Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סטטיסטיקה רישוי רכבים ינואר 2018


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3036 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 82
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
מוכר אבל לא משווק, יש הבדל. במפרט זה לא קיים וזה לא מופיע בהסכם המכירה.

 

הנציג אמר לי שבמשלוח של 2018 הגיעו חלק עם מפתח וחלק בלי והגיע גם להם חלק עם וחלק בלי

אם נשאר אתה יכול לבחור ואם לא לחכות למשלוח הבא

שאני הזמנתי את האיוניק מהם הוא נתן לי לבחור צבע ריפוד וגם מס רישוי אז גם היה חלק 7 ספרות...

גם היבואן לא מתחייב על כניסה ללא מפתח

פורסם
Noknok

ציינת בפני הנציג זה מחיר של סופר מיני כבר?

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

לא ברורה לי מטרת השאלה. לאיזו תשובה אתה מצפה מהנציג?

אתה חושב שהוא לא יודע את זה? או שהוא ישנה את התמחור רגע במחשב?

שהוא יחדש משהו להנהלה שלו?

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם

פעם אחרונה שבדקתי, זה נקרא משא ומתן. במקרה הזה מדובר בטיעון רציונאלי, כלומר צד אחד למשא ומתן מסביר שמבחינתו התועלת בעסקה לא מספיקה עבור המחיר המבוקש.

 

אם היה מדובר ביבואן רגיל, הנציג יכול היה לעשות את ההצגה הרגילה של "אני אדבר עם המנהל שלי אולי הוא יוכל לתת לך את המחיר האמיתי שאנחנו מציעים למזוכיסטים שבאמת רוצים לקנות מאיתנו פיאט".

 

אבל כנראה שזה יבואן מסוג אחר.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

הוא ניסה ללחוץ עוד קצת על הנציג כדי לקבל הנחה וזה לגיטימי כשהיום כמעט לכולם יש הנחות. הכי טוב אם המחיר אצל כולם היה בלי להתחיל משא ומתן ואז כולם היו שווים, אבל כל עוד זה לא המצב אין בזה משהו רע.

פורסם

אין שום בעיה במו"מ, אז המחיר היה יורד מ78 ל76 נניח, אחרי שהנציג היה מדבר עם המנהל והמנהל עם המנהל שלו.

זה היה הופך את המצב ליותר טוב? עדיין לא. זה לא שהמחיר היה יורד ב15K (למחיר הריאלי עבור הרכב) כי נכנס פתאום מישהו שיודע בכמה נמכרים רכבים של מותגים אחרים.

השאלה שלי הייתה ליוליאן ששאל את נוקנוק האם הוא ציין בפני הנציג שניתן לרכוש רכב מקטגוריה מעל. הרי ברור שזה לא מה שהיה מקדם משהו.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם
זה לא שהמחיר היה יורד ב15K (למחיר הריאלי עבור הרכב) כי נכנס פתאום מישהו. נקודה.

תיקנתי לך[emoji3]

 

אני לא יוליאן, ואני לא בטוח ששאלה כזו היתה עוזרת למציאות לחדור לאולם התצוגה של סמל"ת, אבל מעניין לשמוע איך היה נגמר עימות כזה בין סמל"ת למציאות.

 

מעבר לזה, יש לפעמים שלבים במו"מ, כשנקודת הפתיחה היא מחיר מחירון ל-2 הפראיירים האחרונים שקונים רק פיאט, הנחה של כמה אלפים לעוד 2 פראיירים שקונים רק פיאט אבל מנסים להתמקח ואולי (על מי אני עובד) עוד קצת הנחה למי שלא ממש ממש חייב רק פיאט. מה יש להפסיד?

 

זה הכל נכתב די בצער, אמנם מעולם לא היתה לי פיאט אבל אם אשכרה היו מביאים רכבים סבירים (להיום, לא ללפני עשור) במחיר סביר, אולי יום אחד הייתי קונה אחת. במצב הנוכחי, אין שום סיכוי שזה יקרה.

 

ועזבי פיאט, מה נסגר עם סובארו? מילא רכב-על כמו הלבורג, ברור שרק הנבחרים שבנבחרים מתאימים לו. אבל איפה האימפרזה החדשה? אני רואה יותר פרארי מאימפרזות, זה כבר לא מצחיק.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

לא הייתי קוראת לזה עימות בין סמל"ת למציאות, כיוון שמדובר בנציג זותר ללא שום "SAY" בנידון. הרי כמו שמוכרנית בקסטרו הייתה שמחה למכור כמה שיותר, ככה גם נציג בפלאפון, פיאט או אופל.

עם המציאות היבואנים מתעמתים בסיכומי חודש\רבעון\שנה. לפי המספרים של הפנדה נראה שמראש לא מתכננים למכור מהן כמויות גבוהות כי מביאים מלאיים, הרי כבר כמה שנים ברציפות הפנדה לא מגיעה ל200 רכבים בשנה, בין אם לפרטיים או לחברות.

 

אגב, המחירון של הפנדה מילאנו 75K, איך מגיעים ל7K תוספות כשאגרת הרישוי 1200 ש"ח?

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם

יונדאי KONA רק רכב אחד???

זה אומר שלא קנו את הKONA או שהיא עדיין לא הגיעה לארץ וה"1" זה הרישוי של רכב הדגמה?

מה זה בעצם הסטטיסטיקה הזו של רישוי (זה מסירות בפועל של רכבים?)

פורסם

למיטב ידיעתי זה הרכבים שקיבלו רישוי ועלו לכביש בחודש הזה, לא כולל ייבוא אישי.

בדקתי בשניים שלושה אולמות תצוגה של יונדאי, ולא היו שם לא קונה ולא I30.

פורסם
עוד לא עברו מספיק שנים כדי לשכוח, מה היה המצב עם קיה עד 2008 ומה קורה עכשיו. לכן אני מאמין שלמדיניות היבואן יש משקל גדול מאוד בהצלחת המותג.

במקרה של קאיה זה לא היה קשור ליבואן אלא להיצע הדגמים, שרובם היו מיושנים ולא אטרקטיביים בשום היבט.

סביר להנחי שגם תחת סמל"ת הפיקנטו והספורטאז' היו זוכים להצלחה גדולה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

אחריות ארוכה ותמחור נכון , בנוסף לרכבים שהשתפרו.

אבל כדי לשנות תדמית היה הכרחי לתת משהו מעבר לאחרים.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

התפתח פה דיון מעניין , מה בנוגע לסיטרואן ופיזו ? הם מעניקים אחריות ארוכה , יותר אבזור במחיר עדיף על פני המתחרים מקוריאה ויפן ועדיין הסוכנויות שלהם מזכירות שממה באמצע מדבר , מה עוד הם יכולים לעשות בשלב הזה ?

פורסם

סיטרואן ופיג'ו מתמודדים עם 3 דעות קדומות של הרוכשים:

- ירידת ערך גבוהה מהרגיל.

- תדמית אמינות בעייתית.

- טיפולים יקרים.

 

הם יכולים את הדברים הבאים, כדי לתקוף כל אחד מהנושאים:

 

- הבטחה לקנייה במזומן במחיר מחירון של רכב מקביל ששומר על הערך. למשל להבטיח לקוני 3008 שיקנו אותו בחזרה אחרי 5 שנים במחיר מחירון של מאזדה CX5 או של מיצובישי אאוטלנדר.

- אחריות 5 שנים על כל היצע הדגמים (ולא רק על 2-3).

- למכור חבילת טיפולים במחיר ידוע מראש

 

ברור שבטווח הקצר למהלך הזה יהיו עלויות כבדות עבור לובינסקי, אבל אם הם מאמינים באמת ובתמים שמדובר בסטיגמות לא מבוססות, ושברגע שנציבור ייחשף לרכבים הוא ישנה את דעתו - זאת דרך שתגרום גם לסקפטים ביותר לשקול לקנות את התוצרת שלהם.


×
×
  • תוכן חדש...