Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2855 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאשתי פורד מונדיאו 2012. אתמול עצרה בצומת, וכשנתנה גז, האוטו נסע ברוורס...

מפחיד. ידית ההילוכים היתה ב D ולא ב R. בדוק. כיבתה, הניעה והכל היה תקין.

היום לקחתי את האוטו למוסך שלי (לא מורשה אבל אמין מאד), שהתחבר למחשב וקבע שיש כנראה תקלה במוח הגיר.

הוא גם אמר לי שהגיר הזה הוא כמו של הפוקוס דור 3 הידוע לשימצה, וכי יש אחריות יצרן של עשר שנים למוח הגיר שתופס גם לגבי מונדיאו.

לא הצלחתי למצוא בשום מקום אישור לדבר הזה.

מישהו יודע אם האחריות המורחבת אכן תופסת לגבי המונדיאו?

ובכלל, אם מישהו נתקל בתקלה הזויה כזו?

 

תודה.

פורסם

פנה במייל לשירות הלקוחות של מאזדה -פורד (דלק מוטורס) או המתן לתשובתו של חבר הפורום,מוסך שי לי.

אני מאמין,שהמוסך ישפוך אור הן על סוג הגיר והן על האחריות.

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4742861,00.html-כאן המונדאו לא נזכרת אמנם אבל,

לפחות לפי מקור זה, אם מדובר בגיר רובוטי פאוור-שיפט,לתיבה הוארכה אחריות על רכיביה הפנימיים ל 5 שנים או 160,000 ק"מ ומחשב הגיר באחריות ל 10 שנים או 240,000 ק"מ.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם (נערך)

בס"ד

 

לצערי, המוסכניק שלך טועה ומטעה.

לא מדובר באותו גיר, בפוקוס מדובר בגיר" יבש" DCT250, במונדיאו מדובר בגיר "רטוב" DCT450.

ולא, אין אחריות לא על מח ולא על מצמדים בגיר הזה.

דבר שני, עדיף ללכת למוסך מורשה פורד, ולקבל את ההבחנה שלהם לפני שמחליטים על החלפות למינהם.

לצערי, מדובר ברכיב יקר.

נ. ב: במידה והרכב לא טופל רק במורשה, סביר מאוד להניח של תקבל רצון טוב מפורד.

עריכה אחרונה על ידי rotemb

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

פורסם

תודה. גם אני הייתי בידיעה שזה גיר שונה מהפוקוס אבל בטחוני קצת התערער אחרי דברי המוסכניק.

בכל אופן אכנס למוסך מורשה לבדיקה. יש המלצה על מוסך פורד באיזור נהריה-עכו-כרמיאל-קריות?

פורסם

מוסך "ברק" מומחה מאזדה -פורד היום,היה מורשה היבואן בעבר-יש להם את כל מה שצריך בשביל לאבחן את הרכב.

נמצא בצומת קרית אתא ימינה, צמוד לבורקס ברטו- גש לרועי ותגיד לו שארז שלח אותך (הבחור למד איתי בשכבה).

אופציה אחרת היא לגשת למכון גירים ויש כאן המלצות על אביר הגיר בקיבוץ רמת השופט /גירומטיק שנמצאים ברחוב המוסכים (קרוב צמוד למוסך GTA.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

* במידה והתקלה אכן ב ממסרה עצמה - כדאי להיכנס למוסך מורשה יבואן, ואולי תהיה השתתפות בעלות

 

אבל - כדאי גם לבקש, לבדוק את ידית ההילוכים של הגיר / הממסרה.

אפשר ונשבר חלק מכני חיצוני, הקובע את שילוב ההילוכים - כגון גלגלת פלסטיק

או תפס קליפס כל-שהוא התנתק, והידית לא מחוברת טוב לממסרה.

 

ראה דיונים דומים.. של פורד מונדיאו יותר ישנה ופוקוס.

 

א - מוט ההילוכים נתקע מונדיאו 2006

ב - ידית הילוכים תקועה על D - פורד פוקוס 2007

ג - פורד פוקוס 2006 נתקעה על P

 

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

  • ספונסר פורום
פורסם

בוקר טוב,

מחזק את רותם בהודעה המדויקת שלו, הגירים שונים ולמונדאו לא הוגדרה הארכת אחריות על הקלאץ' או המחשב.

כמו שאמר, הסיכוי נמוך לקבל איזושהי השתתפות של היבואן אם הרכב לא טופל במורשה.

ובכל מקרה, אתה מוזמן אלינו לקבלת אבחנה במידה ואתה באיזור :)

מרכז שירות שי לי - מורשה יבואן לרכבי פורד ומאזדה. רחוב היוזמים 12 אור יהודה, טלפון: 03-5333082
מוסך הסדר לחברות הביטוח מגדל, מנורה, ביטוח ישיר, 9 מליון, איילון, שירביט וליברה.
לחנות האונליין של שי לי עם הנחות ומבצעים לחצו כאן

×
×
  • תוכן חדש...