Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב היברידי - האם באמת חסכוני ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2819 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הבחנתי כי ברכב היברידי הנסיעה כמעט תמיד עם שילוב של מנוע בנזין ומנוע חשמלי .

במידה ובעיר הרכב היה נוסע על חשמלי בלבד - היה קיים יתרון

בפועל זה לא כך

נשאלת השאלה האם עבור כמה ק״מ לליטר חסכון צריך את ההיברידי ?

לא לשכוח שכל מספר שנים יש להחליף את הסוללות שעלותן גבוה !

  • תגובות 94
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שלום,

ישנם הבדלי צריכת דלק בין רכבים היברידיים שונים.

לא נתת שום מידע, על איזה רכב מדובר ( יאריס היברידית, קיה נירו / יונדאי איוניק, טויוטה אוריס, פריוס, קאמרי , אולי ראב 4 היברידית ?)

לא כל כמה שנים צריך להחליף את הסוללה. בטויוטה ניתן להאריך אחריות על הסוללה עד 10 שנים בעלות שנתית נמוכה.

כנראה רכב היברידי, כמו רכב דיזל, משתלם כבר בקילומטראז שנתי נמוך או ממוצע, בתנאי שמחיר הרכישה לא מופרז. כמובן, ככל שנוסעים יותר זה משתלם יותר.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

רכבים היברידיים של לקסוס מעולים, עם אמינות גבוהה מוכחת לאורך השנים. IS300H רכב נהדר.

במקרה של לקסוס הדגמים ההיברידיים שומרים על הערך שלהם בשוק יד 2 יותר טוב מאשר דגמי בנזין מקבילים.

וכן, 1:16 זה רכב חסכוני לרכב בגודל הזה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
רכבים היברידיים של לקסוס מעולים, עם אמינות גבוהה מוכחת לאורך השנים. IS300H רכב נהדר.

במקרה של לקסוס הדגמים ההיברידיים שומרים על הערך שלהם בשוק יד 2 יותר טוב מאשר דגמי בנזין מקבילים.

וכן, 1:16 זה רכב חסכוני לרכב בגודל הזה.

 

תודה

נרגעתי !

פורסם
שלום,

ישנם הבדלי צריכת דלק בין רכבים היברידיים שונים.

לא נתת שום מידע, על איזה רכב מדובר ( יאריס היברידית, קיה נירו / יונדאי איוניק, טויוטה אוריס, פריוס, קאמרי , אולי ראב 4 היברידית ?)

לא כל כמה שנים צריך להחליף את הסוללה. בטויוטה ניתן להאריך אחריות על הסוללה עד 10 שנים בעלות שנתית נמוכה.

כנראה רכב היברידי, כמו רכב דיזל, משתלם כבר בקילומטראז שנתי נמוך או ממוצע, בתנאי שמחיר הרכישה לא מופרז. כמובן, ככל שנוסעים יותר זה משתלם יותר.

שינו את הרחבת האחריות ל-12 שנים אבל חובה רציפות משנה שמינית.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

בישראל אין הבדל גדול במחיר בין משפחתית בנזין למשפחתית היברידית, ככה שמאחר והדלק הוא אותו דלק, מנוע בנזין הוא אותו מנוע בנזין, ומערכת ההיברידית זה לא משהו שדורש טיפול שותף כלשהו, אז החיסכון הוא מהק"מ הראשון לדעתי.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
הבחנתי כי ברכב היברידי הנסיעה כמעט תמיד עם שילוב של מנוע בנזין ומנוע חשמלי .

במידה ובעיר הרכב היה נוסע על חשמלי בלבד - היה קיים יתרון

בפועל זה לא כך

נשאלת השאלה האם עבור כמה ק״מ לליטר חסכון צריך את ההיברידי ?

לא לשכוח שכל מספר שנים יש להחליף את הסוללות שעלותן גבוה !

 

אני חושב שפותח השרשור העלה תהיה על החסכוניות על אף שממש מעט נסיעה מתבצעת רק במנוע חשמלי.

זה נובע מאינטואיציה לפיה רק בנסיעה חשמלית בלבד יש חסכון. ואולי אף מחשבה שבמצבים אחרים יש משקל נוסף למערכת החשמלית.

 

בפועל, כפי שמראים הנתונים (כולל השרשור זה) הרכבים האלו חסכוניים גם בנסיעה משולבת בנזין וחשמל

פורסם (נערך)
בפועל זה לא כך

 

הרכבים ההיברידיים שלא בגרסאות ה Plug-in לא מצויידים בסוללות בעלות קיבולת גבוהה במיוחד ומסתמכים בעיקר על הטעינה הרגנטיבית (בזמן הבלימה) ועל מנוע הבנזין שטוען את הסוללה ת"כ נסיעה או לסירוגין בעמידה. נהג ברכב היברידי עם רגל כבדה על הגז, בייחוד בעיר, יגמור את רזרבות החשמל מאוד מהר וישיג צריכה שקרובה מאוד לזו של משפחתומטית מצויה.

הצריכה הכי גרועה שלי עם האיוניק היתה באיזור ה 9 קילומטר לליטר (תוואי נטו עירוני, עם המון עמידה + מזגן, רחוק מלייצג שימוש סביר), כשהאופטימלית (בינעירוני) היתה קרובה ל 23 לליטר ועוד בתקופת ההרצה.

עריכה אחרונה על ידי ALÞћÃ
פורסם

נהג עם רגל כבדה יגיע לצריכה גרועה בכל רכב.

נהג רגיל יצליח להגיע לחסכון ניכר עם רכב היברידי בחלק מהזמן.

נהג שמאוד אכפת לו מצריכת דלק יגיע לחסכון ניכר עם רכב היברידי רוב הזמן.

 

אם אתה נהג עם רגל כבדה, רכב היברידי לא באמת פונה אליך.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

נשמע מאוד מוזר, עם הנירו של אבי, בה אני נוהג לעיתים קרובות כשצריך יותר מ2 מושבים אני מנפק 16 ק''מ ליטר כשאני בתוואי עירוני גדוש אך בנהיגה מאומצת הכוללת בלימות והאצות נמרצות.

אני לא חושב שראיתי מעולם 9 ק''מ לליטר ברכב הזה.

הוא לעמות זאת מקבל תצרוכות מדהימות של 22-23 ק''מ לליטר.


×
×
  • תוכן חדש...