Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נוהג עם כוס שתייה ? 500 ש"ח קנס.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3094 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

לשתות בנהיגה, בכל צורה, זה מסוכן.

 

מאוד.

 

מ א ו ד.

 

גם כוס עם מכסה אינה אטומה לחלוטין. אם תפיל אותה - יישפך לך. אז מעבר לעניין פרק הזמן הדרוש לפעולת הרמת הכוס והחזרת למקומה, אתה גם צריך להשקיע ריכוז לא מבוטל בלאזן אותה, בעיקר תוך כדי פעולת השתיה, ולא להפיל אותה. העניין כאן אינו הורדת היד מההגה - זו הסחת הדעת שכרוכה בדבר.

 

ושוב, גם אם יש לך כלי אטום והזנה ישר לפה עם קש ארוך - ברגע שיקרה משהו מפתיע בכביש אתה תשתנק.

 

זו פעולה שעושים רק, ואך ורק, בזמן עצירה. יש מספיק רמזורים בעולם, ובמקסימום גם אפשר ליזום עצירה (במקום בטוח וללא הפרעה, כמובן) לטובת כך.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

  • תגובות 101
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

רק אם זה ארטיק רמזור והגעת לירוק.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אולי רעיון לאביזר בטיחות חדש אצל יצרניות הרכב - מחזיק הכוסות\בקבוקים נועל אותם ולא מאפשר את השליפה כאשר המהירות מעל 10 קמ"ש...

פורסם
אולי רעיון לאביזר בטיחות חדש אצל יצרניות הרכב - מחזיק הכוסות\בקבוקים נועל אותם ולא מאפשר את השליפה כאשר המהירות מעל 10 קמ"ש...

 

ולהגביל את המהירות בהתאם למקור.

וסורק שאכן יוודא שהנהג מחזיק ברשיון.

 

יש שיקול דעת של הנהג.

לעבור מהירות מותרת,לשתות בזמן נהיגה.

לסוע בעיר ולשתות זה מסוכן.

לשייט על כביש שש וכשהשדה ראיה רחב ואפשר לצפות את הסכנות מראש ולשתות מסכן את הנהג בצורה פחותה.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

תכלס,מבין את הקנס, מוצדק מאוד ואני צריך להתחיל להיזהר ולהפסיק עם השטויות שלי.

יש ימים שאני עושה ארוחות שלמות בדרכים בגלל חוסר זמן אבל כמו שנאמר פה אני אעשה את זה רק בזמן שיוט או פקק ולא בזמן תימרונים מן הסתם.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

יש פעמים שאני שותה שייק מבקבוק עם פקק נשלף.

לוקח שלוק או שתיים, סוגר את הפקק ביד אחת ומחזיר למחזיק כוסות.

כשאני מסתכל למערכת מולטימדיה לשנות תחנה או משהו, אני מעביר יותר זמן מבלי להסתכל לכביש מאשר השתייה.

פורסם

אני אישית שותה במקצבים קצרים בנהיגה. לא מרגיש בנוח להחזיק לאורך זמן בקבוק/כוס ולנהוג ביד אחת. הכל בהתאם לדרך כמובן, בנתיב ימני במהירות מתונה. אז לדעתי זה עניין שתלוי בנסיבות. בן אדם שנוסע מהר יחסית, מבצע עקיפות ווביד אחת מחזיק שווארמה בלאפה, זה לא בדיוק ביטחותי ופה כן נכון לתת דוח שכזה, לדעתי.

 

מצד שני, זה קצת קטנוני. שיתחילו להעמיס בדוחות את כל הנבלות שעוקפים וחותכים לתוך הנתיבים בפרעות, שניה לפני היציאה מהכביש המהיר במחלפים, רק כדי לעקוף את התור. זה מכת מדינה ומסוכן לא פחות, מה גם שיש פה שיקול מוסרי.

 

 

פורסם

אז אם לשתות בנהיגה, עדיף על אופנוע?

חוץ מזה שמישהו יראה לי את הסעיף שאוסר לנהוג בלי חולצה, או שמישהו שקיבל קנס על סעיף נהיגה בלי חולצה ירשום פה תגובה (לא חבר שקיבל קנס)

פורסם
אז גם לעשן אסור?

אני מעשן בזמן נהיגה קצת יותר מ-30 שנה ולעולם שוטר לא נתן לי דוח ואני מקווה שזה גם לא יקרה.

איזה כייף לי :)

פורסם

את הדו"ח קיבלת, לא מהמשטרה.

 

וד"א - אני ממתין לחן שיחסביר לך כמה העישון מסוכן בכלל ובנהיגה בפרט.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
ואם אני אוכל ארטיק תוך כדי נסיעה גם אסור?

 

רק אם אתה מורן אטיאס

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

חן .ג

 

תעבור על ההודעה שלי עם הוראות החוק

 

חווה דעתך.

 

גילוי נאות

 

נהגתי כבר מעל 2 מיליון ק"מ טפו טפו טפו

 

לא אגזים אם אומר ש 70% מהם ההגה מוחזק ביד שמאל בלבד מחד,

 

אבל אין כמעט מצב בו אני אוכל / שותה מתגלח / קורא עיתון בזמן הנהיגה מאידך.

 

מקסימום מלטף את רגליה של הנוסעת לידי.

 

כיום עם הטיפטרוניק אני נוהג לנסוע במוד ידני והיד הימנית על ידית ההילוכים להורדת הילוך למקרה של צורך בבלימה

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3094 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...