Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב היברידי - האם באמת חסכוני ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2819 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

בתוואי נסיעה זהה וצורת נהיגה זהה (אזור הררי עירוני בעיקרו, נהיגה ברגל קלה- בינונית) צריכת הדלק בנירו סביב 1 ליטר ל- 18 - 19 ק״מ, לעומת צריכת דלק בפולקסווגן גולף פלוס 2008 1.6 אטמוספרי אוטומט 6 הילוכים, סביב 1 ליטר ל- 7.5 עד 8.5 ק״מ לליטר.

 

ומה שיפה שהנירו גם הרבה הרבה יותר מהירה ובכלל מהירה באופן כללי והגולף משתרכת בקושי (המנוע במצב תקין לחלוטין).

 

לגבי נסיעה ברגל כבדה לא בדקתי באופן מספיק ארוך ועקבי, אבל אם צריכת הדלק בנירו תרד אז גם ברכב לא היברידי היא תרד.

 

מחיר רכבים היברידיים כיום דומה למחיר של רכבים רגילים ולעיתים אפילו זול יותר עקב הטבת המס עליהם, ולכן החסכון בדלק ברכב ההיברידי לא מתקזז עם ירידת ערך גבוהה יותר עקב מחיר מחיר יקר יותר כמו בעבר.

עריכה אחרונה על ידי green
בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

  • תגובות 94
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מסכים אתכם, רק מחדד נקודה (ומציג נתון מנסיון) שחלק נוטים להתעלם ממנה, כמו כמה עמיתים לעבודה שחושבים שהיברידי = חסכון בכל מצב.

אפשר לרדת מ 10 קמ"ל עם רכב היברידי, אם אגרסיביים מספיק או שסתם מחפשים דרכים מקוריות להתמזגן מבלי להסתגר במשרד/קניונים/דירה.

פורסם

תוספת לשיקול / חומר למחשבה : אצלי מנוע הבנזין הוא 2500 סמ״ק , אולי עם מנועים קטנים יותר הצריכה תשתפר.

פורסם

היתרון גם של רכב היברידי לדעתי היא העובדה שלא מרגישים צורך 'ללחוץ' כי אין את התחושת לחץ בדוושה בזמן תאוצה, אין רעש מהמנוע כמו ברכבי בעירה פנימית לכן קל יותר לחסוך.

הרכבים מאוד חסכוניים בהחלט מהקילומטר הראשון, ולא רואה סיבה להעדיף מנוע בנזין עם צריכה גרועה ב30-50 אחוז.

פורסם

לגבי נסיעה ברגל כבדה לא בדקתי באופן מספיק ארוך ועקבי, אבל אם צריכת הדלק בנירו תרד אז גם ברכב לא היברידי היא תרד.

התכוונת שהצריכה תעלה

פורסם (נערך)
היתרון גם של רכב היברידי לדעתי היא העובדה שלא מרגישים צורך 'ללחוץ' כי אין את התחושת לחץ בדוושה בזמן תאוצה, אין רעש מהמנוע כמו ברכבי בעירה פנימית לכן קל יותר לחסוך.

 

כמה סיבות.

 

א) למנוע יש רעש של עזוב אותי באמש'ך. אבל זה נכון לרוב משפחתומטיות.

 

ב) מתעורר בך אינטרס לסחוב כמה שיותר על מנוע חשמלי.

 

ג) נתוני תאוצה של רוב ההיברידיות הן לא להיט, במיוחד אלה עם מנוע 1.8 של טויוטה, שעבר de-tuning עצבני, וחלש משמעותית אפילו מה1.6 של קורולה, אפילו שמדובר במנועים מאותה משפחה. באיוניק המצב קצת יותר טוב, והתחלת נסיעה במצב זבורד עם גז ברצפה אפילו נותנת לך מכה בגב. אבל עדיין מרגישים שהמנוע והגיר מכויילים קודם כל לחיסכון בדלק, ורק אחר כך למירוצי רחוב עם פריוסים.

עריכה אחרונה על ידי vadim6385

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

אני זוכר שפעם בטופ גיר, לקחו למסלול פריוס ו bmw m3. רצו להראות שהפריוס לא יותר חסכונית אפילו מהבימר... [emoji23][emoji23][emoji23].

הבימר כמובן יותר מהירה, אז הפריוס נסעה ראשונה במהירות המקסימלית שלה, והבימר צמודה אליה לזנב. אחרי כמה הקפות עצרו ובדקו כמה דלק אכלה כל אחת, וה bmw הייתה יותר חסכונית...

פורסם
אני זוכר שפעם בטופ גיר, לקחו למסלול פריוס ו bmw m3. רצו להראות שהפריוס לא יותר חסכונית אפילו מהבימר... [emoji23][emoji23][emoji23].

הבימר כמובן יותר מהירה, אז הפריוס נסעה ראשונה במהירות המקסימלית שלה, והבימר צמודה אליה לזנב. אחרי כמה הקפות עצרו ובדקו כמה דלק אכלה כל אחת, וה bmw הייתה יותר חסכונית...

הפריוס לא מתיימרת להיות חסכונית באופי נסיעה שכזה.
פורסם (נערך)
נהג עם רגל כבדה יגיע לצריכה גרועה בכל רכב.

נהג רגיל יצליח להגיע לחסכון ניכר עם רכב היברידי בחלק מהזמן.

נהג שמאוד אכפת לו מצריכת דלק יגיע לחסכון ניכר עם רכב היברידי רוב הזמן.

 

אם אתה נהג עם רגל כבדה, רכב היברידי לא באמת פונה אליך.

צודק לגמרי וכן בהיברדי חייבים לנהוג רגוע

ושותה באזור 1:20 לפי גיסי ואחי

אני מתכוון לפרייוס

עריכה אחרונה על ידי shuki1997
פורסם

מזה חודשיים יש לנו אוריס היברידית (שנת 2015). עד כה הצריכה הממוצעת היא 1:18 - 1:19.

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 


×
×
  • תוכן חדש...