Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב היברידי - האם באמת חסכוני ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2821 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בטוסון ובספורטג׳ יש מערכת היברידית קלה (למעשה קלילה), מדובר במערכת חשמל 48v, שנכנסת דרך אגב בהדרגה לכל הרכבים הרגילים הלא היברידיים.

 

היא מאפשרת חסכון קטן נוסף בדלק ולא ברמה של מערכת היברידית מלאה.

 

מצד שני הרכב קל יותר ומחיר המערכת זול יותר ממערכת היברידית מלאה.

אתה מתכוון לבלימה רגנרטיבית או למערכת אחרת?

  • תגובות 94
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
הבעיה זה לא רק סוללה.

 

אני מפחד גם מהגיר הרובוטי, מכל מיני חיישנים של כל מיני מערכות שיתחילו להתפגר, ולבטח לא יהיו זולים, לא רוצה לדעת כמה יעלו צמיגים לגלגלי 17" ששמו שם מסיבה לא ברורה, וכך הלאה.

 

אתה צריך לפחד? הרכב לא ליסינג? יתחיל לעשות קונצים, תחליף אותו ב S Class עם טאסות.

פורסם

אני לא מפחד כי זה ליסינג. בתור קונה פרטי לא הייתי נוגע ברכב הזה עם מקל.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם (נערך)
אתה מתכוון לבלימה רגנרטיבית או למערכת אחרת?

 

בעקרון המערכת כוללת מנוע חשמלי קטן, סוללה קטנה ומערכת בלימה רגנרטיבית.

 

למרות שהמערכת היא קלילה מבחינת היכולת החשמלית שלה, מדובר במערכת מורכבת והיא מביאה לשיפורים מהותיים כגון ביטול הסטרטר, ביטול מערכת עצור וסע המעצבנת וכוללת מעבר למגדשי טורבו חשמליים.

 

ראה הרחבה כאן:

 

https://www.thecar.co.il/היברידיות-קלות-48-וולט-זה-ה-12-החדש

עריכה אחרונה על ידי green
בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

שאלה קטנה לגבי האחריות שיוניון נותנים על הסוללה,

אם אני מעוניין לרכוש היברדית שנת 13-14 פריוס או אוריס, אפשר לקבל אחריות על הסוללה גם בתור יד 2/3?

פורסם

אם הרכב לא עבר את ה5 שנים או 100 אלף ק"מ, אמורה להיות אחריות יצרן, או שעבר אבל האריכו את האחריות (תוספת 300 שקל בטיפול)

 

 

https://www.toyota.co.il/service-and-accessories/service-and-maintenance/hybrid-service

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
פה בבוסטון נכנסים עכשיו לשרות אוטובוסים היברידים עם מנוע דיזל. רק מדימום המנוע בעזירות הרבה זיהום נחסך.

בחיפה יש כמה כאלה כבר אי אילו שנים, מאז הפעלת המטרונית.

 

בעיר עצמה יש כמה אוטובוסים חשמליים (סיניים).

 

מה שהכרתי בבוסטון לפני מספר שנים היה רכב כליים מסוג אחר - כזה שנוסע במרכז העיר (במנהרה) כטרוליבוס, וביציאה ממנה עובר להנעת דיזל.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אם אתה נהג עם רגל כבדה, רכב היברידי לא באמת פונה אליך.

למה לא? גם קיבלת רכב זריז וגם קיבלת צריכת דלק של 1:17-18 (אם ניקח נירו לדוגמא) בנסיעה עם 'רגל כבדה'.

אבא שלי מוציא מהנירו שלו 1:22.

הוא נוסע ממש מעט ועדיין חוסך כ4.5 אש"ח בדלק לשנה.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
התשובה האמיתית היא שאף אחד לא באמת יודע.

 

Sent from my Galaxy Note 9

התשובה האמיתית היא שיש תקן והרכבים עומדים בו.

ועוד תשובה, גם היא אמיתית: גם קורולה 1,600 פולטת קרינה - לא הרבה פחות מאיוניק לצורך העניין.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם (נערך)
מה באמת בנוגע לקרינה?

בזמנו פורסמו כתבות על כמה שהקרינה ברכבים היברידיים גבוהה

 

התשובה האמיתית היא שאף אחד לא באמת יודע.

 

 

העיתונות היום (ולא רק היא) מתבססת בעיקר על הפחדות (לעיתים קרובות, אלו הפחדות חסרות ביסוס) וזה במטרה למשוך צופים/ קוראים (תלוי אם זאת טלוויזיה או עיתון).

אחת ההפחדות קשורה לקרינה, דבר שנקשר אצלנו אינטואיטיבית לדבר מסוכן (כגון קרינה רדיואקטיבית).

באופן מעשי, בלי קרינה - לא היינו יכולים לחיות (קרינת שמש הכוללת אור וחום), או לראות (אור זה סוג של קרינה).

 

לעניינינו - הקרינה שנפלטת היא קרינה אלקטרו-מגנטית, והיא איננה מסוכנת (איננה גורמת לשינוי בדנא, כלומר איננה גורמת לסרטן).

עריכה אחרונה על ידי guya72
פורסם
למה לא? גם קיבלת רכב זריז וגם קיבלת צריכת דלק של 1:17-18 (אם ניקח נירו לדוגמא) בנסיעה עם 'רגל כבדה'.

אבא שלי מוציא מהנירו שלו 1:22.

הוא נוסע ממש מעט ועדיין חוסך כ4.5 אש"ח בדלק לשנה.

באיוניק אני מגיע בלי להתחשב יותר מדי ועם רגל יחסית כבדה על הגז ל1:19-1:20 (בעיקר בינעירוני).

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
בחיפה יש כמה כאלה כבר אי אילו שנים, מאז הפעלת המטרונית.

 

בעיר עצמה יש כמה אוטובוסים חשמליים (סיניים).

 

מה שהכרתי בבוסטון לפני מספר שנים היה רכב כליים מסוג אחר - כזה שנוסע במרכז העיר (במנהרה) כטרוליבוס, וביציאה ממנה עובר להנעת דיזל.

 

בניו יורק המוניות הצהובות כולן אם לא רובן חשמליות

פורסם (נערך)

לא חשמליות, היברידיות. ראיתי שם המון פריוס וקאמרי.

עריכה אחרונה על ידי vadim6385

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

מה שהכרתי בבוסטון לפני מספר שנים היה רכב כליים מסוג אחר - כזה שנוסע במרכז העיר (במנהרה) כטרוליבוס, וביציאה ממנה עובר להנעת דיזל.

 

אלו עדיין קיימים ואף הוסיפו קו נוסף כזה. בנוסף יש גם טרולבוסים מלאים בשלושה קווים בקימבריג׳. מעניין אם קיים שילוב של טרוליבוס עם סוללה, שבחלק של המסלול שהוא מחובר לקווים טוען את הסוללה.

פורסם

כפותח השרשור אבקש לחדד / לעדכן את השאלה :

הבחנתי ברכב החדש שלי שהסוללה לא גדולה במיוחד ( לעניין השימוש - ריקון ומילוי )

רוצה לומר : אם הסוללה הייתה גדולה מספיק , ייתכן והיה בה יותר שימוש ופחות במנוע הבנזין .

כלומר אם אינני טועה , במצב הנוכחי הנסיעות 75% ע״י הבנזין (וגם חשמלי ) ו 25% חשמלי בלבד.

 

ייתכן וסוללה גדולה כורכה במשקל גדול לרכב אבל אינני מספיק מבין בזה

אם יכולתי לשנות את היחס בין החשמלי לבנזין - היה טוב

הארה : ברכב שלי ניתן להפעיל רק את החשמלי אבל הסוללה נגמרת מהר וצריך לחזור לבנזין שימלא אותה


×
×
  • תוכן חדש...