Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב היברידי - האם באמת חסכוני ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2820 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא בדיוק. בסלעים היו למעלה, חצבו אותם והעמיסו אותם על המשאית. אם אתה רוצה ללכת אחורה אתה צריך לחשוב מה יצר את הסלעים בראש הגבעה. זה קרה הרבה לפני שהיו דחפורים או בני אדם.

גד גדיא חד גדיא

 

זוכר איפה זה נגמר?

 

במונחים מודרניים - במפץ הגדול.

 

מה שאני רוצה לומר ששום קשקוש לא יוכל לכופף את שימור האנרגיה וכל שאר חוקי הפיזיקה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • תגובות 94
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)
אתה צודק כמובן לגבי הוולט, לא כל כך הכרתי את הדגם. מסתבר שהתצורה היא לא בדיוק היברידית-מקבילה (Parallel hybrid) אלא מנוע שהוא מגדיל טווח. ההנעה במצב רגיל נעשית חשמלית מהסוללה, והמנוע עובד בסל"ד נמוך וקבוע כדי לטעון את הסוללה בנסיעה, מה שנקרא מנוע מגדיל-טווח, כך שמדובר ברכב היברידי-טורי. עוד כותבים שם בויקיפדיה שהמנוע מניע ישירות את הגלגלים רק במצב של התרוקנות הסוללה, לכן אין ברכב הזה שילוב של מומנטים.

 

אתה בטוח יכול לספר יותר על איך זה בפועל, לאחר שלוש שנים.

 

זה מה ששברולט טענו, אבל זה לא מדוייק, בפרט לא בוולט דור שני (מודל 2016 ואילך). בוולט יש שני מנועים חשמליים שמחוברים יחד עם מנוע הבנזין במערכת גלגלי שיניים פלנטרית שיכולה גם להשתמש במנוע הבנזין כדי לטעון את הסוללה וגם כדי להעביר כוח ישירות לגלגלים.

 

https://gm-volt.com/2015/02/20/gen-2-volt-transmission-operating-modes-explained

 

יש מעט מאוד מכוניות שהן היברידיות טוריות אמיתיות, ללא שום קשר מכני בין מנוע השריפה הפנימית לגלגלים. לי ידוע רק על BMW i3 REx והפיסקר קארמה. ל-BMW ביצועים עלובים במצב היברידי בגלל שמנוע הבנזין זעיר והקארמה היא בדיחה עם צריכת דלק במצב היברידי של 8.5 ק״מ לליטר. היברידיות טוריות זה רעיון שנשמע טוב על הנייר אבל לא עובד טוב בפועל.

עריכה אחרונה על ידי eladts
פורסם
גד גדיא חד גדיא

 

זוכר איפה זה נגמר?

 

במונחים מודרניים - במפץ הגדול.

 

מה שאני רוצה לומר ששום קשקוש לא יוכל לכופף את שימור האנרגיה וכל שאר חוקי הפיזיקה.

 

אני מכיר את חוק שימור האנרגיה ומעולם לא טענתי שניתן להפר אותו. הבאתי את משאית הסלעים בתור קוריוז נחמד, לא בתור הוכחה לטענה של רונן על הלקסוס שלו.

פורסם

חייב לומר שהיצירתיות בשרשור הזה פנטסטית. למשל המשאית שגוררת את ההיברידית לראש ההר כדי שתוכל לטעון סוללה בירידה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 


×
×
  • תוכן חדש...