא גמיש, אפשר להרים למעלה את הרדיאטור+מאוורר בכ 20 ס"מ ואז יש גישה לבנד. נשאר רק לזכור בזמן שמרכיבים שזה מה שמחברים ראשון...

 

נראה שצריך להחליף יוניט מאוורר, יש קורוזיה בחיבורים וגם הוא לא מפעיל את המהירות הנמוכה, שכן עובדת כשעוקפים אותו.

 

הרדיאטור עצמו ממשיך לפלוט חלודה גם לאחר כמה שטיפות. רדיאטור חדש עולה 400-500 ש"ח והגיוני לפעול לפי עצתו של מאור ולהחליפו, אבל הרכב לקראת גריטה וכל השקעה בו תחת סימן שאלה, מנסה קודם ניקוי כמו בלינק לעיל וכמו שגידי24 מתאר כאן:

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?407508-%D7%A4%D7%A8%D7%95%D7%99%D7%99%D7%A7%D7%98-%D7%9E%D7%A6%D7%95%D7%9C%D7%9D-%D7%A0%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%99-%D7%9E%D7%A2%D7%A8%D7%9B%D7%AA-%D7%94%D7%A7%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A8-%D7%94%D7%97%D7%9C%D7%A4%D7%AA-%D7%A0%D7%95%D7%96%D7%9C-%D7%A7%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A8-G12-%D7%91%D7%A4%D7%95%D7%9C%D7%95-97&highlight=%D7%9E%D7%9C%D7%97+%D7%9C%D7%99%D7%9E%D7%95%D7%9F

לכו קיבינימאט כולכם.

גם מסלפים מה שאמרתי, גם מוציאים דברים מהקשרם, גם משמיצים, גם חוסמים, גם לא נותנים הזדמנות להגיב ולהסביר, וכולכם פותחים עלי ג'ורה מאחורי הגב כשאני לא יכול לענות. "גברים"

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

מעדכן:

 

הרדיאטור עבר עוד כמה שטיפות והשריות עם מלח לימון, עדיין פולט חלודה אחרי כל זה.

הורכב בחזרה עם יוניט מאוורר חדש ועכשיו המאוורר עובד גם במהירות הנמוכה.

באופן כללי יש שיפור (בדקתי כשמזג האוויר עוד היה חם), לוקח לשעון החום יותר זמן להגיע לתחום הגבוה, ומתקרר יותר מהר. אבל עדיין לא תקין כמו שהיה פעם.

 

שוב תודה לכל המגיבים

 

יש טעם לפרסם מדריך מצולם של הפירוק וההרכבה ?

לכו קיבינימאט כולכם.

גם מסלפים מה שאמרתי, גם מוציאים דברים מהקשרם, גם משמיצים, גם חוסמים, גם לא נותנים הזדמנות להגיב ולהסביר, וכולכם פותחים עלי ג'ורה מאחורי הגב כשאני לא יכול לענות. "גברים"

  • 4 שנים מאוחר יותר...
פורסם

התנצלות עמוקה על הקפצה של שירשור כה עתיק.
צדקו אלה שאמרו שרדיאטור כה ישן עם חלודה מחליפים בלי לחשוב פעמיים. החלפתי שנה לאחר פרסום הפוסט, נעלמו כל הבעיות.

לכו קיבינימאט כולכם.

גם מסלפים מה שאמרתי, גם מוציאים דברים מהקשרם, גם משמיצים, גם חוסמים, גם לא נותנים הזדמנות להגיב ולהסביר, וכולכם פותחים עלי ג'ורה מאחורי הגב כשאני לא יכול לענות. "גברים"

פורסם

הנבלה מסרבת למות

לכו קיבינימאט כולכם.

גם מסלפים מה שאמרתי, גם מוציאים דברים מהקשרם, גם משמיצים, גם חוסמים, גם לא נותנים הזדמנות להגיב ולהסביר, וכולכם פותחים עלי ג'ורה מאחורי הגב כשאני לא יכול לענות. "גברים"

×
×
  • תוכן חדש...