Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סטטיסטיקה רישוי רכבים ינואר 2018


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3036 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא נכון לבסס תגובות בפורום על תצפיות בדרך לצפון. באופן יוצא דופן אין הנחות בליסינג על נירו. באוויס אקספרס מבקשים על נירו 300 ש"ח לחודש יותר מאשר על ספורטאז', למרות שבמחירון של טלקאר ספורטאז' יקרה יותר ב-3000 ש"ח. תנסה לחפש נירו ב-0 ק"מ ותספר לנו מה מצאת.

 

יש וגם יש הנחות על הנירו באלבר מוכרים אותה ב 123000 ש"ח וזה בדוק, רק שבמבצע שהיה עכשיו לקיה שהם מכרו ב131000

זה לא היה משתלם, אבל ביום רגיל זה חומר למחשבה

וחוץ מזה חברות הליסינג מקבלות מחיר גם אם לא מטכרים ב 0 ק"מ עיין ערך קורולה

נ.ב אפשר לבסס תגובה אם ראיתי 9 נירו וכולם היו של חברות.

  • תגובות 82
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

Noknok

ציינת בפני הנציג זה מחיר של סופר מיני כבר?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

הייתי מנסה, אבל ברגע שעשיתי פרצוף של הלם מהמחיר עברתי תהליך פיטורין בתור לקוח, אמרתי ש"אחשוב על ההצעה ואחזור אליך" לאחר מכן באתי לקחת את ההצעת מחיר הכתובה על נייר איך היא נחטפה לי מהיד תוך כדי האמירה "לא לא, זה לשימוש פנימי בלבד אני לא יכול לתת לך את זה" ולאחריה "אנחנו כבר נתקשר אליך", לא התקשרו אלי - לא התקבלתי בתור לקוח.

 

Sent from my VTR-L29 using Tapatalk

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

במחיר כזה ברור למה הם מכרו 4 רכבים.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

בשילוב המחיר והיחס, לא ברור בכלל איך מכרו 4 רכבים. אפס נשמע מס' יותר צפוי.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם (נערך)
יש וגם יש הנחות על הנירו באלבר מוכרים אותה ב 123000 ש"ח וזה בדוק, רק שבמבצע שהיה עכשיו לקיה שהם מכרו ב131000

זה לא היה משתלם, אבל ביום רגיל זה חומר למחשבה

וחוץ מזה חברות הליסינג מקבלות מחיר גם אם לא מטכרים ב 0 ק"מ עיין ערך קורולה

נ.ב אפשר לבסס תגובה אם ראיתי 9 נירו וכולם היו של חברות.

אתה ביקשת הצעות מחיר מחברות ליסינג? כי אני ביקשתי, ועל נירו דורשים 300 ש"ח יותר מספורטאז' ו-200 ש"ח יותר מטוסון.

מה שמוכרים באלבר ביד 2 זה עם המולטימדיה הישנה 5 אינץ', אין ארוחות חינם גם ב-0 ק"מ :roll:

עריכה אחרונה על ידי shlomub
פורסם
כנראה על התמחור ומחלקת שיווק של סמלת.

הסבר נחמד אפילו סביר על הקשר בין היבואן לכשלון בספרים, לא בטוח ששם מתמצה הענין הזה, נדמה לי שגם לשמרנות ובנובע תחושת הבטחון העודפת כשהכסף שלך "מושקע" במשהו עם מוניטין מכובד ארוך שנים כמו מרצדס או ב.מ.וו, במקום באיזו הרפתקה מוטורית עלומה שמגולמת בג'וליה ( למעט חסידי ההארד קור שמסתבר כבר אזלו ), גם להם יש מה לעשות כאן. עם התוצאה העגומה בכל מקרה קשה להתווכח.

פורסם

עוד לא עברו מספיק שנים כדי לשכוח, מה היה המצב עם קיה עד 2008 ומה קורה עכשיו. לכן אני מאמין שלמדיניות היבואן יש משקל גדול מאוד בהצלחת המותג.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
אז מה נגיד על הג'וליה שהיא כידוע גם דגם חדש, גם יופי של אוטו וגם 18 חתיכות בסך הכל. פשוט לא מובן הענין הזה, לפחות לי. אלו שכן מבינים, אלו עם הגרמניות שהג'וליה הזו נראית להם כמו סופרב או מזדה 6 דלות איבזור ובטח לא מתחרה הולמת למופת המוטורי שיש להם בחניה, נא לחסוך ממני את ההסברים המלומדים ולתת להתאבל בשקט.

נמכרו 26, כולל 5 יחידות שעושות ביחד יותר מ 2500 כ"ס,

לא שזה משנה הרבה.

מצער.

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם

מסירות רכבי מיני

מהפך, יונדאי I10 עם מסירות מעולות של 1171 רכבים, עוקפת את הפיקנטו בהפרש קטן של 6 רכבים עם 1165 מסירות, אלו מובילות בפער ענק מהמקום שלישי - שברולט ספארק שממוקמת קבוע במקום שלישי עם 413 מסירות.

 

אך גם מפה למקום הרביעי יש פער גדול וסיטרואן C1 תופסת אותו עם 52 מסירות בלבד.

עצוב לראות את הפנדה עם 4 מסירות בלבד, וחבל ששום דבר לא נעשה בעניין.

 

סופר מיני

גם פה מעניין, את המקום הראשון תופסת דווקא מזדה 2 עם 692 מסירות, למקום השני מגיעה היאריס עם 644 מסירות כולל דגם היברדי וסוגרת את השלישיה האיביזה בפער קטן עם 616 מסירות, כניראה לתוספת מחיר יש השפעה על כמות המסירות לעומת הדגם הקודם, אך מספיק כמה ימי מכירות שכמו שצפמיון עושה כדי לשנות את המצב, מעניין יהיה לראות אם באמת תוספת המחיר השפיעה או שדגם טוב יותר למרות שיקר יותר יצליח בכול זאת.

למקום הרביעי מגיעה הקליאו שמזה תקופה נמכרת טוב עם 468 מסירות, שאר הצרפתיות לא מצליחות כמוה, ה208 עם 188 מסירות בלבד וסיטרואן C3 עם 145 מסירות בלבד.

 

קצת שונות

האיגניס ממשיכה להימכר טוב עם 454 מסירות וגם המיקרה הוותיקה עם 590 מסירות תודות למבצעי ה55 אלף לגיר הידני.

הספייס סטאר איבדה את המומנטום שהיה בהתחלה ומכרה 281 רכבים.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

יוליאן, בהודעה דומה שהקדימה את ההודעה שלך(הודעה שנייה בשרשור) , לא ספרתי את גרסת הסדאן של המאזדה 2, שלדעתי מתחרה בתחום תת משפחתיות עם הI25 והריו ושאר חברותיהן.

ולכן היאריס מובילה.

פורסם
אתה ביקשת הצעות מחיר מחברות ליסינג? כי אני ביקשתי, ועל נירו דורשים 300 ש"ח יותר מספורטאז' ו-200 ש"ח יותר מטוסון.

מה שמוכרים באלבר ביד 2 זה עם המולטימדיה הישנה 5 אינץ', אין ארוחות חינם גם ב-0 ק"מ :roll:

 

אתה ביררת באלבר? אז זהו שאני ביררתי וקיבלתי הצעת מחיר, וזה הדגם החדש עם מולטימדיה 7

וכניסה והנעה ללא מפתח

לא יודע מה יש באויס ולמה התימחור שלהם גבוה

אבל באלבר זה המחיר לאחר בירור

פורסם

היבואן מוכר גם עם מפתח וגם Keyless

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית


×
×
  • תוכן חדש...