Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב היברידי - האם באמת חסכוני ?


ronen7
שימו לב! השרשור הזה בן 2049 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לא בדיוק. בסלעים היו למעלה, חצבו אותם והעמיסו אותם על המשאית. אם אתה רוצה ללכת אחורה אתה צריך לחשוב מה יצר את הסלעים בראש הגבעה. זה קרה הרבה לפני שהיו דחפורים או בני אדם.

גד גדיא חד גדיא

 

זוכר איפה זה נגמר?

 

במונחים מודרניים - במפץ הגדול.

 

מה שאני רוצה לומר ששום קשקוש לא יוכל לכופף את שימור האנרגיה וכל שאר חוקי הפיזיקה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 94
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אתה צודק כמובן לגבי הוולט, לא כל כך הכרתי את הדגם. מסתבר שהתצורה היא לא בדיוק היברידית-מקבילה (Parallel hybrid) אלא מנוע שהוא מגדיל טווח. ההנעה במצב רגיל נעשית חשמלית מהסוללה, והמנוע עובד בסל"ד נמוך וקבוע כדי לטעון את הסוללה בנסיעה, מה שנקרא מנוע מגדיל-טווח, כך שמדובר ברכב היברידי-טורי. עוד כותבים שם בויקיפדיה שהמנוע מניע ישירות את הגלגלים רק במצב של התרוקנות הסוללה, לכן אין ברכב הזה שילוב של מומנטים.

 

אתה בטוח יכול לספר יותר על איך זה בפועל, לאחר שלוש שנים.

 

זה מה ששברולט טענו, אבל זה לא מדוייק, בפרט לא בוולט דור שני (מודל 2016 ואילך). בוולט יש שני מנועים חשמליים שמחוברים יחד עם מנוע הבנזין במערכת גלגלי שיניים פלנטרית שיכולה גם להשתמש במנוע הבנזין כדי לטעון את הסוללה וגם כדי להעביר כוח ישירות לגלגלים.

 

https://gm-volt.com/2015/02/20/gen-2-volt-transmission-operating-modes-explained

 

יש מעט מאוד מכוניות שהן היברידיות טוריות אמיתיות, ללא שום קשר מכני בין מנוע השריפה הפנימית לגלגלים. לי ידוע רק על BMW i3 REx והפיסקר קארמה. ל-BMW ביצועים עלובים במצב היברידי בגלל שמנוע הבנזין זעיר והקארמה היא בדיחה עם צריכת דלק במצב היברידי של 8.5 ק״מ לליטר. היברידיות טוריות זה רעיון שנשמע טוב על הנייר אבל לא עובד טוב בפועל.

עריכה אחרונה על ידי eladts
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גד גדיא חד גדיא

 

זוכר איפה זה נגמר?

 

במונחים מודרניים - במפץ הגדול.

 

מה שאני רוצה לומר ששום קשקוש לא יוכל לכופף את שימור האנרגיה וכל שאר חוקי הפיזיקה.

 

אני מכיר את חוק שימור האנרגיה ומעולם לא טענתי שניתן להפר אותו. הבאתי את משאית הסלעים בתור קוריוז נחמד, לא בתור הוכחה לטענה של רונן על הלקסוס שלו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חייב לומר שהיצירתיות בשרשור הזה פנטסטית. למשל המשאית שגוררת את ההיברידית לראש ההר כדי שתוכל לטעון סוללה בירידה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2049 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...