Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נוהג עם כוס שתייה ? 500 ש"ח קנס.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3094 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה בין הפעמים הראשונות שאני קורא פה תגובות בפורום ואני בהלם.

מי שישמע אתם לא נוסעים ומנשנשים איזה קוראסון או שותים קפה בבוקר.

אני מדי יום נוסע עם כוס קפה כבר הרבה שנים בדרך עם רמזורים והכל, לעולם לא הרגשתי שהכוס שתייה הפריעה לי "להשתלט על הרכב".

ככלל אני בטוח ש 50 אחוז מהאוכלוסיה נוהגת עם יד אחת באופן קבוע ( אני בטוח שיותר לכן אמרתי רק 50 אחוז).

דו"ח שטותי ומיותר, באמת חבל שבמקום לחפש עברייני תנועה הם מחפשים למלא את קופת המדינה!

  • תגובות 101
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מאחל לך שגם לא תרגיש, עלול להיות מאוחר מדי. אנחנו גם מדברים בטלפון בלי להבין שמדובר באובדן ריכוז שעלול להיות קטלני.

 

ברור שאם הנסיעה מתנהלת למישרין, אנחנו לא מבינים מה רוצים מאיתנו. גם קורפו ( למי שלא זוכר שר התחבורה אי שם בשנות השבעים או השמונים ) היה משוכנע לפחות כמוך שלא צריך חגורת בטיחות, די בקונטרה שאנחנו נותנים עם הידיים על ההגה.

 

עיסוק בדברים חיצוניים לנהיגה כמו שתיה מאריך באופן בלתי נמנע את זמן התגובה שלנו במצבי חירום או בכאלו הדורשים תגובה מיידית, במהירויות בהן אנחנו מצויים מדובר במרחקים של עשרות מטרים לפחות. כדאי להפנים ששיפוטנו בזמן נהיגה נינוחה אינו רלבנטי למצבים בהם אנחנו נדרשים לתגובה מהירה אפילו מיידית.

פורסם
מי שישמע אתם לא נוסעים ומנשנשים איזה קוראסון או שותים קפה בבוקר.

אני מדי יום נוסע עם כוס קפה כבר הרבה שנים בדרך עם רמזורים והכל, לעולם לא הרגשתי שהכוס שתייה הפריעה לי "להשתלט על הרכב".

ככלל אני בטוח ש 50 אחוז מהאוכלוסיה נוהגת עם יד אחת באופן קבוע ( אני בטוח שיותר לכן אמרתי רק 50 אחוז).

דו"ח שטותי ומיותר, באמת חבל שבמקום לחפש עברייני תנועה הם מחפשים למלא את קופת המדינה!

 

דו"ח מהטובים שקראתי מעולם. יופי שמהשטרה מתעסקת בבעיה האמתית שגורמת תאונות - זלזול בנהיגה וחוסר תשומת לב.

 

אז לא, אני לא שותה קפה באוטו, ולא מנשנש אוכל, אלא אם אני יכול לצפות מספיק קדימה שאין שום סיכוי שמשהו יידרוש איזשהו תמרון.

לנהוג עם יד אחת לא דומה ללנהוג עם כוס קפה. יד שלא על ההגה, אפשר להחזיר ברגע. יד עם כוס - לא.

ואם אתה צריך לתמרן פתאום עם כוס ביד - נדפקת.

 

אז כן, אנשים אוכלים תוך כדי נהיגה, ושותים קפה, ומסמסים, וקוראים עיתון ומתאפרות גם.

אבל אל תהפוך את עצמך לצדיק, אתה נוהג באופן מסוכן, בדיוק כמו כל אלו שמתעסקים בסלולרי בנהיגה, וכדאי שתפנים את זה, במקום להציג את עצמך בתור נורמטיבי ואת הנהיגה שלך כתקינה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אני הרבה פעמים עם קפה ברכב. שותה אך ורק ברמזורים, או בכלל לא. אולי באוטומט זה שונה, אבל בידני אין שום דרך סבירה גם לנהוג וגם להחזיק בקבוק או כוס ביד.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
מאחל לך שגם לא תרגיש, עלול להיות מאוחר מדי. אנחנו גם מדברים בטלפון בלי להבין שמדובר באובדן ריכוז שעלול להיות קטלני.

 

ברור שאם הנסיעה מתנהלת למישרין, אנחנו לא מבינים מה רוצים מאיתנו. גם קורפו ( למי שלא זוכר שר התחבורה אי שם בשנות השבעים או השמונים ) היה משוכנע לפחות כמוך שלא צריך חגורת בטיחות, די בקונטרה שאנחנו נותנים עם הידיים על ההגה.

 

עיסוק בדברים חיצוניים לנהיגה כמו שתיה מאריך באופן בלתי נמנע את זמן התגובה שלנו במצבי חירום או בכאלו הדורשים תגובה מיידית, במהירויות בהן אנחנו מצויים מדובר במרחקים של עשרות מטרים לפחות. כדאי להפנים ששיפוטנו בזמן נהיגה נינוחה אינו רלבנטי למצבים בהם אנחנו נדרשים לתגובה מהירה אפילו מיידית.

 

גם התבוננות בבחורה נאה במיני. או בשלט פרסומת.

 

בעיר מותר בבינעירוני אסור.

 

חוזר שלאלה שלי בפעם המי יודע כמה בשרשור הזה

 

מדוע המחוקק לא הקצה ענישה לפעולה "הנפשעת" הזאת.

 

באופן אישי אני חושב שהתעסקות בדברים שאינם קשורים בנהיגה היא לא לעיניין. כמו כל פעולה שמסיטה את העין מן הדרך.

 

אבל כנראה שאנחנו לא רובוטים ומסיחים את הראיה במגוון של פעילויות.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
אבל כנראה שאנחנו לא רובוטים ומסיחים את הראיה במגוון של פעילויות.

 

אנחנו לא עוסקים פה רק בהסחת דעת, אנחנו עוסקים בחפץ שבאופן טבעי לא תשליך אותו מהיד ותתפוס את ההגה, אם ייקרה משהו.

 

המחוקק לא יכול לחזות את כל הדברים שאתה עלול לעשות עם הידיים, במקום להחזיק את הההגה. בגלל זה ולהחזיק את ההגה עם שתי ידיים, זו דרישה של החוק, כמו גם לנהוג בזהירות ושלא בקלות ראש.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
דו"ח מהטובים שקראתי מעולם. יופי שמהשטרה מתעסקת בבעיה האמתית שגורמת תאונות - זלזול בנהיגה וחוסר תשומת לב.

 

כבר כתב מישהו במעלה השרשור שהדו"ח מבחינה משפטית יש בו ליקויים רבים רבים , שספק אם יכולים להביא להרשעה.

 

אין בדוח מילה ואף לא חצי מילה שהחזקת הכוס גרמה לפעולה שמשמעותה חוסר זהירות ו/או חוסר תשומת לב שאתה מנסה לייחס לנהג.

 

אז לא, אני לא שותה קפה באוטו, ולא מנשנש אוכל, אלא אם אני יכול לצפות מספיק קדימה שאין שום סיכוי שמשהו יידרוש איזשהו תמרון.

לנהוג עם יד אחת לא דומה ללנהוג עם כוס קפה. יד שלא על ההגה, אפשר להחזיר ברגע. יד עם כוס - לא.

ואם אתה צריך לתמרן פתאום עם כוס ביד - נדפקת.

 

אם מדובר בחירום תעיף את הכוס ותחזור להגה. בהנחה שמדובר בכוס סגורה והשתיה מבוצעת דרך קשית בכלל לא צריכה להיות בעיה.

 

 

אז כן, אנשים אוכלים תוך כדי נהיגה, ושותים קפה, ומסמסים, וקוראים עיתון ומתאפרות גם.

אבל אל תהפוך את עצמך לצדיק, אתה נוהג באופן מסוכן, בדיוק כמו כל אלו שמתעסקים בסלולרי בנהיגה, וכדאי שתפנים את זה, במקום להציג את עצמך בתור נורמטיבי ואת הנהיגה שלך כתקינה.

 

מדוע המחוקק לא נותן דעתו לעבירה הזו כפי שהוא נוהג כך בשימוש בנייד לדוגמה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
אנחנו לא עוסקים פה רק בהסחת דעת, אנחנו עוסקים בחפץ שבאופן טבעי לא תשליך אותו מהיד ותתפוס את ההגה, אם ייקרה משהו.

 

המחוקק לא יכול לחזות את כל הדברים שאתה עלול לעשות עם הידיים, במקום להחזיק את הההגה. בגלל זה ולהחזיק את ההגה עם שתי ידיים, זו דרישה של החוק, כמו גם לנהוג בזהירות ושלא בקלות ראש.

 

דרישה של החוק אמת , היכן הענישה שלה אם אתה לא מבצע זאת.

 

ולא משנה כרגע אם אתה מחזיק כוס או עיתון או משהו אחר.

 

תחזיק נייד יש ענישה יחסית כואבת במדרג הענישה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
דרישה של החוק אמת , היכן הענישה שלה אם אתה לא מבצע זאת.

 

ולא משנה כרגע אם אתה מחזיק כוס או עיתון או משהו אחר.

 

תחזיק נייד יש ענישה יחסית כואבת במדרג הענישה.

 

 

מאוד משנה אם אתה מחזיק כוס שתיה או לא מחזיק כלום או מחזיק עיתון וקורא בו.

 

אתה לא יכול לעזוב כוס מיידית ולהחזיק את ההגה, אם אתה צריך, בטח ובטח אם מדובר במשקה חם.

 

 

מי שעושה זאת לא צריך להיתמם, צריך פשוט להפסיק.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

במבי

 

אתה מתעלם מהשאלה באלגנטיות של פיל בחנות חרסינה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

נאמר לפני אבל עדיין רלוונטי

מבחנתי, כל חפץ שאדם מחזיק ביד בזמן נהיגה הוא פסול:

אוכל

שתיה

איפור

עיתון

מכונת גילוח

סלולרי

סיגירה

פשוט לא מצליח להבין מדוע לא להוציא את הפעולות הללו מחוץ לחוק.

מי שרעב/ צמא/ חייב סיגריה שיעצור בצד.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
דו"ח מהטובים שקראתי מעולם. יופי שמהשטרה מתעסקת בבעיה האמתית שגורמת תאונות - זלזול בנהיגה וחוסר תשומת לב.

 

אז לא, אני לא שותה קפה באוטו, ולא מנשנש אוכל, אלא אם אני יכול לצפות מספיק קדימה שאין שום סיכוי שמשהו יידרוש איזשהו תמרון.

לנהוג עם יד אחת לא דומה ללנהוג עם כוס קפה. יד שלא על ההגה, אפשר להחזיר ברגע. יד עם כוס - לא.

ואם אתה צריך לתמרן פתאום עם כוס ביד - נדפקת.

 

אז כן, אנשים אוכלים תוך כדי נהיגה, ושותים קפה, ומסמסים, וקוראים עיתון ומתאפרות גם.

אבל אל תהפוך את עצמך לצדיק, אתה נוהג באופן מסוכן, בדיוק כמו כל אלו שמתעסקים בסלולרי בנהיגה, וכדאי שתפנים את זה, במקום להציג את עצמך בתור נורמטיבי ואת הנהיגה שלך כתקינה.

אם כל הכבוד

במשפחתי אדם נכה, שנוהג על הונדה אקורד חדשה, הבן אדם חורש את הכבישים מאז שאני מכיר את עצמי, השימוש שלו ביד ימין מינורי, כנ"ל גם ברגל ימין

את הדוושות החליפו לו עם קיט מיוחד שמותאם, אני מריץ אחורה את כל הפעמים שישבתי איתו ברכב לעולם לא ראיתי אותו אוחז בהגה ב 2 ידיים.

אני לא אומר שאין בזה הסחת דעת, וברור שאני לא מחזיק את הכוס ביד כל הנסיעה.

אבל כשאני רואה לנכון לשתות אני לא חושב שאני מסכן אף אחד בדרך.

עם כל הכבוד לי מרגיש שאתה מאלה שמנסים לצאת יפי נפש.

עשה חשבון עם עצמך אף פעם לא קרה ששתית או אכלת משהו תוך כדי נהיגה?

אם לא, אז וואלה כל הכבוד לך.

50 אחוז מהנהגים לפחות לא נוהגים כמוך!

פורסם
נאמר לפני אבל עדיין רלוונטי

מבחנתי, כל חפץ שאדם מחזיק ביד בזמן נהיגה הוא פסול:

אוכל

שתיה

איפור

עיתון

מכונת גילוח

סלולרי

סיגירה

פשוט לא מצליח להבין מדוע לא להוציא את הפעולות הללו מחוץ לחוק.

מי שרעב/ צמא/ חייב סיגריה שיעצור בצד.

 

עידן

החזקת כוס משקה ביד בעייתית אבל יש אכן עברות שבגינן כן צריך לתת דו"ח

הבוקר נוסעת אחרי מכונית ובראי הנהגת להפתעתי קוראת עיתון.

זזתי נתיב בכוונה שלא תיסע אחרי ובטעות תיכנס בי.

היא קוראת את העיתון לא רק שעומדים בצומת אלא גם בנהיגה רגילה וזה אכן מטריד ומסוכן.

בצומת לפני איילון זזתי לנתיב השני בכוונה והנה תמונה (לא צולמה עם טלפון לכל החוששים אלא עם מצלמת הרכב שהוסטה בעצירה ברמזור)

paper.jpg

קובי

:-)

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3094 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...