Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פורד חושפת את הפוקוס החדשה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2907 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ההאצ'בק והסטיישן נראות לא רע לדעתי. קו המותניים הבולט הזה מעניק להן רושם שרירי ורחב.

הסדאן כמו בדור הראשון והשלישי פשוט נראית לא טוב.

היצע יחידות ההנעה מאוד מעניין, במיוחד ה-1.5 החזק עם תיבת 8 הילוכים.

מעניין אם הקהל הישראלי יצליח לסלוח לפוקוס על הגיר הרובוטי.

פורסם

קודם כל שתגיע לארץ, לפי ההתנהלות של דלק מוטורס כלפי פורד לא נראה שהם מנסים לשווק... כמו הפיאסטה החדשה שלא מגיעה ועוד דגמים רבים.

Alfa Romeo 164 3.0 super v6 1995

Alfa Romeo spider 2.0 twinspark 1997

Alfa Romeo giulietta milano 2014

Volkswagen polo gti 2011

פורסם

דלק הגיעו למצב שהדגם הכי נמכר שלהם זה קוגה.

וגם הוא לא בדיוק רב-מכר.

אבל אני בטוח שתחת ייבואן אחר פורד היתה יכולה לפרוח.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

על כל דורותיה הפוקוס היא תצורת ההאצ׳בק האולטימטיבית.

היה ונשאר פרופיל נהדר.

גם מתנהגת בהתאם.

קרדיט ל- misterb על התמונה

פורסם (נערך)
דלק הגיעו למצב שהדגם הכי נמכר שלהם זה קוגה.

וגם הוא לא בדיוק רב-מכר.

אבל אני בטוח שתחת ייבואן אחר פורד היתה יכולה לפרוח.

 

אני לא חושב שתחת יבואן אחר פורד הייתה יכולה לפרוח משמעותית. היו לפורד שנים מאוד טובות בארץ ביחס לרכב אירופאי, גם בתקופה שהאסייתיות היו בראש טבלת המכירות בפער משמעותי מהתוצרת האירופאית, פורד הייתה קרוב מאוד לשם. גם למשל כשאחותה מבית, המאזדה 3 הייתה נמכרת בכמויות מטורפות ודלק היו יכולים להתבסס רק עליה, הפוקוס נמכרה לא רע בכלל.

 

בשנה הראשונה של הדור השלישי (עם הגיר הרובוטי) הפוקוס אפילו הייתה המשפחתית הכי נמכרת בארץ והגיעה עם רמות אבזור מגוונים מאוד, אבל כשהתגלו הבעיות בגיר ובגימור היא נפלה מהר ולא הצליחה להתאושש. ההבדל בין פורד ל-VAG שסבלה מאותן בעיות הוא המוניטין האיכותי "פרימיום" שקונצרן וואג קיבל בארץ, שפורד העממית לא זכתה לו ולכן לה הרבה יותר קשה להתאושש.

 

הפוקוס 3 הכתימה את השם של פורד בארץ וייקח לאנשים זמן לשכוח את זה. אם פורד הייתה משווקת כיצרן לא עממי היה לה יותר קל למחוק את הרושם שנוצר לה. למה שאנשים ייקחו סיכון על רכב שאין לו ערך מוסף? הנאה מנהיגה (הערך מוסף של פורד ברוב קשת הדגמים) מעניינת אחוז אפסי מהאנשים.

תוסיף לזה גם את העובדה שעיקר המכירות של הרכבים החדשים בארץ הוא לחברות הליסינג ודלק כבר לא חזקים שם כמו פעם וקיבלת מותג שהפסיד משני הצדדים, גם בליסינג וגם בפרטי. בעיקר בזכות עצמו ופחות בזכות מי שמביא אותו.

עריכה אחרונה על ידי cars-@-lover
פורסם
ההאצ'בק והסטיישן נראות לא רע לדעתי. קו המותניים הבולט הזה מעניק להן רושם שרירי ורחב.

הסדאן כמו בדור הראשון והשלישי פשוט נראית לא טוב.

היצע יחידות ההנעה מאוד מעניין, במיוחד ה-1.5 החזק עם תיבת 8 הילוכים.

מעניין אם הקהל הישראלי יצליח לסלוח לפוקוס על הגיר הרובוטי.

 

הקהל הישראלי ברובו לא יודע מה ההבדל בין אוטומט לרובוט.

הם יקנו כל דבר בהנחה שזה במחיר נורמלי.

 

והעיצוב החיצוני מזעזע. תורידו את הסמל ולא ברור אם זה יונדאי או קיא.

V5

פורסם (נערך)
דלק הגיעו למצב שהדגם הכי נמכר שלהם זה קוגה.

וגם הוא לא בדיוק רב-מכר.

אבל אני בטוח שתחת ייבואן אחר פורד היתה יכולה לפרוח.

ליבואנים אחרים יהיה קשה מאוד לשנות חוות דעת, והתדמית השלילית שנוצרה.

 

קח לדוגמה את הפוקוס הנוכחית.

רכב אחר מקודמו. עם חזית אחרת, מנוע טורבו, גיר פלנטרי מצויין, בקיצור רכב שונה בתכלית מהקודם. עם ביצועים מצויינים, ותג מחיר ב-"0 ק"ם ליסינג", שירד עד 100K.

וגם במחיר הזה, הלקוחות לא עמדו בטור.

ב"דלק" הבינו מהר מאוד, שצריך להמשיך להשקיע במוצר שממשיך לייצר להם כסף.

מאזדה.

עריכה אחרונה על ידי yossiaviel
פורסם

לדעתי מדובר ברכב מרשים, נראה ששיפרו את מה שהיה טעון שיפור (נראות פנימית מודרנית, בסיס גלגלים ואיבזור בטיחות).

ה-5 דלתות והסטיישן נראות טוב לטעמי, הסדאן הרבה פחות.

המנוע 1.5 הוא ארבע צילינדרי ככל הידוע לי, 3 צילינדר זה המנוע הקטן שמעולם לא הגיע אלינו גם בגירסאות הקודמות שלו ואני בספק שהפעם הוא יעשה עליה לאור ההיסטוריה.

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

פורסם (נערך)

אוקי, בדקתי את ההודעה לעיתונות יותר, הם מאשרים שם שזה 3 צילינדרים

"A low-friction three-cylinder architecture that delivers naturally high torque at low rpm"

נכתב תחת פרטים על מנוע ה1.5 בלבד, לא ה1.0

עריכה אחרונה על ידי Hagaix

×
×
  • תוכן חדש...