Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2886 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל חברי הפורום

 

ברשותי Audi A6 צורה C6 מודל 2006

 

יש לי בעיה שהחלה לא מזמן באור איתות השמאלי מאחורה

לפעמים עובד ולפעמים לא עובד.. זה יכול לעבור וסתם באמצע נסיעה גם לא לעבוד, ואז למשל אחרי הנעה מחדש זה מסתדר אבל לא תמיד.

לדעתי זה יותר קשור לRelay שלא מעביר את האיתות כמו שצריך לחלקו האחורי השמאלי של הרכב

יכול להיות דבר כזה?

בדקתי פיוזים והחלפתי אלף פעם מנורות וזה לא קשור

הRelay איפה הוא נמצא ברכב שלי?

אולי לנסות להחליפו?

 

תודה לכולם

My Car: Audi A6 C6 2.4 V6 2006

פורסם

בדוק מגעים ושלמות מוליכים. RELAY מתחבר לכולם בטור ולא במקביל, וכך נקבעת מהירות האיתות (איטי או מהיר, בהתאם להתנגדות).

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

פורסם
בדוק מגעים ושלמות מוליכים. RELAY מתחבר לכולם בטור ולא במקביל, וכך נקבעת מהירות האיתות (איטי או מהיר, בהתאם להתנגדות).

אז בעצם לפי מה שאתה אומר אם האיתות בתכלס בכללי עובד אז אין קשר לRelay נכון?

עוד משהו ששמתי לב

בזמן שהאיתות מאחורה לא עובד אז בלוח שעונים האיתות רץ מהר יותר אבל מחוץ לרכב בפנס הקדמי כאילו האיתות עובד רגיל

לפי מה שאני מכיר במידה ומנורה אחת לא עובדת אז גם באותו צד למשל מקדימה צריך לעבוד גם מהר כמו בלוח שעונים לא?

תודה על העזרה

My Car: Audi A6 C6 2.4 V6 2006

פורסם

יש לך מגע רופף בקו של האיתות.

כשהנורה בלוח השעונים מהבהבת מהר זה מצביע על תקלה כל שהיא ולאו דווקא על נורה שרופה.

תעבור על הקו ותנסה לאתר את הכשל או לחלופין לפנות לחשמלאי.

 

בהצלחה.

 

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

פורסם
יש לך מגע רופף בקו של האיתות.

כשהנורה בלוח השעונים מהבהבת מהר זה מצביע על תקלה כל שהיא ולאו דווקא על נורה שרופה.

תעבור על הקו ותנסה לאתר את הכשל או לחלופין לפנות לחשמלאי.

 

בהצלחה.

 

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

היי

אני יודע אחי שזה אמור להבהב מהר בלוח שעונים

אבל בפועל שזה מהבהב מהר בלוח שעונים זה לא אמור להבהב גם המנורות עצמם בצד שמאל בפנסים עצמם? הכוונה לפנס הקדמי ובצד?

 

ולגבי חשמלאי

הלכתי לשניים באשדוד לא פטרו לי את הבעיה

חשמלאים על הפנים.. היו הרבה פעמים שפתרתי דברים לבד שמוסכניקים וחשמלאים לא ידעו לפתור

לא שאני מזלזל או משהו אבל זה האמת חחחח

My Car: Audi A6 C6 2.4 V6 2006

פורסם

כמו שאמרו כאן יש מגע רופף בקו של האיתות. ניחוש שלי שרוב הסיכויים שהמגע הרופף הוא בבית הנורה של האיתות.

פורסם

תודה לעונים

פירקתי את הפנס אלף פעם והפנס גם דיי חדש קניתי אותו לפני שנה בערך מגרמניה

והכבלים נראים תקינים לחלוטין שם..

יש עוד אופציות לבדוק לפני שאני הולך למוסכניק שהמליצו פה?

תודה חברים

My Car: Audi A6 C6 2.4 V6 2006

פורסם

בדקת את בית הנורה? (החלפת פנס לא קשורה כאן בכלל כי הפנס זה רק פלסטיק ואינו כולל את הכבלים, נורה ובית הנורה). היה לי מקרה דומה בו המגעים בבית הנורה גרמו לבעיה דומה (רכב מסוג אחר). המגעים שם צוברים שכבה של לכלוך וגורמים למגע לא טוב. אם זה המקרה, אפשרות אחת היא להחליף את בית הנורה. אני פשוט שפשפתי את המגעים בתוך הבית נורה וקצת עיקמתי אותם על מנת שהמגע יהיה טוב יותר.

פורסם
בדקת את בית הנורה? (החלפת פנס לא קשורה כאן בכלל כי הפנס זה רק פלסטיק ואינו כולל את הכבלים, נורה ובית הנורה). היה לי מקרה דומה בו המגעים בבית הנורה גרמו לבעיה דומה (רכב מסוג אחר). המגעים שם צוברים שכבה של לכלוך וגורמים למגע לא טוב. אם זה המקרה, אפשרות אחת היא להחליף את בית הנורה. אני פשוט שפשפתי את המגעים בתוך הבית נורה וקצת עיקמתי אותם על מנת שהמגע יהיה טוב יותר.

וואלה אחי פנס חדש לגמרי

אני לא דביל אחי בשביל לדעת שזה סהכ חתיכת פלסטיק

גם הבתי מנורה עצמם כולם חדשים כי קניתי לא מזמן פנסים חדשים מאחורה

זה משהו מוזר שהתחיל לי נראה לי מאז שהתקינו לי את המצלמת רוורס

יש מצב זה בכלל זה משהו?

My Car: Audi A6 C6 2.4 V6 2006

×
×
  • תוכן חדש...