Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2176 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מעונין לצפות את הדאסטר שלי במדבקה כמו בתמונה

צהוב מט

לא חייב את הכתוביות בצד

מה סדר גודל של מחיר +-? מעדיף לעבודה מקצועית כי בעבר עשיתי עיטוף לרכב עבודה ומהשמש הכל סדקים

אשמח לקבל מקומות שיכולים לעשות עבודה ברמה באיזור הקריות והצפון

אין לי בעיה להשאיר את הרכב יום יומיים בשביל לקבל עבודה מקצועית

%62D095CE6677164BC8643B5670C5D439AE3E3BE5.jpg

פורסם

לא מכיר מכומות בצפון אבל אומנות הציפוי בחולון מעולים, יצא לי לראות כמה עבודות שלהם נראה מושלם.

לגבי מחיר אני לא חושב שיש כלל אצבע כי כל רכב שונה, אנבל אני מניח שזה סדר גודל של 5 אלף.

2017 Type R

פורסם

הגזמת מאד עם המחיר, זה נע בין 8-12 תלוי באיכות החומר

מדבר מנסיון של 2 רכבים אצלי שעברו זאת, כמו כן ממליץ על אומנות הציפוי נכון להיום הם הכי טובים בארץ

  • רעיון טוב! 1

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:

פורסם

ציפיתי את ה BRZ לפני כמה חודשים. אצל אומנות הציפוי בחולון.

הרכב היה שבועיים אצלם. עבודה מקצועית ומדהימה.

מחיר מעל 10000 שח. עדיין יותר זול בכמה אלפים מהחברה במתחם הבורסה.

יש גם עניין של ציפוי פנים בפתיחת הדלתות. מוסיף כמה אלפים.

פורסם

זה הכול עניין של כמה משקיעים ברכב גם במבחינת פירוקים.

חבר שלי שילם 20 לקופרה 2 דלתות כולל עיטוף של הספים בפנים הרכב.

אפשר בפחות אם באמת לא מצפים את הספים והחלקים הפנימיים,אבל אז זה נראה בדיחה אם הצבע הקודם בולט.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

זה שחבר שלך שילם 20K לא אומר כלום... מצטער אבל 20K לעיטוף קופרה זה גניבה. מה שגם זה מרכב 2 דלתות, שהופך את העסק לקצת יותר קל. אני מקווה ששמו לו לפחות איזה PPF במחיר הזה, ואז אולי זה היה משתלם.

  • רעיון טוב! 1
פורסם

בקיצור מחיר גבוה, לרכב קטן כמו שלי (אדם S) קיבלתי בזמנו הצעה של איזור ה 8 תלוי באיכות החומר - יש בפחות בחומר לא הכי איכותי ויש ביותר יקר.

רק ה PPF למכסה מנוע ובמפר קדמי עלו לי באיזור האלפיה

Opel Adam S 2017

פורסם

PPF זה לא עיטוף של Vinyl במיוחד לא בהחלפת צבע,עבודה הרבה הרבה יותר פשוטה,המחירים בכלל לא באותה קטגוריה.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

ממה שאני זוכר PPF מקצועי עולה יקר. זה שכבת "ויניל" שלא רואים אותה בעין, אבל היא שם כדי להגן על הרכב. לא יודע על מה אתם מדברים. אם PPF היה זול אז כולם היו קונים את זה.

פורסם
יותר זול מאשר vinyl.

 

בגלל זה כתבתי שרק ה PPF בקדימה עלה לי ככה לרכב פיצי, אז ויניל לכל הרכב שגדול משלי יעלה ים

Opel Adam S 2017

פורסם (נערך)
אשמח לדעת איפה יש PPF שלא רואים בעין, שמגן על הרכב כמו שצריך, במחיר טוב.

מאיזה אזור אתה ??

אני התקנתי לפני כמעט 3 שנים ppf, מחיר טוב לא יהיה.. אני מחזיק בגולף ועלה לי פגושים ומכסה מנוע כ 7K. גם אם אתה מחזיק רכב לבן ה ppf יכול להצהיב אם לא יתוחזק (ניקיון מפעם לפעם..).

כמו כן, ppf (כ 900 ש״ח למטר) הרבה יותר יקר מ״ויניל״..

עריכה אחרונה על ידי roni_bel
×
×
  • תוכן חדש...