Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7781 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.... קראתי איפשהו שאחרי ניקוי קרבורטור מומלץ להחליף מים באוטו על מנת לשמור על הצ'וק האוטומטי...

 

מדוע יש לעשות את זה והאם זה משמעותי?

תודה מראש.

If you live by the GUN

You die by the GUN

פורסם
שלום לכולם.... קראתי איפשהו שאחרי ניקוי קרבורטור מומלץ להחליף מים באוטו על מנת לשמור על הצ'וק האוטומטי...

 

מדוע יש לעשות את זה והאם זה משמעותי?

תודה מראש.

אינני יודע מה קראת ומה הבנת, אך אין צורך להחליף שום מים ברכב, לאחר נקוי קרבורטור,

היה עוזר מאד,אם היית מספק יותר פרטים,סוג הרכב,שנת יצור, וגודל מנוע.. !

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

שלום צביקה!

היום הרכב שלי- ניסן סאני שנת 93 1600 עבר ניקוי קרבורטור לאחר שכבר כמה זמן עשה בעיות. לאחר הניקוי המצב השתפר דרמטית...

במוסך ראיתי הודעה לכל בעלי הצ'וק האוטומטי שמומלץ להחליף מים אחרי ניקוי קרבורטור... אני מניח שהכוונה היא למים של הרדיאטור אבל שכחתי לשאול את המוסכניק :?

אז תהיתי אם יש לדבר בסיס והאם זה משמעותי....

If you live by the GUN

You die by the GUN

פורסם
שלום צביקה!

היום הרכב שלי- ניסן סאני שנת 93 1600 עבר ניקוי קרבורטור לאחר שכבר כמה זמן עשה בעיות. לאחר הניקוי המצב השתפר דרמטית...

במוסך ראיתי הודעה לכל בעלי הצ'וק האוטומטי שמומלץ להחליף מים אחרי ניקוי קרבורטור... אני מניח שהכוונה היא למים של הרדיאטור אבל שכחתי לשאול את המוסכניק :?

אז תהיתי אם יש לדבר בסיס והאם זה משמעותי....

ראשית אני שמח שאתה מרגיש שיפור דרמטי, לאחר נקוי הקרבורטור, זה רק מוכיח שאין טעם לחכות

לבעיות שנגרמות בגלל קרבורטור , ואין טעם לדחות או לקמבן על ידי שיפוץ עצמי על ידי

ספרייקרבורטור וכדומה..!

ולשאלתך אם נשפך מים בעת פרוק צנרת המים של הצוק , יש להוסיף מי קרור, במידה ואם המכון לא הוסיף, ( לא הגיוני}, באם חסר!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
ראית את זה במקרה במכון קרבורטורים באיזור תעשיה תל חנן?
חיובי... אגב מוסך מצוין ומקצועי ומומלץ. כבר פעם שניה פותר בעיות אצלי ברכב שהרבה מוסכים לא הצליחו לפתור.

If you live by the GUN

You die by the GUN

פורסם
איפה יש מכון קרבורטורים בתל חנן?!

מה השם של המכון ותן כתובת אם אפשר..

תודה מראש..

"מגן קרבורטורים" - איזור תעשיה תל-חנן נשר

If you live by the GUN

You die by the GUN

פורסם

נסיון לנחש את כוונת המשורר.

 

 

הצו'ק האוט' פועל עפ"י טמפ' נוזל הקירור.

לשם כך יש להזרים את נוזל הקירור בקרבתו , או בתוך חלק מחלקיו.

מי הברז , שאותם שמים חדשות לבקרים במנועי המכוניות -מכילים אבנית (בין השאר).

כמו שהתרמוסטט נתפס בגלל האבנית , קל וחומר שהצ'וק האוטומטי ייתפס.

המוסך -כדי למנוע מצב בו אחרי שיפוץ הצ'וק ייתפס שוב עקב האבנית במערכת , ממליץ בתוקף ללקוחותיו להחליף את נוזל הקירור. :idea:

פורסם

אם כבר הזכרנו צ'וק- כיבוי האוטו ברמזורים אפילו כשהוא חם (צביקה, וגם אחרים, אני שואל בלי קשר לקרבורטור) יכול להגרם מהצטברות אבנית בצ'וק?

 

שאלה נוספת- ההצטברות במקרה משפיעה על עבודה "עגולה" של המנוע, גם כשהוא חם?

אני מרגיש חנק קל בלחיצה על הגז בנסיעה רגילה למדיי (בעיר), בעיקר בקיק דאון כשצריך.

 

(פיזו 405 קרבורטור 92 אוטומט)

 

תודה מראש לעונים

שבת שלום

דור

פורסם
אם כבר הזכרנו צ'וק- כיבוי האוטו ברמזורים אפילו כשהוא חם (צביקה, וגם אחרים, אני שואל בלי קשר לקרבורטור) יכול להגרם מהצטברות אבנית בצ'וק?

 

שאלה נוספת- ההצטברות במקרה משפיעה על עבודה "עגולה" של המנוע, גם כשהוא חם?

אני מרגיש חנק קל בלחיצה על הגז בנסיעה רגילה למדיי (בעיר), בעיקר בקיק דאון כשצריך.

 

(פיזו 405 קרבורטור 92 אוטומט)

 

תודה מראש לעונים

שבת שלום

דור

לדור שלום רב!

אין קשר בין הצטברות אבנית בצוק לבין כבוי הרכב ברמזור!

אין קשר בין הצטברות אבנית לביו חנק , בלחיצה על הנז בנסיעה רגילה, ובקיק דאון!

בעייתך קשורה בקרבורטור רשר זקוק לנקוי שיפוץ וכוון, (כל זאת הוסבר לך בה.פ) וכל נסיון

לדחות זאת , אינו יפתור את הבעייה, רק יחמיר אותה!

לגבי תוצאות ובצועים לאחר נקוי ושפוץ קרבורטור, ראה שרשורים רבים בנושא , סשבוע

האחרון בלבד!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...