Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2882 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בשנים האחרונות נוספו הרבה מערכות בטיחות פאסיביות\אקטיביות,

גם בתור סטדרט ברכבים דיי עממיים ולאו דווקא ברכבי יוקרה.

אכן לפעמים רואים במבחנים או בסיקורים את יעילותן...אבל, אני מאמין שבפועל מבחן התוצאה הוא בכבישים.

האם יש סטטיסטיקות שמראות שיש באמת ירידה בתאונות הדרכים, או פחות פציעות\מקרי מוות.

האם בדקו אילו כלי רכב מעורבים בעיקר בתאונות האם אלו רכבים שלא מאובזרים במערכות אלו?

פורסם (נערך)

היו פה על זה מספר דיונים. אין סטטיסטיקה אמינה בארץ. בדרך כלל המערכות האלה לא מונעות תאונה אלה מקטינות את מהירות הפגיעה (אם פעלו בזמן...שזה גם משהו אבל זה קצת לא מדיד) .

הביטוח גם לא בודק אם המערכת הופעלה או לא. זה לא מעניין אותו .

מצד שני באינטרנט יש הרבה מחקרים מטעם...

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

לארץ פחות מביאים מערכות רציניות ומתקינים את הציפצוף של מובילאיי.

בעיקרון מערכות בלימה אוטונומית בולמות יפה.

הבעיה שנהגים סמוכים על מערכות בלימה ולא מרוכזים בכביש, עם טסלה היו כבר כמה תאונות עם הרוגים כי הנהג קרא עיתון או משהו.

אז יש גם זה וגם זה.

 

https://www.youtube.com/watch?v=0myPp2NmOqo

אייל

פורסם

אייל - הסיפור של טסלה הוא שהנהגים מתיחסים לרכב אוטונומי בדרגה 2 כאל רכב בדרגה 5. לא עניין של מערכות בטיחות אלא של אי הבנת הטכנולוגיה.

 

ממליץ לפות"ש להכנס לאתר של IIHS - יש מחקרים שמראים את יעילותן של המערכות, מחקרים שנערכו מצד חברות הביטוח, לא היצרנים.והמחקרים האלה בהחלט הראו יעילות בדרגות שונות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
ממליץ לפות"ש להכנס לאתר של IIHS - יש מחקרים שמראים את יעילותן של המערכות, מחקרים שנערכו מצד חברות הביטוח, לא היצרנים.

 

באופן כללי, יועיל לחברי קארזפורום להשתמש יותר ב-scholar כמנוע חיפוש בסוגיות כגון אלו. גם אין גישה למאמרים (ולסטודנטים שבפורום תהיה גישה אם הם יעברו באתר האוניברסיטה לפני החיפוש) או שאין להם את בקיאות בקריאת מאמרים מדעיים, בדרך כלל מספיק לקרוא את האבסטקרט כדי לקבל מושג לגבי הממצאים.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם
אייל - הסיפור של טסלה הוא שהנהגים מתיחסים לרכב אוטונומי בדרגה 2 כאל רכב בדרגה 5. לא עניין של מערכות בטיחות אלא של אי הבנת הטכנולוגיה.

 

ממליץ לפות"ש להכנס לאתר של IIHS - יש מחקרים שמראים את יעילותן של המערכות, מחקרים שנערכו מצד חברות הביטוח, לא היצרנים.והמחקרים האלה בהחלט הראו יעילות בדרגות שונות.

ראיתי גם שמצאו דרך לרמות את המערכת שאמורה לזהות אם הנהג לא מחזיק הגה פעם בכמה דקות ע"י אביזר מגנטי ששמים על ההגה והוא כבר ניפסל , בקיצור רוב התאונות ניגמרו באשמת הנהגים שניצלו את הטכנולוגה לרעה.

"The National Highway Traffic Safety Administration (NHTSA) issued a cease and desist order on Tuesday to the manufacturer of a $199 aftermarket device that tricks Tesla’s Autopilot system into thinking a driver’s hands are on the steering wheel."

https://www.theverge.com/2018/6/19/17479316/tesla-autopilot-buddy-aftermarket-nhtsa

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

עוד לקח בנוגע לדיון בסוגיות מחקריות: לעולם לא להתבסס על דיווח עיתונאי על אודות ממצאיו של מחקר - תמיד לחפש את המחקר עצמו ולראות שלא פירשו אותו בצורה מעוותת בשביל למכור כותרת.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם

https://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3743320,00.html

 

אמנם לא מאמר מדעי אלא כתבה עיתונאית, וכנראה שיש גם אינטרסים מסחריים, אבל בכל זאת נותן איזה רמז. דרך אגב, זה תואם לנתוני IIHS מלפני שנתיים - שלוש.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני חושב שבנושא הבטיחות של בלימת חרום/הסטה מפגיעה- זמן תגובה של הנהג הוא נקודת החולשה, לכן כל הצפצפות המטומטמות שלא עושת כלום (שליטה על רכב)זה סתם גימיק, שהרכב עובר כ20 מטר לשניה והזמן התגובה של הנהג הוא 3/4 שנייה ולרוב יותר אז את החלק הזה מערכת בלימה אוטונומית ומחשב המערכת אמור לצמצם ואז באמת יש סיכוי לימנוע תאונות קשות.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

המחקר שפרסם IIHS נראה שהצפצפות יעילות, אבל משמעותית פחות מהמערכת האוטונומית, מהארגון (או שמא הרשויות, קראתי את זה באתר הארגון לפני מספר חודשים) ממליצים עליהם אם לא מותקנות מערכות אוטונומיות

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אין לי הוכחה מדעית או סטטיסטיקה מסודרת… אני כן יכול לומר שבדגמים בהם יש בלימה אוטונומית נרשמה ירידה משמעותית בדרישה לחלקי חילוף של פגושים קדמיים.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

קספר, לא רק פגושים. מדובר בירידה במספר הפצועים בתאונות חזית אחור, לפחות מזה בתאונות סטיה מנתיב. הנתונים לא לפני, אבל זכורים לי מספרים מרשימים של ירידה בעשרות אחוזים במספר הפצועים בתאונות חזית אחור כאשר יש מערכות בלימה אוטונומית.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
אייל - הסיפור של טסלה הוא שהנהגים מתיחסים לרכב אוטונומי בדרגה 2 כאל רכב בדרגה 5. לא עניין של מערכות בטיחות אלא של אי הבנת הטכנולוגיה.

 

ממליץ לפות"ש להכנס לאתר של IIHS - יש מחקרים שמראים את יעילותן של המערכות, מחקרים שנערכו מצד חברות הביטוח, לא היצרנים.והמחקרים האלה בהחלט הראו יעילות בדרגות שונות.

אמרתי :

בעיקרון מערכות בלימה אוטונומית בולמות יפה.

אפילו צרפתי סרטון שהמערכת עובדת

טסלה מפרסמים את המערכת שלהם כנהיגה אוטונומית.

יש מדינות שאוסרות עליהם לפרסם ככה.

גם בדרגה 5 הנהג יהיה חייב להיות עם העניים על הכביש וידיים על ההגה.

כל הניסויים שיש עכשיו למערכות מתקדמות יותר הרגו אנשים.

 

אני חושב שהבעיה הגדולה היא מוסרית.

נהג שדורס והורג מאבד את הרישיון ורוב הסיכוי שנכנס לכלא.

מכונית אוטונומית לא גורסים או משהו.

מתקנים את הפגוש, מורידים את הדם וממשיכים בנסיעה.

אייל

פורסם

אז אני מבין שאתה מציע להעמיד חפצים דוממים למשפט על רצח?

 

להגנתך, ייאמר שזה היה מקובל בעת העתיקה.:wink:

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם
אמרתי :

 

אפילו צרפתי סרטון שהמערכת עובדת

טסלה מפרסמים את המערכת שלהם כנהיגה אוטונומית.

יש מדינות שאוסרות עליהם לפרסם ככה.

גם בדרגה 5 הנהג יהיה חייב להיות עם העניים על הכביש וידיים על ההגה.

כל הניסויים שיש עכשיו למערכות מתקדמות יותר הרגו אנשים.

 

אני חושב שהבעיה הגדולה היא מוסרית.

נהג שדורס והורג מאבד את הרישיון ורוב הסיכוי שנכנס לכלא.

מכונית אוטונומית לא גורסים או משהו.

מתקנים את הפגוש, מורידים את הדם וממשיכים בנסיעה.

 

ותיקון טכני לדבריך - ברמה 5 לא רק שלא חובה לשים ידיים על ההגה (זה נכון גם ברמה 4, אגב), עקרונית ההגדרה היא שלא חובה שברכב יהיו מערכות שליטה ידניות כמו הגה.

×
×
  • תוכן חדש...