Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סטטיסטיקה רישוי רכבים ינואר 2018


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3036 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא, אחרת היית רואה ברשימה גם למבורגיני למשל.

 

בהנחה שבמקביל ליבוא סדיר הביאו עוד כמה עשרות או מאות מרצדס ביבוא אישי, יוצא שמרצדס זה אחד המותגים הנמכרים בישראל בינואר. וגם 41 פורשה ועוד 20 מזרטי בינואר זה נתון חלקי בלבד. מדהים.

  • תגובות 82
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

גם בשנה שעברה היו תקלות ועיכובים:

https://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3706211,00.html

וגם אם היה עיכוב של כמה ימים היבואנים יודעים להזדרז ולפצות בימים שאחרי.

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם
מסתבר שהניסן ארמדה זה ייבוא רשמי של קרסו.

מגזין אוטו פירסם תמונות שלו בשטח.

 

חיפשתי את זה ולא מצאתי.

אני יודע שהארמדה זה למעשה ניסאן פטרול - בדור הנוכחי הם איחדו שני דגמים לדגם אחד (כמו שעשו עם האקסטרייל והקשקאי+2).

יש לארמדה גם גרסה של אינפיניטי שנקראת QX80.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

זהו אפשר להכריז את מותה של הפוקוס עד לדגם החדש, 20 מסירות בלחץ.

 

הקורולה אכן מדשדשת, דגם חדש כנראה יוצג שנה הבאה בהשראת הקאמרי החדשה.

 

 

פורסם
208GTI - יחידה אחת בינואר..

רכב מדהים עם מחיר סביר שמייצר כנראה הכי הרבה ואליו פור מאני בסביבה שלו,

למה הרכב הזה לא נמכר ?

 

הרכב לא היה במלאי בינואר. רק בסביבות סוף פברואר-מרץ יגיעו רכבים חדשים.

 

 

פורסם
לא נכון לבסס תגובות בפורום על תצפיות בדרך לצפון. באופן יוצא דופן אין הנחות בליסינג על נירו. באוויס אקספרס מבקשים על נירו 300 ש"ח לחודש יותר מאשר על ספורטאז', למרות שבמחירון של טלקאר ספורטאז' יקרה יותר ב-3000 ש"ח. תנסה לחפש נירו ב-0 ק"מ ותספר לנו מה מצאת.

 

בתור אחד שקנה נירו לפני 3 שבועות, כמה שחיפשתי - לא מצאתי דיל 0 ק"מ.

כפיר הג'ינג'י

פורסם
זהו אפשר להכריז את מותה של הפוקוס עד לדגם החדש, 20 מסירות בלחץ.

 

הקורולה אכן מדשדשת, דגם חדש כנראה יוצג שנה הבאה בהשראת הקאמרי החדשה.

אז מה נגיד על הג'וליה שהיא כידוע גם דגם חדש, גם יופי של אוטו וגם 18 חתיכות בסך הכל. פשוט לא מובן הענין הזה, לפחות לי. אלו שכן מבינים, אלו עם הגרמניות שהג'וליה הזו נראית להם כמו סופרב או מזדה 6 דלות איבזור ובטח לא מתחרה הולמת למופת המוטורי שיש להם בחניה, נא לחסוך ממני את ההסברים המלומדים ולתת להתאבל בשקט.

פורסם

כנראה על התמחור ומחלקת שיווק של סמלת.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אני לא יודע מה נסגר עם סמל"ת, הם פשוט לא רוצים למכור.

הלכתי לראות את הפיאט פנדה - נמכרת כיום הפנדה רק עם רמת גימור ONE(ז"א רדיו אפטר-מארקט של פיוניר ולא מקורי, אין שליטה מההגה, אין קרוז קונטרול - רמת הגימור הכי עירומה לדעתי שאפשר להשיג על רכב חדש בישראל), הנציג לא מהסס לזרוק את המחיר 66 אלף וגם זה בגלל שזה "יום מכירות" - בזמן שC1 נמכרת ב49 אלף אתם מוכרים את הפנדה במחיר כזה?? אפילו I10 ידנית פשוטה עולה 61 אלף ומגיעה יותר מאובזרת.

 

אבל בכל זאת מה שחיפשתי זה את רמת הגימור מילאנו, הנציג שמח להכריז שנשארה מילאנו(שבאה עם רדיו מקורי,שליטה מההגה עם בלוטופ וסיטי ברייק אבל ללא בקרת שיוט עדיין) - מחיר מיוחד בשבילי! 78 אלף(!!),המחירון הוא 82 אלף אבל הוא מתאמץ בשבילי - יותר מקליאו 0.9 ידנית!,יותר מיונדאי I10 ברמת הגימור לפני הכי גבוהה אוטומטית.

 

פשוט מישהו בסמל"ת לא מעוניין למכור את הפנדה(וחבל כי אני ממש אוהב את הפנדה כרכב, אם אקנה רכב מיני זה רק אותה).

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

אותו דבר עם פיאט 500X.

מפרסמים בכל מקום טרייד אין במחיר מחירון אבל הוא לא רלוונטי מבחינתם לאף דגם, גם לרכבים הכי מבוקשים בשוק.

כמובן שבעיסקאות כאלה גם תופרים אותך עם הצעת טרייד אין מצחיקה וגם מתמחרים את הרכב שלהם במחיר מלא (140K) בלי שקל הנחה ובפועל אחרי צבע, רישוי והתקנות מקומיות הוא יעלה 145 אלף ש"ח, פשוט הזויים. מה שכן הם יודעים לרדוף אחרי הלקוחות שלהם ופעמיים בשבוע אני מקבל טלפון מהסוכנות כי התעניינתי באוטו, ממש יעיל.


×
×
  • תוכן חדש...