Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2918 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

לא מזמן התקנו בוקטרה 2004 דיזל קארטריג' סיני

ורציתי לשאול אם למישהו יש ניסיון איתם?

המקורי ב280 אלף התחיל לשרוק ולזרוק שמן אך הרכב סחב כמו תמיד( אנחנו יד 5 לא ידוע לי אם נגעו בטורבו בעבר)

עריכה אחרונה על ידי vic1234
פורסם

היה לי קארטריג' סיני במגאן הקודמת, לא יודע כמה הוא עבר.

היה נכנס לעבודה מאוחר מאוד, גם פתחתי על זה כמה שרשורים.

לבסוף אחרי נסיעה בכביש 6 הוא התפרק וסתם מעבר שמן במנוע, מה שחרץ את דינו של הרכב הזה.

יום טוב גם לך

פורסם
היה לי קארטריג' סיני במגאן הקודמת, לא יודע כמה הוא עבר.

היה נכנס לעבודה מאוחר מאוד, גם פתחתי על זה כמה שרשורים.

לבסוף אחרי נסיעה בכביש 6 הוא התפרק וסתם מעבר שמן במנוע, מה שחרץ את דינו של הרכב הזה.

 

גם אצלי הטורבו לא עבד bolt on היה צורך בכיוון הvnt

בעזרת OPCOM ראיתי את הלחץ שמחשב הרכב מבקש ואת הלחץ בפועל

סיבוב בורג כיוון ה VNT באקטואטור הגעתי לתוצאה תקינה

הטורבו נכנס לפעולה כמו שצריך והרכב לא מוציא תקלות

והלחץ שמתקבל הוא הלחץ שמחשב הרכב מבקש

 

בשבוע הבא הרכב יסע מאשקלון לנהריה נראה מה יהיה איתו

 

כרגע רכב מלא 5 אנשים נוסע מצויין אומנם היו רק נסיעות קצרות פחות מ 100ק''מ

 

טורבו מקורי של גארט עולה באיביי כ 4 אלף ש''ח לפני משלוח ומיסים

ככה שאין אופציה אחרת חוץ מסיני בעלות של כ 300 ש''ח

×
×
  • תוכן חדש...